Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for strømpebånd :hoppe: Kanskje vi har likt? Jeg har også kjøpt mitt på lindex.. men det er jo en stund siden da.

Også en stooor :klemmer::kose: ... for det andre... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: masse på!!!!! Håpe de går bra me deg :kose:

Tusen takk Kittyen :klemmer: Det går bra nå, er bare sliten..Også får vi besøk idag, så nå skal jeg straks bake cognackake :spise: Den er skikkelig nammenam :)

Vil bare gi deg en goooood :klem: jeg!

:troest:

Tusen takk for goooood klem Anea, det gjør godt :klemmer: Dere er så gode alle sammen!

:hoppe: for strømpebånd :hoppe: Kanskje vi har likt? Jeg har også kjøpt mitt på lindex.. men det er jo en stund siden da.

Også en stooor :klemmer::kose: ... for det andre... :klem:

Kanskje det? Mitt er fra Ella May, og er i litt stiv chiffon med litt broderier på, og silkekant øverst og en sløyfe med 2 smale bånd i hvitt og lyseblått. Veldig søtt :)

Og tusen takk for klem du også, det gjør godt :klemmer:

Dere er jo så gooode alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle nesten alle 40 innbydelsene ferdige!! :jepp: Kjempekoselig å dille med :) Mangler noen konvolutter, ellers er alt klart! Er det ikke passelig å sende ut innbydelsene nå, sånn ca 4 mnd før? Eller er jeg for tidlig ute.. Har jo ikke svarfrist før 1.8 da.. Hva synes dere?? Kan jeg sende de i morgen?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle nesten alle 40 innbydelsene ferdige!! :jepp: Kjempekoselig å dille med :) Mangler noen konvolutter, ellers er alt klart! Er det ikke passelig å sende ut innbydelsene nå, sånn ca 4 mnd før? Eller er jeg for tidlig ute.. Har jo ikke svarfrist før 1.8 da.. Hva synes dere?? Kan jeg sende de i morgen?? :lur:

Åh, eg o vil senna ut invitasjonar :hoppe: Våre har logge klar leeeeeeeenge :fnise: Kan vel putta di i posten nå?? Joda eg stemme for de eg :lur:

Har du bilde, at eg kan få se invitasjonane? Elle må eg venta te eg finne an i postkassen kansje :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, eg o vil senna ut invitasjonar :hoppe: Våre har logge klar leeeeeeeenge :fnise: Kan vel putta di i posten nå?? Joda eg stemme for de eg :lur:

Har du bilde, at eg kan få se invitasjonane? Elle må eg venta te eg finne an i postkassen kansje :skratte:

Det hadde jo vært kjempekoselig Skal fikse og ordne litt her, så skal vi se om jeg får lagt ut bilde..

..og da sender vi ut invitasjoner Kitty!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dårlige bilder men..vel, dere får vel et inntrykk..det brune papiret er skimrende og den skal ligge i en skimrende kremfarget konvolutt. Skriften er brun, og øverst er monogramet vårt :rødme:

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine invitasjoner *Siri*! Liker sånne nymoderne vrier på ting, blir litt ekstra spesielt og unikt :)

De kan godt sendes ut 4 mnd før :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: lekre *Siri* LEKRE!!!!

Tusen takk, er veldig fornøyde vi også :)

Kjempefine invitasjoner *Siri*! Liker sånne nymoderne vrier på ting, blir litt ekstra spesielt og unikt :)

De kan godt sendes ut 4 mnd før :jepp:

Ikke sant! Liker litt spesielle ting, og falt for denne løsninger med en gang! Og de blir straks sendt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Invitasjonene var bare nyyyydelige!!!!

Tusen takk Ballerina :klemmer:

Guri så stilige de var :-D

Skulle ønske jeg også fik til sånn ting :sjenert:

Tusen takk :) Har fått hjelp av ei venninne som er grafisk designer, også har jeg handlet inn alt på Norway Design. De har utrolig mye fint!! Også har de sånne permer med masse ideer. Men; det koster nok å handle der da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært ute og ruslet i byen i det nydelige været!! Og jammen fikk vi ikke handlet inn litt til bordkortene :)

Og da måtte vi jo prøvelage litt da vi kom hjem. Så hva synes dere om dette:

Også lurer jeg på om vi bør skrive navnet for hånd, eller om vi skal ha det skrevet inn på pc`n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Det var helt nyyydelig! :-D Skriften som du hadde der var kjempefin :) Var det PC eller håndskrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ballerina :) Det var skrevet på PC, og det blir nok det på de ferdige bordkortene også. Vi jobber med en annen løsning nå med bare ett hjerte, tror det blir fint! Så slipper vi å klippe ut 148 hjerter..Får holde med 74 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare ditt navn som skal stå på bordkorta? Siri på det ene hjertet, og S&K på det andre? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare ditt navn som skal stå på bordkorta? Siri på det ene hjertet, og S&K på det andre? :skratte:

Hehe :skratte: ..Var vel det navnet kjære kom på når han skulle lage prøve eksempel.. :rødme: Skal stå Brud og Brudgom på våre, også 72 andre navn sammen med monogramet..hehe..inn med teskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...