Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Tusen takk Siripiri og Dinedama! Har faktisk vært og trent idag også, 45 min AfroDance. Det er utrolig moro!! :danse::hoppe: Anbefales til alle som har elixia i nærheten :) Fått opp motivasjonen litt nå, så neste uke blir det 3 ganger på elixia!

Også har jeg lett frem ca 40 adresser til innbydelsene..gulesider..tusen takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Siripiri og Dinedama! Har faktisk vært og trent idag også, 45 min AfroDance. Det er utrolig moro!! :danse::hoppe: Anbefales til alle som har elixia i nærheten :) Fått opp motivasjonen litt nå, så neste uke blir det 3 ganger på elixia!

Også har jeg lett frem ca 40 adresser til innbydelsene..gulesider..tusen takk :ler:

Hehe.. Gule sider er en fin ting ja!!! :jepp: AfroDance høres jo kjempegøy ut da! Åssen var det? Sånn som de danser i afrika, til trommer? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Gule sider er en fin ting ja!!! :jepp: AfroDance høres jo kjempegøy ut da! Åssen var det? Sånn som de danser i afrika, til trommer? :danse:

Bare trommer, bare føtter, rumpa ut, knekk i knærne og frem med puppa!! hehe, bare å slå seg løs! :danse: Tar helt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Bare trommer, bare føtter, rumpa ut, knekk i knærne og frem med puppa!! hehe, bare å slå seg løs! :danse: Tar helt av :)

:fnise: det hørtes kjempe artig ut! :fnise:

Det som er så kjedelig med å bo på "bygda"... Har ikke slike trenings-sentre i nærheten! :(

Nærmeste slikt er Friskhuset og det er 45 min unna! Og det gidder man ikke altså... :fnise:

Da får man bare ta sykkelen fast å gjøre det beste ut av det :) Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som heter, Det enkleste er det beste :) Og all trening hjelper!

Idag skal jeg ut med jobben, begynte 3 nye på teamet vårt igår og det må feires! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Det hørtes skøy ut :)

Ikke alle som er like heldige som meg og har arbeidshelg :(

Men fri søndag! :juhu:

Ja all trening hjelper! Og går ganske mye på jobb da, så har jo faktisk tatt av meg 10 kilo siden desember :sjenert::fnise:

Men dere er så flinke som trener, jeg skulle ønske jeg klarte det. Gjør det i to dager, så gidder jeg ikke mer :fnise:

Hvor får dere insirasjonen fra? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow!!! Så flink du er Siripiri! Jeg har også slitt med motivasjon, har vært mye syk siden i fjor høst..og fikk ikke lov å trene en stund. Så er det så utrolig hardt å komme igang igjen. Men nå føler jeg at jeg har fått tilbake lysten til å trene, så nå skal jeg jobbe for at det skal bli en vane!

Var ute med jobben igår, først på bowling, og det gikk heller dårlig..hehe..skulle hatt opp sånne kanter som barn har når de spille bowling.. :fnise: Deretter ble det pizza og øl på peppes, ble ganske så god stemning etterhvert...hehe. Ble endel øl, jagermeister, irish coffee rundt det bordet ja..Tror servitøren vår var rimelig lettet da vi bestemte oss for å gå videre! Og da endte vi opp på et utested på aker brygge, og de hadde veldig god mojito :) Litt sliten idag ja...Blir nok en rolig lørdag :)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siripiri tar av seg fordi at hun har tatt ut p-staven ;) heldig hun :Nikke: Skulle ønske jeg også hadde en p-stav jeg kunne tatt ut :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siripiri tar av seg fordi at hun har tatt ut p-staven ;) heldig hun :Nikke: Skulle ønske jeg også hadde en p-stav jeg kunne tatt ut :sjenert::sukk:

Det hadde jammen vært greit! Men tør ikke slutte med noe prevensjon før etter bryllupet, men da er det slutt også ;) Det er planen!! Så; jeg får heller trene masse!! Idag blir det en time Power på elixia!

