Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Så hyggelig med besøk, Mummi! :hoppe:

Koselig at du liker boka mi! Og imponert over at du orket å lese hele, jeg har tross alt svinget litt opp og ned i denne boka :sjenert:

Hihi, helgen ser ut til åbli veldig avslappende, men man trenger jo det en gang i blandt oxo :Nikke:

-------------

Nå slipper jeg å bekymre meg mer! :juhu: Kvalmen har satt inn, ike at kvalme i seg selv er positivt, men det er fase 1 i min grusomt lange og smertefulle vei til mensen hver mnd :gjeiper: Om spådommene mine stemmer har jeg i morgen så vondt i magen min at jeg av og til lurer på om det virkelig er menssmerter, eller rier :fnise: Må si jeg gleder meg! Men jeg glemte jo pilla mi 2 dager på rad i forrige mnd, og hadde sex like etter, så har vært litt bekymret nå som menssmertene har vært forsinket! men ser ut til at alt er i orden! :jepp:

Reklamen for crispo har sååå kul musikk, og jeg aner ikke hverken artist eller navn på sangen :sur: digger den sangen! Noen som vet hvilken sang det er tro? :lete:

I dag var jeg og Inwe å shoppet.. eller.. Inwe shoppet litt.. jeg har 0 kr :ler: Men var kos å snakke og shoppe! Og jeg snakket bort hesheten min! haha.. Føler meg mye bedre nå enn før i dag, var kanskje bra å komme seg en tur ut! Ikke feber heller nå tror jeg! :hoppe:

Kanskje jeg er i form til å trene i morgen! :-D :hoppe:

Jeg SER magemuskler nå! *superstolt* Magen nærmer seg faktisk nesten slik jeg vil ha den! :juhu: Har forstsatt mye jobb igjen på rumpa da, og lårene trenger å jobbes litt med.. Mye større biceps og brystmuskler vil jeg oxo ha, og bedre rygg.. Masse å jobbe med, og magen skal oxo jobbes mer med da, blir jo aldri helt fornøyd :lur:

Ooooh, og på mandag skal jeg til frisøren!! Endelig mannet meg opp til å bestille time! Nå skal jeg klippe masse, og få litt lugg! Tror det blir veldig bra! :jepp: Legger ut et bildet av slik jeg skal ha det jeg :)

Det er forresten characteren min på spillet, hun og jeg ligner.. men hun er så peeen! Mitt alter-ego! :fnise:

Men nå skravler jeg meg bort.. spise hermetisk frukt nå! :mrgreen:

Dagens lille glede; Tror jeg har blitt enda bedre kjent med meg selv.. på en eller annen måte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Envy har fått kraftig virus infeksjon i luftveiene sine! :tristbla:

:forkjola::sur:

Nå må jeg være hjemme og slappe av i 4-5 dager, leve på vann, hostesaft og pinex forte! :tristbla: Jeg vil jo ikke det! Jeg har nok ting jeg skal utføre, har ikke tid til å ligge å sløve! ååååh! :grine:

Føler meg helt mørbanket i hele kroppen.. Og får kanksje ikke dratt på skolen, men om jeg ikke drar dit så stryker jeg! :sukk:

Jeg som trener så masse og spiser sunt trodde da jeg hadde et ok immunforsvar.. men neida.. Får håpe det i det minste kommer no morsomt ut av dette, noen artige feberfantasier eller noe :fnise:

Jeg vil trene!! Jeg blir jo u-fit av å sitte her på rævva mi å glane på tv! Huffe *sukk* :trist: Jeg har ikke tiiiiiid! Jeg vil virkelig trene, det er litt dumt, fordi jeg kommer tl å pushe meg avgårde før jeg er frisk :sjokkert:

I dag skal jeg hvertfall slappe av, har tilogmed kjøpt sjokolade for å trøstespise :gjeiper: Skal se Tommy's Inferno på tv i kveld, den har jeg hatt lyst til å se, så det blir sikkert bra hvertfall! :)

Dagens lille glede; at småunger faktisk lar russ med 39 i feber på vei til legen være i fred :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lille Ballerina og Inwe :klem:

--------------

Sånn, da er filmen ferdig.. Den var ikke så veldig bra egentlig :gjeiper: men men, det var ihvertfall underholdning på en ensom lørdagskveld da! :jepp:

Jeg er så varm! Det føles ut som jeg koker opp! :sur: Nå kan jeg heldigvis snart legge meg.. håper jeg sover godt til litt utpå dagen i morgen, så denne tiden går litt fortere!

