Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2008 #121 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har veldig sansen for Tessa, eneste er at jeg lurer på om hun kan være litt kjedelig? Jeg har ikke peiling på hvem som kommer til finalen egentlig, men hvis jeg skal tippe så tipper jeg Tessa og Danielle. Rett og slett fordi jeg synes Bevin er litt krampeaktig, og kanskje han ser det...
Gjest imli Skrevet 15. februar 2008 #122 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror kanskje han velger Tessa, men vet ikke om de passer så godt sammen nei.. Var det ikke Bevin som hadde vært gift før og greier? Har hun fortalt om det?
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #123 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror kanskje han velger Tessa, men vet ikke om de passer så godt sammen nei.. Var det ikke Bevin som hadde vært gift før og greier? Har hun fortalt om det? Hun fortalte det nå i forrige episode, og da fikk han helt sjokk liksom, og nærmest sa at da visste han ikke om hun var den rette for ham
Gjest imli Skrevet 15. februar 2008 #124 Skrevet 15. februar 2008 Hun fortalte det nå i forrige episode, og da fikk han helt sjokk liksom, og nærmest sa at da visste han ikke om hun var den rette for ham Såpass... Men han lot henne gå videre da... Hm. Det burde jo egentlig ikke bety noe, men han ungkaren er vel ganske konservativ har jeg inntrykk av... Hvordan var familien til Bevin da, fikk ikke sett akkurat det...
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #125 Skrevet 15. februar 2008 Såpass... Men han lot henne gå videre da... Hm. Det burde jo egentlig ikke bety noe, men han ungkaren er vel ganske konservativ har jeg inntrykk av... Hvordan var familien til Bevin da, fikk ikke sett akkurat det... Det han sa var at han aldri kunne vurdert skilsmisse, og at for ham så var ekteskapet noe hellig og blablabla....men på den annen side er det jo henne han har best kjemi med, så da kan han vel ikke overse det helt heller pga en skilsmisse. Han elsket familien hennes, og sa at det var akkurat slik en familie skulle være. Selv ble jeg kjempeimponert over pappaen hennes!
Gjest imli Skrevet 15. februar 2008 #126 Skrevet 15. februar 2008 Det han sa var at han aldri kunne vurdert skilsmisse, og at for ham så var ekteskapet noe hellig og blablabla....men på den annen side er det jo henne han har best kjemi med, så da kan han vel ikke overse det helt heller pga en skilsmisse. Han elsket familien hennes, og sa at det var akkurat slik en familie skulle være. Selv ble jeg kjempeimponert over pappaen hennes! Hehe, han virker en smule konservativ, gitt. Men han virker jo veldig interessert i henne også. Synes han virker minst interessert i Danielle.
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #127 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, han virker en smule konservativ, gitt. Men han virker jo veldig interessert i henne også. Synes han virker minst interessert i Danielle. Ja, og det er jo det han sier også, at kanskje de egentlig er mest skapt for å være venner.. Som venner tror jeg for øvrig de to ville gjort det veldig bra...Nei skal det være noe håp om at det blir et varig forhold bør han nok velge Bevin, selv om jeg fortsatt da heller ikke er sikker på at det varer... (Klarer liksom ikke å bestemme meg for hva jeg synes om Bevin, jeg, men det er jo heller ikke vesentlig...er jo ikke jeg som skal gifte meg med henne )
Gjest Lilleulv Skrevet 15. februar 2008 #128 Skrevet 15. februar 2008 Mye kan skje enda sier jeg bare jeg tror mye av grunnen til at han er interessert i tessa er fordi hun holder litt tilbake og er den enste som ikke er stormforelska i han. Virker ikke som han helt forstår hvorfor i alle dager hun ikke er det :-D Blir spennende å se på mandag... Jeg tror egentlig Danielle går ut. med mindre de har en fantastisk date og han får øynene opp for henne, eller Bevin blir enda mer krampeaktig. hehe
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #129 Skrevet 15. februar 2008 Jeg føler meg også rimelig sikker på at det er Danielle som må dra på mandag
pusla Skrevet 17. februar 2008 #131 Skrevet 17. februar 2008 Sånn, da fikk jeg også sett siste episoden i reprisen i dag og endelig kunne jeg gå inn i tråden her igjen Det virker litt krampeaktig de fremstøtene hans ovenfor Tessa synes jeg, virker som det plager han at hun ikke er like på knærne som de andre. Han gir seg liksom ikke før han får pressa et eller annet ut av henne i hver samtale Men jeg synes hun virker mest fornuftig av dem, selvom jeg tviler på om dem passer sammen. Tror nok Bevin er mer rett jeg også, selvom jeg ikke liker henne så godt. Tror ganske sikkert at Danielle ryker neste gang, men det har jo skjedd overraskende ting før også... Nå må jeg bare finne en måte å få sett på i morra kveld på - får kjøpslå litt med samboeren
aline Skrevet 17. februar 2008 #132 Skrevet 17. februar 2008 å si han fikk helt hetta og sa hun ikke var for ham, når Bevin fortalte at hun hadde vært gift før, er nå litt å ta i da. Synes han tok det rimelig greit jeg, bortsett fra at han sa det med å ikke ville vurdert skilsmisse, noe vel ingen egentlig vurderer FØR de noengang har giftet seg. Jeg håper han ender med Bevin, jeg synes lenge det har sett ut som det er de to som har den kontakten som likner mest på forelskelse og en type følelser for hverandre som man kan se utenfor slike programmer. Velger han en av de andre, gjør han det fordi han mener de er 'riktigere', og det tror jeg er bom. Men nå har jeg igrunnen sansen for Bevin også jeg da, og synes familien hennes virket veldig naturlige og omgjengelige.
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #133 Skrevet 18. februar 2008 Han virker veldig opptatta av at Tessa skal bli like opphengt i ham som de to andre ja! Gleder meg til i kveld jeg. Enkel å glede for tida...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #134 Skrevet 18. februar 2008 Er det i det hele tatt noen av de parene som har funnet hverandre på Ungkaren som har holdt sammen?
Gjest Lilleulv Skrevet 18. februar 2008 #135 Skrevet 18. februar 2008 Fy faran i kveld braker det løs igjen!!! :-D (sorry, har ligget 1 uke med influensa, så skal ikke mye til før jeg blir glad nå)
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #136 Skrevet 18. februar 2008 Er det i det hele tatt noen av de parene som har funnet hverandre på Ungkaren som har holdt sammen? Se litt bakover i tråden - er visst et par i alle fall som har gifta seg og fått unge.
aimee Skrevet 18. februar 2008 #137 Skrevet 18. februar 2008 Danielle må ryke i kveld.. Får dessverre ikke med meg episoden, siden det krasjer med finalen i Top Model. Får sette det på opptak, så jeg får sett Ungkaren i morgen i steden for. Og ja, brannmannen og fniseguri fra Ungkarskvinnen for en del år siden er fremdeles sammen!
Gjest Kaya83 Skrevet 18. februar 2008 #139 Skrevet 18. februar 2008 Jeg håper Bevin vinner - av den fantastisk enkle grunnen at hun har en så jævlig stygg nese.. Jeg håper hun vinner og blir så rik at hun får råd til å ta en nosejob.. Det unner jeg henne virkelig!
Gjest Lilleulv Skrevet 18. februar 2008 #140 Skrevet 18. februar 2008 Det var noen som røpte vinneren her i sta. Jeg er skikkelig muggen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå