aimee Skrevet 21. januar 2008 #61 Skrevet 21. januar 2008 Ja jeg er enig - det er mye reklame! Derfor pleier jeg å ta det opp, så jeg kan spole over reklamen og se hele epiosoden i fred. (Mens kjæresten må gå ut av rommet, for han blir så irritert av å se på )
Tussi! Skrevet 21. januar 2008 #62 Skrevet 21. januar 2008 Hvor vanskelig er det egentlig å skjønne hvordan man åpner en champagne kork.. Jeg får så krampe av de blonde bertene noen ganger altså.
hjertesukka Skrevet 21. januar 2008 #63 Skrevet 21. januar 2008 -Og jeg sitter med hjertet i halsen hver gang, for jeg er så redd at tennene på ungkaren skal ramle ut.-
Gjest Lilleulv Skrevet 21. januar 2008 #64 Skrevet 21. januar 2008 Herregud. Han sendte hjem Erin og beholdt krampeaktige Stephanie. Forstå det den som kan:O
Annie Skrevet 22. januar 2008 #65 Skrevet 22. januar 2008 Hvor vanskelig er det egentlig å skjønne hvordan man åpner en champagne kork.. Jeg får så krampe av de blonde bertene noen ganger altså. Bruke korkåpner på en sjampisflaske???
Daria Skrevet 23. januar 2008 #68 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg synes den norske ungkaren var så elendig at jeg nektet å se på det. Har fortrengt alt om den serien, bortsett fra at han i ettertid annonserte på forsiden av Se&Hør at han var lei mediestyret og ville trekke seg tilbake fra offentligheten Jeg ville ikke hatt årets ungkar om han så ble kastet etter meg, men det er jo unektelig ganske underholdende tv Endret 23. januar 2008 av Daria
aimee Skrevet 23. januar 2008 #70 Skrevet 23. januar 2008 TVNorge mandager klokka 20.30. Går den i reprise?
pusla Skrevet 23. januar 2008 #71 Skrevet 23. januar 2008 Reprise på søndager kl 15.40. Huff, hun ene Stephanie-dama er til å bli gal av. Håper han sender henne hjem neste gang! Har aldri sett noen bruke vinåpner på champis-flaske før
Bomull Skrevet 24. januar 2008 #72 Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet om man kan se dette på nett et sted? Jeg gikk glipp av forrige episode, og får ikke sett det på søndag heller
Gjest Lilleulv Skrevet 28. januar 2008 #73 Skrevet 28. januar 2008 jeg synes virkelig flere av jentene er for bra for han der stakkaren av en ungkar... bl.a. tessa, amber og tina.
suzie Skrevet 29. januar 2008 #74 Skrevet 29. januar 2008 Noen som fikk sett i går og vet hvem som gikk ut?
MellonCollie Skrevet 29. januar 2008 #75 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er ikke så god på navnene, men hun som fikk første alene-date, og førsteinntrykksrosa den gangen gikk ut ( :juhu: ). Stephanie, heter hun det kanskje? Irriterende dame i alle fall! Så var det ei med mørkt hår (Nicole?) som ikke jeg har lagt merke til egentlig før hun gikk ut i går. Allikevel var det hun som gråt og hyla mest, for å miste sitt livs kjærlighet (I totally put myself out there!) Det programmet er virkelig underholdning. Og nå har de tydeligvis tenkt at en lur strategi for å komme videre er å baksnakke de andre jentene mest mulig til ham. Utrolig festelig
Daria Skrevet 29. januar 2008 #76 Skrevet 29. januar 2008 Så var det ei med mørkt hår (Nicole?) som ikke jeg har lagt merke til egentlig før hun gikk ut i går. Allikevel var det hun som gråt og hyla mest, for å miste sitt livs kjærlighet (I totally put myself out there!) Synes den logikken er så festlig -vil ham ikke dem videre, er det bare fordi han ikke har blitt godt nok kjent med dem og skjønt hvem de egentlig er. At han faktisk ikke er interessert i dem som person, er ikke et alternativ... Det programmet er virkelig underholdning. Og nå har de tydeligvis tenkt at en lur strategi for å komme videre er å baksnakke de andre jentene mest mulig til ham. Utrolig festelig Men Stephanie baksnakket jo bare fordi hun brydde seg om han og ville at han skal bli lykkelig , derfor bare sa hun fra hvem hun mente hva upassende for ham. En fullstendig uselvisk handlig...
MellonCollie Skrevet 29. januar 2008 #77 Skrevet 29. januar 2008 Men Stephanie baksnakket jo bare fordi hun brydde seg om han og ville at han skal bli lykkelig , derfor bare sa hun fra hvem hun mente hva upassende for ham. En fullstendig uselvisk handlig... Jaja, selvfølgelig! De ønsker jo bare det beste for ham, alle sammen
Gjest Lilleulv Skrevet 29. januar 2008 #78 Skrevet 29. januar 2008 jeg forstår ikke hvorfor i alle dager de begynner å baksnakke de andre til ungkaren jeg. tror de virkelig at det er lurt og skal føre noe sted?? MAN jeg skulle vært flink hvis jeg var med i det programmet der!!
suzie Skrevet 29. januar 2008 #79 Skrevet 29. januar 2008 hi hi hi... fantastisk! Bare må se reprisen på søndag!
pusla Skrevet 29. januar 2008 #80 Skrevet 29. januar 2008 Jeg synes jentene blir verre for hvert år jeg, skulle nesten ikke tro det var mulig men den sladringa i går tok kaka. Godta meg at de to som baksnakka mest til ungkaren ble sendt rett hjem. Tessa og Tina virker fornuftige og jordnære, jeg håper litt på Tessa jeg nå egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå