Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

:overrasket: Idag er det bare 124 dager til vi er gifte kvinner *Siri*

:juhu: :juhu: :juhu:

Synes nettopp det var 1/2 år til jeg, og nå er det 4 mnd imorgen :dåne:

Oh, der fikk jeg litt panikk gitt :redd:

:hoho:

Gleeeeeeeeeeder meg :banantroll:

Hørtes ut som en bra meny forresten, noe som de fleste vil synes er kjempegodt :Nikke: Herlig å ha sånt på plass :hoppe:

Vi skal jo prøvesmake vår meny før vi "godkjenner" den, men det var de pengene da gitt :sjenert: lurer på hvor de tar veien :sjenert:

Jeg stiller meg uforstående til hele mysteriet :engel:

Det har ihvertfall ingenting med Mim og :shoppe: å gjøre.......:fnise:

Og forresten

Jaja, er vel bedre å være rød enn kritthvit.. :fnise: Viktig med litt grunnlag!!

signerer denne :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Idag er det bare 124 dager til vi er gifte kvinner *Siri*

:juhu: :juhu: :juhu:

Synes nettopp det var 1/2 år til jeg, og nå er det 4 mnd imorgen :dåne:

Oh, der fikk jeg litt panikk gitt :redd:

:hoho:

Gleeeeeeeeeeder meg :banantroll:

Hørtes ut som en bra meny forresten, noe som de fleste vil synes er kjempegodt :Nikke: Herlig å ha sånt på plass :hoppe:

Vi skal jo prøvesmake vår meny før vi "godkjenner" den, men det var de pengene da gitt :sjenert: lurer på hvor de tar veien :sjenert:

Jeg stiller meg uforstående til hele mysteriet :engel:

Det har ihvertfall ingenting med Mim og :shoppe: å gjøre.......:fnise:

Og forresten

signerer denne :hoho:

Jaaaa!!! Bare 4 mnd igjen i morgen!!! Da blir det fest her inne :hoppe::hoppe: Synes det går sinnsykt fort jeg... Idag har vi fyllt ut papirer og fått tilbake forlovererklæringer, så da var det gjort også :)

Pengene må sirkulere vet du Mim, og da må kortet går varmt innimellom :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev der andre opp på erklæringen hvor og når dere skal gifte dere?? Eller gjelder det bare om man skal ha vielsen i utlandet?? Hater skjemaer.. :regler::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAA

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

4 mnd til :bryllup:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

:love: :love: :love: :love: :love:

:love: :hjerte: 4 måneder!! :hjerte: :love:

:love: :love: :love: :love: :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere har 4 mndfest sammen med meg Tassie,Pysepus, Tusle og Dinedama! Masse :klemmer: til dere!!

Idag har jeg sendt alle innbydelsene!!!! :hoppe: Så da er det bare å vente på svar..Kjedelig å vente..Hater å vente... :sjenert: Litt utålmodig??? Jeg???? :skratte: Vil ha svar NÅ fra alle jeg, også noen nei fra et par stykker gjør ikke noe..hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det er noe herk å gå og vente på svar! Skjønner ikke hvorfor folk må vente helt til slutten liksom... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner ikke jeg heller...Om jeg får innbydelse til noe, så ringer jeg med en gang og gir beskjed om at jeg kommer :jepp: hehe..sånn burde alle vært!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Det skjønner ikke jeg heller...Om jeg får innbydelse til noe, så ringer jeg med en gang og gir beskjed om at jeg kommer :jepp: hehe..sånn burde alle vært!! :ler:

:jepp::jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fylte ut alt.. bedre med for mye enn for lite... :rødme:

Vi hadde svarfrist 1 Mai og det er fortsatt 3 som ikke har svart... og ikke har jeg kommet meg til å få purret heller.. ikke har vi fått noen nei heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Vi har allerede begynt å få svar!!! Fra de jeg visste ville komme da men...hehe :)

Også sitter vi her og prøver å beregne alkohol..det er ikke lett.. Vi blir ca 70, og det er iallefall 8-9 som ikke kommer til å drikke alkohol. Vel, ser dette helt på jordet ut, eller ser det greit ut:

Aperitif: 15 flasker, vet ikke helt hva ennå, noen som foreslår noe godt?

Hvitvin til forrett: 15 flasker

Rødvin til hovedrett: 30 flasker

Dessertvin: 15 flasker(er det for mye..skal ha Saracco, også er det vel mindre glass..)

Til festen:

15 liter hvitvin

15 liter rødvin

5 flasker cognac

5 flasker baileys

2 flasker cointreu

Hvor mye øl og mineralvann trenger vi da??? Jeg hater å regne ut sånne ting, og det har liksom automatisk blitt min jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser dere har bestemt dere for cirka samme mat som oss! :)

Har dere bestemt dere for hva slags rødvin dere skal ha til hovedretten?

Skal dere ha 5 flasker med baileys? Går det virkelig så mye? Hadde tenkt at det holdt med 2-3, så lenge man skulle ha konjakk i tillegg. Kanskje jeg må revurdere og kjøpe inn mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har bestemt dere for cirka samme mat som oss! :)

Har dere bestemt dere for hva slags rødvin dere skal ha til hovedretten?

Skal dere ha 5 flasker med baileys? Går det virkelig så mye? Hadde tenkt at det holdt med 2-3, så lenge man skulle ha konjakk i tillegg. Kanskje jeg må revurdere og kjøpe inn mer.

Hva har dere bestemt dere for da? Vi var litt usikre på forrett og dessert, men så valgte vi noe forhåpentligvis de fleste liker :)

Vi skal ha Jacob`s Creek til hovedretten. Billig og god :fnise:

Har forhørt meg litt i slekta og det er omtrent like mange som liker Baileys, men kanskje 5 er litt mye..kanskje vi tar 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig bestemt oss for melon og skinke til forrett, men så tenkte vi å ha oppskåren frukt (blant annet melon) når gjestene kommer og på dessertbordet, så da ombestemte vi oss. Så nå blir det røkelaks med et eller annet til forrett. Hovedretten blir hjortestek, her har vi ikke snakket om tilbehøret ennå, også blir det lune bjørnebær med is til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha sarraco.. den er sååååå god... er min yndlingsdessertvin, og er litt surt at jeg ikke får smake... :sjenert:

jeg ville nok tenkt slik at alle skal ha en avec.. noe cognac og noe baylies.. kanskje cointreau?!? det går ca. 4 cl pr glass ( om du måler opp)

i tillegg må du tenke drinker.. 5 drinker per pers bør egentlig holde.. noen drikker mer og noen mindre... og da må man jo tenke på hva det går mest av.

gin, vodka og lys rom spørs litt hva man er vandt til... en flaske campari kanskje (for de litt eldre..)

Vi blir 75 til middag og 6 ekstra til kaffe.. vi har kjøpt inn 4 kasser med øl... noe går til maten (de som ikke drikker vin). Vin har vi regnet ett par flasker ekstra til maten.. og da står man igjen med sprit!

Til aperitifern har valgt en nokså god musserende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...