Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

:dåne: Fyttikatta for en kul bil!!!

Og bryllupsreisen... Åh! Så misunnelig jeg er! Har siklet på det hotellet leeeenge, men vi kan bare drømme, tror jeg...

Er så koselig å titte rundt inne i boka di. Er så flink å legge ut bilder og linker! :kose:

Håper du har en finhin påske!

:klemmer:

Tusen takk Anea :klemmer: Er så moro å ordne rundt her inne i dagboka, og vise frem:)

Har fått svar fra presten vi ønsket i påsken, og han kunne holde vielsen vår! Deilig å ha det på plass! Må bare ringe til kirkekontoret og forklare litt..

Ellers har ikke min påske vært så bra..har ligget syk nesten hele påsken, med omgangsyke. Så det har ikke blitt så mye påskegodt og lammestek her nei.. Har vel kanskje gått ned noen kilo, men skulle helst mistet de på en annen måte..

Gleder meg til å få lest igjennom de andre dagbøkene her, lenge siden sist nå! Har savnet dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *englefjes*
Har fått svar fra presten vi ønsket i påsken, og han kunne holde vielsen vår! Deilig å ha det på plass! Må bare ringe til kirkekontoret og forklare litt..

Så bra at dere fikk den presten dere ville ha da :-D :-D

Hvilken har dere gått for? Kanskje vi har den samme?

Kjedelig at du har vært i syk i påsken ,men det er jo typisk at sykdommen kommer snikende med ferien.....du får ta påskegodtet etter påsken da, det må jo spises en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk den presten dere ville ha da :-D :-D

Hvilken har dere gått for? Kanskje vi har den samme?

Kjedelig at du har vært i syk i påsken ,men det er jo typisk at sykdommen kommer snikende med ferien.....du får ta påskegodtet etter påsken da, det må jo spises en gang :fnise:

Tror ikke vi skal ha samme, vår er fra Skjeberg. Erling Høyland heter han, og jeg kjenner han litt fra før.

Og: påskegodtet skal jeg prøve å la ligge.. :vekt: Skal jo tross alt inn i drømmekjolen om ikke så altfor lenge :) Må klare noen kilo før september!! men litt må jeg nok smake på..hehe

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er kjipt å være syk altså!! Og det er typisk at man blir syk når man har fri!! :(

Kjekt å miste noen kilo da, men en lite hyggelig måte å miste dem på ja! Har hatt omgangssyke 2 ganger i år jeg, så vet alt om det der.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det er kjempeslitsomt.. Begynner å komme meg igjen nå heldigvis, er bare veldig slapp og har liksom null krefter igjen. Så nå er jeg snart klar for litt mer bryllupsplanlegging igjen :) Skal ringe til kirkekontoret igjen idag for å avtale hvordan vi skal gjøre det, siden vi har ordnet med egen prest..Håper liksom vi fortsatt har organisten for å si det sånn..Kjenner svært få organister..hehe. Min kjære begynte faktisk å lure på om vi snart burde begynne med bordkortene igår. Artig at han er engasjert :)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, nå går jeg bare å venter på lørdag!! Da skal jeg, forloveren min, lillesøster og svigerinnen min til København!!! EEEEElsker den byen, er så koselig å rusle rundt der.. Også skal vi på House of Brides, og regner med å få kjøpt slør og tiara og kanskje litt ekstra stæsj der!! Spart opp litt cash, så det er bare å la kortet gå varmt!! ÅÅååå det blir så koselig!! Kanskje de har kjolen jeg har bestilt også, så får jeg prøvd den i riktig farge...har jo bare prøvd den med sorte broderier, og jeg skal jo ha den i Ivory. Den er jo sååå fiiin!!! Vil reise nååååå!!!!

