Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Veronica Mars
Skrevet
på sidene som var linket til tidligere her, så stod det at de hadde brutt forlovelsen fordi de mente det var for tidlig, men at det fortsatt var sammen og hadde det bra sammen?

hvor står det at det er slutt da?

Jeg leste det jeg også, men når jeg googlet tessa horst nå kom det opp mange linker som sa at det var slutt. Bl.a her: http://www.buddytv.com/articles/the-bachel...ts-a-15350.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har iallfall lest at han har dater Marla Maples, eksen til Donald Trump. Så bildet av de to og.... Hun er jo 10 år eldre enn han ellerno... merkelig, han som var så opphengt i perfekt familie med barn og greier....

Tessa er nok historie :sukk:

Tilføyer; M.Maples er 15 år eldre :overrasket:

Endret av Melania
Skrevet (endret)

Jeg slutter aldri å la meg fascinere av hvordan ungkaren kan være usikker det ene øyeblikket, for så å fri og snakke om bryllup og resten av livet rett etterpå...

Stusset også litt på at den konservative mannen som var så opptatt av familie ikke hadde vært hjemme på over 2 år.

Forøvrig hadde jeg mer tro på at et forhold med Bevin hadde vart (lenger) -der har jo tiltrekningen vært hele tiden, Tessa måtte han lirke mer med. Men det var kanskje jakten som var spennende?

Endret av Daria
Gjest Gjest_Benedicte_*
Skrevet

Heldigvis vant Tessa! Hun virket mest troverdig av de to..Og så pen og søt...Så ut som ei skikkelig koselig jente...Penere går det nesten ikke ann å bli.

Er glad for at han valgte henne fremfor Bevin. Som begynte å grine hvis hun ikke fikk det som hun ville.

Nei, for ei fæl dame.

Skrevet
Forøvrig hadde jeg mer tro på at et forhold med Bevin hadde vart (lenger) -der har jo tiltrekningen vært hele tiden, Tessa måtte han lirke mer med. Men det var kanskje jakten som var spennende?

Definitivt. Det er jo jakt som er spennende! Ikke noe mysikk over ei dame som sier "jeg elsker deg" etter 5 uker..

Skrevet
Jeg leste det jeg også, men når jeg googlet tessa horst nå kom det opp mange linker som sa at det var slutt. Bl.a her: http://www.buddytv.com/articles/the-bachel...ts-a-15350.aspx

:ler: herlighet, han som var SÅ konservatig liksom, her var det bare seriøsitet, tanken på skillsmisse var helt utenkelig.... og snakker ikke noe særlig om sex, herlighet.

også løper han rundt som DEN playern så fort han blir kvitt forloveden? latterlig.

Like greit han skal til Irak nå da, så kanskje han får fokus tilbake på jobb.. :ler:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Sånn synes jeg det alltid er. Før vi får sett siste episode har det "lykkelige paret" allerede gått hver sin vei og funnet andre partnere. Alltid nedtur!

:kjefte:

Skrevet

Jeg leste at årsaken til at det ble slutt var at han likte glansen fra rampelyset veldig godt. Han likte all oppmerksomheten og å bli berømt. Mens Tessa var mer "down-to-earth" og heller kunne tenke seg å bruke tid på forholdet fremfor å være med på alle slags kjendis-greier.

Ryktene i USA sier at han ble med på ungkaren fordi han var pr-kåt.... Og nå har han tydeligvis mistet jenta pga det.... Patetisk.

Men Tessa var søt Også virker hun så fresh og ekte!! Synes egentlig at Bevin var helt OK også jeg. Bare hatet hvordan produsentene av programmet skulle gjøre det til noe veldig dramatisk og problematisk at hun hadde vært gift før....

Only in America.... Dobbeltmoralens høyborg!!!

Skrevet

Jeg likte begge jentene veldig godt, men jeg tror Bevin hadde vært det mest riktige valget for han. I allefall etter det vi fikk se på tv... Han virket jo helt fortapt i henne, og jeg trodde han virkelig da han sa jeg elsker deg til henne. Vel.. helt til han sa det samme til Tessa :roll:

Skrevet

Jeg likte også Tessa godt. Men må si jeg likte Ungkaren mindre godt... Litt av en type... Ja, ja, er vel ikke annet å vente. Får håpe jentene finner seg noen bedre karer! :jepp:

Skrevet

Trodde denne ungkaren var ganske så solid,med alt sitt snakk om familieverdier osv,men så var det bare skuespill altsammen, føler jeg.

Syns forøvrig at Tessa var altfor bra for han. Bevin var flott hun også, og så driver den fyren bare og soser alt bort i kålen. For en premiedust!

Håper jentene finner noen som vet å sette pris på dem.

Skrevet
"jeg elsker deg" til begge 2?? :/ fy!! er ikke så imponert over han karen der altså.

ja,fysj!! ikke noe særlig å bli valgt av en sånn mann!!! hadde så vondt av bevin(selv om jeg egentlig heia på tessa) hun var jo helt knust,og de så jo veldig forelska ut.

Skrevet
ja,fysj!! ikke noe særlig å bli valgt av en sånn mann!!! hadde så vondt av bevin(selv om jeg egentlig heia på tessa) hun var jo helt knust,og de så jo veldig forelska ut.

Ja, nå har jeg vært på internett og sjekka denna karen..he he Serien var ferdig spilt i mai 2007, så ble forlovelsen brutt i august, men de datet fortsatt, og i oktober 2007 gikk de fra hverandre. Han er da ledig på markedet.. for de som måtte være intressert... :gjeiper:

Skrevet
Ja, nå har jeg vært på internett og sjekka denna karen..he he Serien var ferdig spilt i mai 2007, så ble forlovelsen brutt i august, men de datet fortsatt, og i oktober 2007 gikk de fra hverandre. Han er da ledig på markedet.. for de som måtte være intressert... :gjeiper:

Jeg er både skilsmissebarn og har forhold bak meg, så jeg er nok totalt utelukket som kjerringemne for han.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg er både skilsmissebarn og har forhold bak meg, så jeg er nok totalt utelukket som kjerringemne for han.

Si ikke det, si ikke det. Er du digg nok, og i tillegg litt kostbar er det mulig han er villig til å droppe noen av prinsippene sine for noen uker med deg! ;)

Skrevet
Si ikke det, si ikke det. Er du digg nok, og i tillegg litt kostbar er det mulig han er villig til å droppe noen av prinsippene sine for noen uker med deg! ;)

:ler:

Skrevet
En ny runde med ungkaren!!

Væme a!!! :-D

Var på hjemmesiden hans på myspace, der står det han er på jobb ?... Han har lagt ut egne filmer av seg selv fra jobb og diverse... Burde ta en sjekk for de som er håpefulle, kan adde han på facebook der også.. Tjoho! :sengekos: he he

Skrevet
Var på hjemmesiden hans på myspace, der står det han er på jobb ?... Han har lagt ut egne filmer av seg selv fra jobb og diverse... Burde ta en sjekk for de som er håpefulle, kan adde han på facebook der også.. Tjoho! :sengekos: he he

Er det noen som er med i kveld!? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...