En ting merker jeg.. mens jeg sitter her syk og alene får jeg virkelig gått inn i meg selv og reflektert litt.. P vil ikke ha sex mer, det er helt åpenlyst det. Han er forresten på fest i kveld.. menja, jeg skal ikke bry meg med det.. sånn egentlig :sjenert:

Egentlig så vil ikke P ha meg i det hele tatt, jeg må slutte å håpe det!

En eller annen gang dukker det sikkert opp en gutt som ting stemmer med! Jeg håper det! :) På mandag skal jeg klippe meg, samma f om jeg fortsatt er forkjøla, jeg skal til frisøren på mandag! Skal bli deilig å få en stor forandring, kanskje det kan bringe flere forandringer inn i livet mitt!

.. Oxo har jeg funnet ut at jeg ikke vil feire bursdagen min i fine byen likevel, vil feire den i lille byen :juhu: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har bare blitt så glad i lille byen i det siste, synes det er hyggelig der, og mennesker er normale! :fnise:

Jeg er så lei av å hoste og harke nå.. men er nesten enda mer lei av feberen! Blir så slapp og sliten, og kaldsvetter som en liten gris :tristbla: Håper virkelig, virkelig at jeg våkner i morgen og føler meg mye bedre altså!

Jeg tenker masse nå. Trodde nesten at jeg greide å være fornuftig i forhold til P, men når jeg begynte å skrive her nå, så oppdaget jeg jo at jeg fremdeles ønsker meg han like sterkt! Det irriterer meg at jeg er syk, i tilfelle han sender mld og jeg må si nei! :overrasket:

Jeg må skjerpe meg!

Nå håper jeg på en god natts søvn! :jepp:

God natta kg-jenter! :søvn:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr! Jeg blir litt irritert når folk sier en ting og gjør en annen! :kjefte: Jeg føler at folk juger, og jeg hater løgn! Ikke det at saken angår meg, men likevel, om man sitter med helt andre tanker, og uttrykker noe annet kan man likegodt holde kjeft..

jaja.. åh.. irritert..

Blir vel litt irritabel av å sitte her å. Har sitti her å hengt i mange dager nå.. jeg MÅ trene! :sur: Vondt i hodet har jeg å! Hadde jeg bare kommet meg på sats ville alt vært bra :tristbla: En bra ting er jo at jeg føler meg utrolig mye bedre i dag!! :juhu: Tror kanskje jeg blir bra ganske snart jeg! :jepp: Ikke så mye feber lenger, føler meg hvertfall ikke så varm og klissen lenger :gjeiper:

I går klarte jeg ikke dy meg, visste at P var på fylla, så sendte en mld :sjenert: men svare blir for dumt :tristbla: Kompisen hans ringte meg 2 ganger i natt da :gjeiper: Ene gangen var jeg våken, men jeg har jo ikke stemme, og syntes ikke de behøvde å høre meg sånn, så tok ikke tlf.. lurer på om jeg skulle gjort det.. eller om jeg bør sende kompisen en mld nå i stede? men jeg vet jo hva han hadde sagt da.. hehe, han har ringt meg fra fylla før, og det er som regel på vegne av P.. enten har kompisen veldig lyst til å spleise oss, eller så er P litt sjenert :fnise:

I natt drømte jeg om en jeg gikk i parallell klasse med på u.skolen.. Og på u.skolen var jeg redd for han! haha. men i drømmen var han bare såååå sjarmerende! Vi var på opplæring på en jobb.. og satte oss i en krok å råklina :fnise: Når man ikke får så mye som er kyss irl må man jo ty til drømmeland :ler:

Må vel se å komme meg ut litt når jeg blir frisk, komme over P og finne en annen å bruke energi på.. Ikke det at det hjelper uansett hvem jeg bruker energi på.. ingen som vil ha meg uansett :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :fnise: Det er sant det Stearinpikken, jeg glemte jo de patetiske på godt over 30 som veldig gjerne vil ha meg da!