Også har jeg snakket med presten vår!!! Og han er så hyggelig!! Han skulle ut og reise noen mnd nå, men jeg måtte bare ringe han om det var noe jeg lurte på :) Også skulle vi titte på kirken.no for å se litt på tips og sånn til kirkeprogrammet. Så skal vi ha møte i august, og øve litt som han sa :)

Deilig å ha en flink prest altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :hoppe: :juhu: for onna 5 mnd te me e fru begge to :klemmer:

At eg konne "glømma" nåke sånt da :fy_fy::flau: Snakka faktisk om de igår, at nå nærme de seg me stormskritt, men ingen av oss tenkte på kass dato de va :hoho: sånn e de i huse vårt, men leve i nuet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: :hoppe: :juhu: for onna 5 mnd te me e fru begge to :klemmer:

At eg konne "glømma" nåke sånt da :fy_fy::flau: Snakka faktisk om de igår, at nå nærme de seg me stormskritt, men ingen av oss tenkte på kass dato de va :hoho: sånn e de i huse vårt, men leve i nuet :skratte:

Aldri for sent å feire vet du Kittyen!! Nå feirer vi at det er under 5 mnd igjen!!!

:bryllup::popcorn::danse::hjerter_rundt::tommelsmil::danser::skaal::hoppe: :juhu: :kaklehone: :banantroll: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* ..mer skulle ikke til.. jeg leste på www.kirken.no om vielsesritualet og rekkefølgen og alt det der, og jammen ble jeg ikke rørt og tårevåt bare av det..tenk hvorden det blir 13.09 da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Det hadde jammen vært greit! Men tør ikke slutte med noe prevensjon før etter bryllupet, men da er det slutt også ;) Det er planen!! Så; jeg får heller trene masse!! Idag blir det en time Power på elixia!

Ooooo, da blir det baby etter det jeg har lært :fnise: Spennede da....

Trening er bra for da kan man sitte på sofaen med god samvittighet etterpå :fnise:

Og gratulerer med under fem måneder igjen :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja :) Håper på :babysmokk: ikke så veldig lenge etter bryllupet ja :) Spennende!

Og ja, jeg må virkelig sette igang å trene skikkelig fremover! Skal jo bli skikkelig lekker i bikini på maldivene..hehe Og selvfølgelig i brudekjolen(men den har jo innebygd korsett..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Kjekt med besøk i dagboka mi.

Flinke å trene. Skal snart på trening ej me no. 1 time med spinning intervall. Deilig etterpå.

:skravle: Me tytast :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Så bra at du kom på timen i går, deilig å trene litt, ikke sant?

Ville bare si at det var hyggelig å se deg!

Ønsker deg en super dag.

mvh meg

Ja, da fikk jeg lyst til å lage min egen bryllupsdagbok. Er blitt så inspirert av alle dere andre KG-brudene her:)

Vel, min kjære fridde på nyttårsaften under alle rakettene, så feiringen av det nye året overgikk alle forventninger! Vi har nå vært sammen 9 år, og jeg kan ikke se for meg fremtiden uten min kjære.. Så nå er jeg i full gang med å planlegge bryllup! Datoen er 13.09.2008, og vielsen er i Våler kirke. Lokale er bestilt, en flott gård..ganske bonderomantisk.. :hjerter_rundt: Forlovere har sagt ja, toastmaster er i boks, gjestelisten er under utarbeidelse..ikke lett..

Så da gleder jeg meg til å dele alle forberedelser med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Så bra at du kom på timen i går, deilig å trene litt, ikke sant?

Ville bare si at det var hyggelig å se deg!

Ønsker deg en super dag.

mvh meg

Ja, det var superdeilig å få trent!! Og veldig hyggelig å treffe deg, og du var superflink til å holde motivasjonen oppe! Litt støl idag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...