Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Synes jeg hører Jan Thomas :fnise: Han hadde vel vært helt : :opplyser: og :nei: og siden han er som han er så ville han vel: :dåne:

:klaske:

Uff da, da hadde det nok vært krise for han det ja. Jeg hører formaningene allerede... :kjefte:

men det er fint at han har funnet sin plass i sin egen verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har time igjen mandag 28. hvis du kommer! Jeg hadde ikke på mandag, for jeg satt i kjeeedelig styremøte!! UGH

tuddelu... i morgen kveld er jeg i London!

Det er så sinnsykt deilig med ordentlig vår :jepp: Igår hadde jeg egentlig tenkt meg på Elixia, men det ble 1,5 timer lang rask gåtur sammen med forloveren min :) Så fikk vi skravlet litt også! :skravle: Men vi gikk fort altså, så vi ble varme og sliten ja :) I morgen er jeg klar for ny økt på elixia, uansett vær!! Du da Sandra?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time igjen mandag 28. hvis du kommer! Jeg hadde ikke på mandag, for jeg satt i kjeeedelig styremøte!! UGH

tuddelu... i morgen kveld er jeg i London!

Mulig jeg får tid på mandag, får se an litt. men lurer litt på å prøve de andre timene dine også :) Idag blir det total-time!

Gooood tuuur til London!! Koos deg masse!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: på *Siri* :klemmer: Må oppdatera meg seinare....Akkurat nå; HAR TJE TIIII, PRESTEN KOMME :dåne:

Hihi :fnise: ..gode kittyen :) Gleder meg til å høre om prestebesøket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt litt lite bryllupsplanlegging i det siste, men det tar seg nok opp :) Fikk liksom gjort så utrolig mye i begynnelsen, så nå har det vært en liten dødperiode.. Vel, idag så blir det masse :husarbeid: for vi skal ha fest her ikveld :danse::skaal: !! Og her ser det ikke ut nå..så jeg går noen slitsomme og kjedelige timer i møte :gjeiper:

Ha en riktig god helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig somlet meg til å lese igjennom boken din, men jeg har selvfølgelig glemt det meste som jeg kunne tenke meg å kommentere...

Men jeg er veldig spent på kjolen din jeg da... høres veldig fin ut! Nyyydelig tiara! Skjønner godt at du ikke vil ta den av, sånn var det når jeg fikk sko, smykker, tiara, strømper, korsett.. for hver minste lille ting som kom i hus :fnise:

Jeg er helt imponert over hvor mye du har klart å gjøre hittil! Du har vært utrolig effektiv! :klappe:

Lykke til med rydding/vasking! Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig somlet meg til å lese igjennom boken din, men jeg har selvfølgelig glemt det meste som jeg kunne tenke meg å kommentere...

Men jeg er veldig spent på kjolen din jeg da... høres veldig fin ut! Nyyydelig tiara! Skjønner godt at du ikke vil ta den av, sånn var det når jeg fikk sko, smykker, tiara, strømper, korsett.. for hver minste lille ting som kom i hus :fnise:

Jeg er helt imponert over hvor mye du har klart å gjøre hittil! Du har vært utrolig effektiv! :klappe:

Lykke til med rydding/vasking! Ha en super helg :klemmer:

Da har jeg sendt deg PM med link til kjolen min :) Takk for gode ord :klemmer:

God helg til deg også Tassie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også masse å gjøre i dag.. også sitter jeg her?!? :fnise:

vaske er kjedelig as.. hvertafall når det er såååå fint vær ute...men jeg har hvertfall fått satt på en vask og lagd bånn på ostekaka!!

sånne døperioder gjør godt tror jeg.. for jeg blir fort litt lei når det blir for mye på en gang.. og nå har jeg ny energi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også masse å gjøre i dag.. også sitter jeg her?!? :fnise:

vaske er kjedelig as.. hvertafall når det er såååå fint vær ute...men jeg har hvertfall fått satt på en vask og lagd bånn på ostekaka!!

sånne døperioder gjør godt tror jeg.. for jeg blir fort litt lei når det blir for mye på en gang.. og nå har jeg ny energi!!!

Ja, jeg sitter jo også her innimellom, men det gjør godt med noen pauser :fnise: Nå er iallefall stua og badet fint, så da gjenstår kjøkkenet..blæ..tror jeg må ta med en liten handletur også!

Og ja, det er greit med noen dødperioder, og så er det godt å ha mye gjort så det ikke bare blir stress siste ukene!

Så utroooolig nydelig kjole du har funnet deg!! :rødme: Tusen takk for titten!

Ikke sant :rødme: Falt for den med en gang..kunne ikke bli noen annen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!!

Stikker en tur innom dagboken din for å ønske deg en god helg :)

:klemmer:

:klemmer: tilbake til deg også Miso! Håper du har hatt en strålende helg :)

Åh, vil å se kjole :)

Ha en god helg! :klemmer:

Klart du skal få se kjolen min :rødme: Har sendt deg link på PM. Håper du har hatt en fin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..sliten jeg..er visst blitt for gammel til å feste 2 dager på rad.. Så ikveld blir det sofaen og pizza levert på døra :fnise:

Var ganske så moro på lørdag, drakk masse strawberry daquiri, og det er så utrolig digg :jepp: Fikk skikkelig sommerfølelse!! Ble noen brudens skål i løpet av kvelden..hehe..og endel andre skåler..

Håper dere andre har hatt en strålende helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå!!!! Grrrrrr!!!! :sur::frustrert::kjempesinna::sinna::kjefte: ....bare fordi jeg ikke klarer å skrive pent på konvoluttene til innbydelsene...de er så glatte...kjenner jeg må la de ligge litt til..så jeg ikke bare river de istykker...Ikke kan jeg bruke printeren til de heller, for da bare sklir blekket utover...Tålmodigheten lenge leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååååå!!!! Grrrrrr!!!! :sur::frustrert::kjempesinna::sinna::kjefte: ....bare fordi jeg ikke klarer å skrive pent på konvoluttene til innbydelsene...de er så glatte...kjenner jeg må la de ligge litt til..så jeg ikke bare river de istykker...Ikke kan jeg bruke printeren til de heller, for da bare sklir blekket utover...Tålmodigheten lenge leve...

Kanskje det hjelper å bytte penn/tusj? :Nikke:

Ikke riv de i stykker ihvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :troest:

her trengs de visst både :klemmer::kose: å :kyss: å litt :klemmer: te!!

Tusen takk for den gode klemmen! Nå går alt så mye bedre!!

Kanskje det hjelper å bytte penn/tusj? :Nikke:

Ikke riv de i stykker ihvertfall! :klem:

hehe..måtte bare få ut aggresjonen og da gikk alt så mye lettere :) Og når kjære kom hjem og sa at de ble fine, så var alt greit :)

Rev ikke istykker noen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu!!! :danse: Endelig handlet litt brude-stæsj!! Et lite søtt strømpebånd..hehe.. Fant det faktisk på Lindex!!

Ellers har det vært en heller trist dag..Var i begravelse til min ekstrabestemor idag.. :gråte: Var en utrolig fin begravelse, men det er jo alltid trist.. Litt rød i øynene mine nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...