.. Neida, må vel slutte å være så negativ.. men er hvertfall negativ med en god tone da :jepp:

-------------

Jeg er litt smigret egentlig! :jepp: En person jeg trodde ikke brydde seg har tydeligvis lagt merke til meg! Sånt er litt kos.. men jeg har vært dum :rodme:

jaja..

Jeg gjør mye dumt :gjeiper: Egentlig tror jeg ikke jeg har så innmari høy eq, fordi jeg tar alltid forhastede beslutninger, og jeg sier ting før jeg tenker :sjenert:

men jaja.. tror fremdeles jeg har godt av dette miljøskiftet jeg driver med. En stor utskiftning i vennegjengen er det neste på tapetet! Jeg skjønte ikke hvordan tidligere bestevenninne A greide å skape seg et helt nytt liv.. men nå tror jeg at jeg har skjønt hvordan.. og det er kanskje akkurat det jeg trenger, noen nye mennesker, og noen friske impulser i livet mitt :) Venninne V blir nok et offer på denne veien min til nytt liv, men det får hun tåle! :ler:

Begynte å se litt på leilighet i sted.. Det er virkelig dyrt altså.. Ikke har jeg noe særlig lønn heller, så klarer ikke en leilighet som koster 5000 i mnd :lete: Jaja, man får ha øynene åpne, så kanskje det dukker opp noe.. Det virker foreløpig som de gamle planene er endret, så da får man prøve å klare seg selv.. forsåvidt har jeg vel egentlig mer lyst til å flytte til lille byen enn fine byen nå.. Det er liksom så trygt og godt, hjemmekoselig her ute på landet :sjenert:

Skal jo gå litt på skole i lille byen neste år oxo, så enklere blir det jo, og nærmere mamman og pappan min :fnise: eller var det lommeboka? huff, den var slem :gjeiper:

mennesker tar valg her i livet, mennesker kommer og går, en kommer 2 går.. neste gang kan det være omvent! Det ordner seg alltid! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg joine flytte-planene? Sånn at jeg vet om jeg må finne meg noe eget selv. For da flytter jeg inn i en eller annen studentleilighet eller et eller annet, har nok ikke råd til mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg joine flytte-planene? Sånn at jeg vet om jeg må finne meg noe eget selv. For da flytter jeg inn i en eller annen studentleilighet eller et eller annet, har nok ikke råd til mer..

Mener du da joine i å joine til lille byen? :hoppe: :juhu: Fordi den er jeg med på ganger 1000 :jepp: men om du mener joine å få litt info så nevnte jeg såvidt på tlf i sted? .. men tror ikke jeg orker fine byen, av opptil flere grunner :sjenert: men det kan vi ta på tlf oxo!

-------

Jeg finnes ikke trøtt :lete: er litt redd merker jeg.. det er så slit, nå har jeg jo ingen grunn til å være redd engang, foreldra er hjemme igjen, merkelig hvor godt det er å ha noen andre i huset :Nikke: ... hvertfall når man har angst!

men men.. får vel prøve å legge meg, selv om det nok blir enda en søvnløs natt for mitt vedkommende..

bah, er så lei av at det er så mye rart med meg alltid :gjeiper:

Natta kg-folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh....!!!!! Jeg hater insomnia! :sur: får jo aldri sove! :(

Våken igjen.. kommer ikke til å få sove lix.. ikke sjans.. og det som er så fint er at når man ligger slik å vrir seg får man jo ikke tid til å tenke.. jeg har tenkt og tenkt.. jeg savner E :grine: Jeg og E hadde alltid masse å prate om, kjempehyggelig hadde vi det :jepp: Jeg og P har aldri noen ting å snakke om i det hele tatt.. P er på msn, men han gidder ikke svare..