Ellers har jeg vært litt nedfor det siste..Har vært så mye dårlig også har det vært litt tøft på jobben..Huff, orker ikke tenke på det nei. Veier liksom frem og tilbake på om jeg skal søke på noe annet..Er ikke så greit..Så det har ikke blitt så mye bryllupsplanlegging, så derfor blir det helt herlig å komme seg bort!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*

Så kjedelig at du ikke trives på jobben, hva er det du gjør forresten? Husker ikke om jeg har spurt om det....

København er fantastisk, helt fantastisk. Kjæresten og jeg var der rett før jul og hadde en super tur.

:hoppe::hoppe::hoppe: for slør og tiara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som selger, og saken er litt komplisert..trives med alle kollegaer og med salg, men sliter litt med de metodene som sjefen innfører..Så det er liksom det som blir problemet, flott arbeidsplass, men men..

Jeg var i København i sommer, og har tidligere vært der endel i jobbsammenheng, og jeg blir bare mer og mer glad i den byen!! :danse: Litt for københavn-tur jeg også!! Juhuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig med tur til København!!! Det er så deilig å ha noe sånt å glede seg til! Ikke minst er det herlig å komme seg bort litt!!! :jepp:

Håper du finner mye fint der!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Sandra82, Mia83, Englefjes og Ballerina! Tror det blir en super tur!!

Også har jeg tilbragt litt av dagen sammen med pappa idag, og jeg ble så rørt da han sa at det han gledet seg mest til med bryllupet var å følge meg opp kirkegulvet..Ble så rørt jeg..Jeg er eldste datteren hans, og vi er veldig like som person så :) Også er han storfornøyd med mitt valg av livsledsager, og det varmer jo :)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Jeg jobber som selger, og saken er litt komplisert..trives med alle kollegaer og med salg, men sliter litt med de metodene som sjefen innfører..Så det er liksom det som blir problemet, flott arbeidsplass, men men..

Skjønner, skal ikke alltid være så lett.

Men, det er jo en av de største fordelene med å bo i Oslo da, masse ledige jobber :-D

Så koselig sagt av pappaen din da, blir litt rørt jeg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Rapport fra det store utland

:fnise::fnise:

Har hatt det så utrolig koselig og moro!! Vi måtte jo stå opp kl 5 om morgenen for å reise til gardermoen på lørdag, så humoren ble deretter hos oss alle utover dagen..Bare litt trøtte liksom!! Overtrøtte.. Vi var hos House of Brides kl 11, og jeg hadde bestilt tid og veiledning. Vi fikk først titte litt, og jeg snakket med en veileder der om hva jeg likte og ikke likte. Hun var veldig flink! Jeg fikk litt dårlig samvittighet siden jeg har bestemt meg for kjole, men jeg fikk prøvd masse allikevel!! Det var så moro! Vi fikk et eget rom med sofa til mine venninner og mitt eget omkledningsrom til meg, så kom veilederen med kjole etter kjole, og jeg ble bare finere og finere! Hadde utrolig mye flott der! Men; ingen som kunne måle seg med *min* drømmekjole! Heldigvis..ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg endte opp med å kjøpe et smykkesett med strasstener og perler med matchende øredobber, skal prøve å få lagt ut bilde, men dataen min er ikke helt på min side om dagen... De hadde litt lite tiaraer, så det må vente litt.. House of Brides i København kan absolutt anbefales!! Kjempeflinke folk, masse flotte kjoler, og ikke minst en helt fantastisk stemning i hele butikken!! :rødme: Følte meg skikkelig som en prinsesse :rødme:

Ellers så ble det masse rusling i byen, slitne ben, varmt kredrittkort, masse god mat og latter og kos! Også fikk jeg handlet litt på tax-free, selvfølgelig :lur:

Så jeg har hatt en fantastisk helg med gode venninner!! Sååå koselig!! Nå må jeg bruke litt tid på å jobbe meg gjennom deres dagbøker :) Også skal jeg :søvn: litt, for jeg er mildt sagt litt sliten nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...