Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

fantastisk at tv2 får inn en eks-norgesmester i bryting hvor det tilfeldigvis er en av grenene. feigt av eren å velge den grenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må vel si at jeg synes det er ganske dårlig at han fikk lov til å velge det, han er norgesmester, ingen har noen sjans mot ham i den grenen.

skjønner derimot godt at Eren valgte det, det er ett spill og han fikk lov til å velge en gren han visste han hadde god mulighet til å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva skal man si ?

Vel først vil jeg gratulere Hugo med et kjempeflott Farmen innsats, en kjempekar som er ærlig og positiv til alle selv om han egentlig hater dem så inni granskuaen

Jeg ble veldig overrasket over at Hugo klarte å få 2poeng i bryting mot en som er brytetrener og jeg så iallefall klare tegn på at Eren fikk seg en skikkelig kamp mot en uerfaren bryter, en helt utrolig prestasjon av Hugo !

Synd at Eren valgte bryting ettersom han er Norgesmester men fullt forståelig, hadde jeg vært i samme situasjon hadde jo jeg og valgt det jeg var best i, tviler på om Hugo hadde gjort det ettersom han "ALLTID" vil ha en fair kamp.

Jeg synes det er helt forkastelig hvor dårlig Hugo har blitt tatt imot av de andre deltakerne på Farmen, med unntak av Geir Ove.

Hvorfor liker folk han ikke, de er kanskje ikke vant til ærlige og gode mennesker?

Nå kommer Farmen til å drit kjedelig med bare kaklekjerringer igjen , hater dem alle, de kan bare "fuck off" alle samma. Stå på Geir Ove eller Eren, dere er de eneste som er "normale igjen" der ( + jenta til Geiro, hun forsvarte Hugo og det står det respekt av)

Fikk meg god skratt da Unni snakket med Hugo, LOOOOOOOOOLLLLLLLLL!!!

Ere mulig spør jeg meg selv, er hun så stokka dum i huet at hu faktisk tror på den trusselen kom med, latterlig

Hvis det er noe du skal tro på så er det at den lille sønnen din Storkel :P er en JUDAS !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synest ikkje det var så veldig feigt av Eren å velge bryting, det var da heller smart. De fleste hadde vel valgt noe de var ekstremt gode i. Men synst heller tv2 skulle ha bytta ut den greina med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig

Dette var urettferdig! Tidligere Norgesmester i bryting :forvirret: han skulle ikke hatt lov til å velge den grenen!

Geir Ove blir jo storbonde, det visste vi jo at Hugo ville velge og vi så det jo.

Håper virkelig nå at Geir Ove velger Torkel som førstekjempe, Torkel må da velge Eren - Eren velger Torkel og vinner temmelig kjapt over "duttebassen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
+ jenta til Geiro, hun forsvarte Hugo og det står det respekt av)

Vel, hun er jo den som sladra til de andre hva Hugo sa da han og Geir Ove var i fjøset. Hun sto i døra, og det kom også fram i kveld at det måtte være hun som sa det til de andre. Og DET var Judas, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Han fortjente å vinne Farmen mest av alle, men når tv2 legger opp et opplegg der 4 nye kommer inn og der en av dem " tilfeldigvis" er norgesmester i bryting så er det jo ikke noe han kan gjøre, men hvem vet kanskje de som har blitt sendt ut kan komme inn igjen, det skjedde i 2.utgave av Farmen,

Så ut som om Eren fikk en dårlig start på neste ukes oppdrag :P

Unni, Silje, Catarhina, Line, Vigdis, Torkel, og sikkert noen fler jeg ikke kommer på " fuk off",

Ingen av dere fortjener å vinne, spesielt meget skuffet over Silje ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er så teit at de viser på reklamen til God kveld, Norge hvem som går ut!

Det trodde jeg og, men de gjør ikke det. Kristian og Katharina var med i forrige God kveld Norge. Da håpte jeg at hun gikk ut, men den gang ei.

Synes ikke det var spesielt ille at Eren valgte bryting egentlig, men TV2 ville nok fucke opp litt, da han fikk sjangs til å være med... Skjønner ikke hvorfor han ble valgt av de fire kandidatene, men...

Torkel, mora og Silje irriterer meg. Silje har nesten alltid vært min favoritt, men hun virker falsk. Skal liksom være så rettferdig, ikke tråkke noen på tærne, aldri si et skjevt ord osv...

Fikk ingen av sladrefjolsene på Farmen med seg at det var en eventuell finale mellom han og Torkel, Hugo snakket om i fjøset? Og hvem har ikke hørt ordet "knuse" før, på den måten..? Ligner på "jeg skal slå`n ned i støvla", som også betyr å vinne i en kamp, men ikke å bokstavelig ta en hammer, slå en person mange ganger så bein knuser og kroppen krymper sammen og samles i støvlene vedkommende har på seg.

Dette er rett og slett latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen av sladrefjolsene på Farmen med seg at det var en eventuell finale mellom han og Torkel, Hugo snakket om i fjøset? Og hvem har ikke hørt ordet "knuse" før, på den måten..? Ligner på "jeg skal slå`n ned i støvla", som også betyr å vinne i en kamp, men ikke å bokstavelig ta en hammer, slå en person mange ganger så bein knuser og kroppen krymper sammen og samles i støvlene vedkommende har på seg.

helt enig, totalt latterlig å overdramatisere noe slikt, jeg reagerte ikke på det han sa i det hele tatt, utover at han sa at dersom han kom tilbake så skulle han knuse Torkel og sende restene tilbake til unni.. og dette er KAMPEN om tilværelsen, det er en kamp, ett spill, i spillet ville han knuse Torkel, om han kom tilbake.

også om han har vært høy i hatten og sagt han kunne vinne i alt, er det værre å være litt tøff i trynet en å være en feig, løgnaktig mammadalt som f.eks Torkel? Eller en baksnakkende og hysterisk mamma som ikke klarer å slippe taket i sønnen selv om han egentlig burde være voksen?

Nei, i sammenligning med flere av de andre på gården, så skjønner jeg ikke hvorfor folk reagerer SÅ ille på Hugo, det er værre slanger i den gjengen der en ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke alle som sier det var "feigt" av Eren å velge den grenen han vet han er best i. Hvem ville ikke gjort det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
helt enig, totalt latterlig å overdramatisere noe slikt, jeg reagerte ikke på det han sa i det hele tatt, utover at han sa at dersom han kom tilbake så skulle han knuse Torkel og sende restene tilbake til unni.. og dette er KAMPEN om tilværelsen, det er en kamp, ett spill, i spillet ville han knuse Torkel, om han kom tilbake.

også om han har vært høy i hatten og sagt han kunne vinne i alt, er det værre å være litt tøff i trynet en å være en feig, løgnaktig mammadalt som f.eks Torkel? Eller en baksnakkende og hysterisk mamma som ikke klarer å slippe taket i sønnen selv om han egentlig burde være voksen?

Ja du har rett der, det er et spill. Alt er tillatt. Hugo fikk seg en lærepenge. Ingen kommer noen vei ved å undervurdere andre slik han gjorde. Ikke rart folk ble lei og ville ha han ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er nok Silje som vinner gitt. Som Silje også la merke til er Eren for tjukk i hue til å vare særlig lenge der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingunn_*

Her er en gratis videosnutt opp nettopp det, litt ned på denne siden her

http://www.tv2.no/magasiner/farmen2008/article1655150.ece

Dritt at Hugo tapte. Silje skuffer meg og hun er ikke min favoritt lenger. Nå er det Geir Ove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Egentlig driter jeg i hvem som sier hva, og hvem som er god i hva osv, osv. Har et ønske og håp, det er at mor Unni og sønn Torkel forsinner hurtigst mulig ut derfra, bli direkte uvel av å se de der to. De driter seg jo loddrett ut, program etter program :kjefte: Kjære vene, få dem ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På god kveld norge nå da, så sier Hugo at Eren spurte han rett før de dro ut til øya om han fremdeles hadde vondt i ryggen. Eren visste at Hugo var plaga med ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

HEHE Eren er lur han , sleiping

En ting som er sikkert er at Torkel er neste som ryker, så det var synd Tuppermari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Veldig dårlig av Eren og velge Hugo, når han visste om ryggsmertene... Men hvis jeg var Hugo, så ville jeg nok gitt meg raskt i kampen. Å ha veldig vondt i ryggen er helt forferdelig...

Hvor lenge hogg Eren og de tre andre ved i skogen?

Virket som at TV2 så at Hugo kom til å vinne, og dermed ville sende inn bl.a. Eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...