Jeg sendte mld til E, sa at jeg savner han.. for det gjør jeg, savner han masse masse! Han gjorde meg faktisk aldri noen ting.. nå har jeg forspilt sjansen.. ååååwe :( ting er teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stakk han bare av.. sov godt sa han og stakk.. :sur:

grrr!! Om ikke annet trodde jeg han var en kompis! Hvorfor sender han 1000 miksede signaler??

Jeg er så leeeeeeeeei :frustrert:

Skulle ønske det var høst! Mørke, dystre høsten.. min årstid.. Hva er vitsen?

Samfunnet er skapt slik at single ikke er en dritt verdt.. Hva faen skal man gjøre da? Jeg kan ikke no for at det forrige forholdet mitt rakna... Sorry meg da.. Jeg er singel og dritfin lix, og venna mine mener visst at jeg har no i huet og.. hva mer skal til??

Skulle ønske jeg greide å gi opp.. bli ikke-fil! :sur:

ALLE har noen!

... bare ikke jeg da.. ikke KOMPIS en gang greier han å være.. teite teite! Hadde han ikke vært så forbannet vinglete hadde det kanskje vært litt greiere å skjønne seg på han. jeg vet jo at det aldri blir no, så derfor er det eneste jeg oppfører meg som, venninne. ikke EN flørtende tone ovenfor han.. men hjelper det? NEI..

Jeg vil IKKE på fuckings tryvann til helgen.. hva skal jeg der?? sitte å se på alle turtelduene? Gud som jeg gleder meg!

Nei takk.. lyst til å stenge meg inne på rommet mitt og låse døra, så jeg slipper å se.. slippe å se ekle nyforelskede par, og slipper å se fine gutter som aldri ville rørt meg..

Kjærlighet er no forbanna piss.. Jeg lurer på hvorfor gudinnen hater meg så sterkt. Om hun vil straffe meg kunne jeg hvertfall sluppet en av delene. syk OG kjærlighetstrøbbel. Om hun hadde vært grei hadde hun latt meg være i fred, slippe å tenke på disse guttene, gjort meg stein kald.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jeg er så forbanna lei!

Jeg er ingenting. Jeg gidder ikke mer lix.. resignerer.. Jeg trener, jeg tar ansiktsmasker og hårkurer, smører meg med 1000 kremer hver kveld og 1000 andre kremer hver morgen for å se fresh og nice ut, kler meg i feminine klær og en stil som matcher.. hva er vitsen med å se nice ut? jeg kan rett og slett ikke se bedre ut enn jeg gjør.. og personligheten er den den er. men ingen vil ha meg uansett hva jeg gjør, kan likesågodt resignere.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lille solstråle! Nå høres du ut som meg da jeg var 19, og jeg var IKKE pen og nydelig som jeg tror du er! Ingen som spurte om jeg ville være modell - annet enn en full 40-årig fotograf på nattklubb i Stockholm en gang, og han var det jo lett å gjennomskue! :fnise:

Hvor har det blitt av den positive Envy som hadde med "DAGENS GLEDE" som fast avslutning på innlegget? Tror jeg må gi deg noen tips:

- Envy er absolutt på bedringens vei etter feber og halsesyke - tenk så deilig å være frisk!

- Envy er så pen og fresh at hun kan flørte rundt og ha det gøy, trenger ikke å slepe rundt på bare én. Havet er fullt av fisk!

- Envy er snart ferdig med skolen og skal begynne og planlegge sitt voksne liv med en utdannelse. Livet ligger åpent med alt det har å by på!

- En fremmed er en venn du ikke har blitt kjent med ennå!

Men når sant skal sies så kjenner jeg godt igjen det derre "ingen liker meg"-opplegget. Det er bare det at det er ikke sant!!! Jeg trodde at jeg var feit og stygg, men hadde en BMI på 18 - det er ikke å være feit. Jeg så meg i speilet og sa jeg var stygg. Vel, ikke miss Norway, men det var når jeg bestemte meg for å gi f.. at gutta ble lette å nedlegge! Og hvis de ikke ville ha meg, vel: "Bad for you, du vet ikke hva du går glipp av, søten!"

Ungdommen din er NÅ! Opp med humøret, alt ordner seg! :kose::kline::klem::tommelsmil::vinke::sexy::danser::kghjerte::skaal::hoppe: :juhu: :banantroll: :duskedame: Til helga kommer det til å bli kjempegøy, du er i storform og 32 gutter ligger langflate, men du bare seiler forbi med en trillende latter! Bare vent! :klem1: fra mummi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt du er Mummi! Tusen takk for gode ord, fikk tårer i øynene jeg! :) Vet ikke hvor glad-jenta ble av.. hehe, hun er nok blitt litt amper etter alle disse dagene inne :sjenert:

men nå har jeg fått roet meg ned litt! :jepp: enda ikke sovet, men dog, snakket med noen gode venner og slikt!

Jeg prøver liksom så hardt å være noe jeg ikke er, fordi jeg vil være en annen. tror jeg.. er bare så lei av metall miljøet og alt det bringer med seg, men når jeg går inn i meg selv så ser jeg vel egentlig at det er der jeg hører hjemme, men min interesse for; Giger, Royo, Dalì, Anne Rice, Døden og det overnaturlige og ikke minst, Wicca

Alle disse tingene, samt så veldig mye mer viser jo en fascinasjon for det mørke og dystre, som jeg bare synes er så fantastisk vakkert! .. men det er klart at med disse preferansene hører jeg vel ikke direkte hjemme på en danseklubb :sjenert: *sukk* men jeg vil være en vanlig berte som intresserer seg for teite ting.. Jeg intresserer meg jo for teite ting som klær og gutter jeg oxo.. det er bare det at jeg foretrekker dette framfor dette .. det er vel egentlig sistnevnte jeg har ønsket å kunne være, vanlig og søt.. men jeg er forstnevnte, røff i stilen og i tankene mine.. Og helt innerst inne i hjerteroten min må jeg vel innrømme at jeg foretrekker disse gutta framfor disse

Jeg hører vel egentlig hjemme med de andre rockerne.. :sjenert: Jeg må stå for hvem jeg er.. ja jeg trener fitness og trives med det. men jeg kan da kle meg i svart og høre på svart metall forde vel! \m/

Syns dette innlegget representerer meg veldig godt! :Nikke: *glise stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ snakker vi! Veldig bra! Bare det at du gjør opp status med at dette er meg og dette er det ikke, da er du på vei: Du er deg selv, og det skal du være stolt av.

Det vanskelige er å gjøre opp med seg selv HVEM ER JEG? Ikke sikkert du finner det helt ut noen gang. Og det kan forandre seg, selvfølgelig. De fleste utvikler seg gradvis gjennom hele livet, og kan aldri gi et svar de selv tror på 100%. Og noen har så dårlig kontakt med seg selv at de aldri tør å reflektere over dette grunnleggende HVEM ER JEG...

Men du er modig og stiller spørsmålet, og du har tatt et standpunkt: Du er ikke av de "blonde-og-deilige-come-and-get-me"-jentene. Bildet du har av deg selv matcher mer med henne du viste meg; mørk, sterk, sikker, pen men litt farlig. Det er lov å være glad-jente også, eller litt-av-hvert-jente. Og noen ganger spiller du party-babe fordi det er gøy. Det er ungdommens privilegium å få lov til å hoppe ut og inn av roller. Heldige du!

Bare en ting til: Ikke gå på akkord med deg selv bare for å tekkes en viss gruppe, selv om du har lyst å være som dem. Hvis du vil være glad så du hopper og spretter, ikke tenk at du må være mørk og dyster! Syns de ideal-gutta dine ikke ser så glade ut, men det er meg...

Men nå skravler jeg for mye i dagboka di. Jeg blir bare så revet med. Men jeg fikk deg inn på noen nye tanker i formiddag. Ha en fin dag, Enwy! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Mummi! Dette vet du tydeligvis mye om.

Tenk postivit. Kommer med en pose med positive tanker til deg.

- Det er sol

- Det er snart sommer

- Skolen er snart ferdig

- Du skal snart flytte vekk fra foreldra

- Du har mange mennesker som bryr seg om det (selvom du ikke tror det selv)

- Du er sterk og kommer deg alltid gjennok ting på en eller annen måte

- Du er pen, og gutta stirrer, og skikler i bøtter på deg

- (Jeg kommer hjem på fredag)

Kos deg, ikke tenk på alle andre. Om de ikke oppfører seg bra mot deg, er de ikke verdt deg allikevel. Vær fornøyd med den du er, og det du har. Så skal du se det kommer mer med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skravling i dagboka mi er bare hyggelig Mummi! :jepp: Du ga meg en liten tankevekker der!

Bildet du har av deg selv matcher mer med henne du viste meg; mørk, sterk, sikker, pen men litt farlig
Den stemte vel egentlig veldig bra ja! Og det er vel egentlig sånn jeg er, ikke søt og snill pusekatt :sjenert:

Det beste i gledesposen din Inwe er at du er hjemme igjen snart! :juhu: Ingenting som er bedre enn å ha bestevenninna 500 m unna! ^^

---------------

Da gjør man et nytt forsøk og har bestilt frisørtime i morgen igjen :gjeiper: Gruer meg nok en gang litt men jaja..

Hvem bryr seg anyways? Kunne sikkert snauet meg helt uten at noen i det hele tatt hadde lagt merke til det :ler:

Jaaaaa, jeg vet jeg er negativ igjen, men jeg blir gal av å sitte her i dette huset! :sur: sendte nettopp mld til ei i klassen om det skjer no 16. mai, men nei, det gjorde det visst ikke.. HALLO, det er den skolen jeg er russ på lix.. for en kjedelig russ, herregud jeg blir gal! Gledet meg til dette i hele år, og det skjer ikke noe 16. mai en gang, det SYKT!

Jaja, kanksje gå å spise litt snart, kanskje det hjelper :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can't believe all the things I've done wrong in my life..

Without even trying I've lived of the edge of a knife..

Well I play with fire but don't want to get myself burnt!

-Visdom i Dimmu tekster :hjerte:

Take a good look in your heart, tell me, what do u see?

It's black and it's dark, now is that how you want it to be?

It's up to you, what you do will decide your own fate

Make your choice now, for tomorrow may be far too late!

-Mer visdom fra gutta i svart :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal rydde opp litt jeg! :jepp:

- Jeg har fått en ny og mer seriøs sommerjobb med over 40 kr mer i timen! :juhu:

- Jeg skal på Tryvann til helgen, og JA jeg skal ha det morsomt åkke som!

- Jeg har rydda på rommet

- Jeg skal til frisøren i morgen

- Den 15. får jeg stipend som går til purring fra telenor og div bursdagsgaver

- Jeg leser meg opp på viktige temaer som vampyr-litteratur, kommunikasjon med dyr og wicca

- Jeg har en ny photoshoot upcoming! :hoppe:

- Jeg er en vakker, intelligent ung kvinne som kan komme akkurat hvor langt jeg vil og lenger, jeg trenger ikke drasse rundt på èn fyr.. hva har man leketøy for :lur:

- Det er snart sommer og bikinisesong! :sol:

- Det er varmt ute!

- Jeg skal snart shoppe nye sko

- Jeg har et godt hjem og en familie som er veldig glad i meg, mat på bordet og tak over hodet

- Jeg har verdens vakreste små skjønninger, Hugin, Munin, Fenre og King :hjerte: Ungene mine :jepp:

- Jeg har noen nære venner som er glad i meg og som bryr seg, som vil ha meg med på ting og synes jeg er viktig for dem!

- Jeg ser resultater på treningen

- Jeg lever! :juhu:

Wow... det ble langt. Men har som sagt tatt en opprydning i hodet mitt, og dette ble vel egentlig bare et veldig langt "dagens lille glede" innlegg :fnise: Det er helt sikkert 1000 fler ting som jeg kommer på etterpå, men dette er hvertfall en liten liste med vakre ting som gjør livet verdt å leve! :jepp:

Det var veldig viktig for meg å få sortert hva som er viktig og vakkert i livet mitt akkurat NÅ, og hvorfor jeg ikke trenger noen fyr.. Jeg har det faktisk ganske bra uten fyr :jepp:

Selv om jeg er passe guttegal :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...