Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tessa og Tina virker fornuftige og jordnære, jeg håper litt på Tessa jeg nå egentlig.

Jeg er i grunn enig, men er villig til å vedde penger på at han ender opp med en av barbie-jentene. Det gjør de jo alltid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baksnakking og sladring har aldri vært noe sjarmerende sjakktrekk når det gjelder å gjøre inntrykk på noen, og jeg blir flau på enkeltes vegne slik de sittter og slarver til ungkaren.

Men underholdning i massevis. Her lærer man hvordan man IKKE skal oppføre seg på en date.

Om noen var i tvil :fnise:

Gjest GossipGirl
Skrevet
Jeg er i grunn enig, men er villig til å vedde penger på at han ender opp med en av barbie-jentene. Det gjør de jo alltid!

Vet du hva, denne gangen synes jeg det er like greit. Makan til ekkel fyr, da....

Skrevet
Det programmet er virkelig underholdning. Og nå har de tydeligvis tenkt at en lur strategi for å komme videre er å baksnakke de andre jentene mest mulig til ham. Utrolig festelig :)

Bortsett fra at de to jentene som sa mest om de andre ble sendt hjem, da ;) Så det var tydeligvis en dårlig strategi...

Skrevet

Skikkelig artig ja! Herregud så mye sladring og baksnakking!

Bra hun Stephanie gikk ut ( "I'm 90 % sure that I'm going to get a rose tonight!"), for ei fæl kjerring! Virkelig teit å tro at å baksnakke de andre gir deg en fordel...

Godt han sendte hjem baksnakkere, i alle fall. Var morsomt når hun ene satt og snakka dritt om hun Stephanie, og så hørte hun alt! :ler:

Liker best hun Tessa, igrunn. Hun virker mest ærlig og oppriktig. Hun innrømmer jo at hun ikke er forelska i fyren, mens mange av de andre inbiller seg jo at de elsker ham allerede...

Underholdningsverdien er stor i alle fall! Skulle bare gått litt oftere... :ler:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å forelske seg i en fyr de nesten ikke ser, og langt fra klarer å bli kjent med. Det er noe jeg lurer på i hver sesong, egentlig. De bor jo fra hverandre og får minimalt med tid sammen. Vi har jo hørt jenter tidligere si at de ikke har hatt alenetid med ungkaren, når det bare er noen få igjen.

Forelska?! Nei, ærlig talt...

Gud! Jeg elsker dette programmet! :popcorn:

Skrevet
Gud! Jeg elsker dette programmet! :popcorn:

:ler: Jeg også, og det blir litt mindre flaut når jeg leser her inne ;)

Skrevet
:ler: Jeg også, og det blir litt mindre flaut når jeg leser her inne ;)

Hehe, du er blant venner både her inne, på Hotel Cæsar-tråden og ikke minst Top Model-tråden!! :ler:

Skrevet

Ja, det er rart at alle blir så forelska i denne karen til tross for minimalt med tid med ham... :ler:

Jeg er en stor fan av dette programmet selv... Genialt!

Skrevet

Æsj, i første programmet syns jeg han var kjekk, men etter det virker han ganske dust :P

Jeg er så utålmodig at jeg måtte google for å se hvem som vinner da :fnise:

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Mange ålreite jenter igjen nå, noen av dem kanskje litt kjedelige?? synes han skal sende hjem bevin i hvert fall... Men det virker ikke som han har noe planer om det :)

Også synes jeg Stephanie er litt kjedelig...

Endret av Lilleulv
Skrevet

Tina og Stephanie måtte reise hjem idag.

Skrevet

Syns hun som var på den siste alenedaten, Tess eller Tessa burde vinne. Hu virker i hvertfall ganske stabil i forhold til mange av de andre.

Skrevet

Jeg liker egentlig ingen av de som er igjen.. Tessa virker kanskje mest normal, men syns det er så feigt når deltakere truer med å dra hjem for å få 'the bachelor' til å få dårlig samvittighet og gi dem spesialbehandling. :roll:

Skrevet

Syns også at Tessa virker som den mest stabile og "normale", men har også lagt merke til at ungkaren gjerne vil at alle skal falle for ham. Det er det som han så fint kaller "åpne seg". Og da Tessa mumlet om å reise, fikk han litt panikk .Han virker som en liten unge i en godtebutikk, og Tessa er nesten for god for ham. Så det,så.

Jøss, som jeg engasjerer meg, dah! Flaut,flaut... :fnise:

Skrevet

Nei, hvorfor forelsker de seg? HÆ?? Skjønner ikke. Tror ikke de gjør det heller, men at det handler om konkurranse og lyst til å danke ut de andre, stå igjen som "den beste dama". Dette er jenter som er vant til oppmerksomhet og å få det som de vil, og når de havner sammen blir det catfight.

Fristende å si "typisk amerikansk", selv om det har vært norsk versjon med samme tendens. Men i "Jakten på kjærligheten" har flere potensielle friere dratt hjem fordi de ikke har følt gnisten, heldigvis holdt jeg på å si.

Skrevet

Har også lurt på hvordan de klarer å forelske seg så fort. Men flere av dem høres jo forelska ut allerede i første episode, før de i det hele tatt har truffet fyren, så man kommer nok langt med en desperat innstilling og en solid dose selvbedrag...

Dessuten får jeg mark når de sutrer over hvor vanskelig det er å date en mann som også dater andre. Hallo, det er det som er hele konseptet, og det visste dere da dere meldte dere på!

Næmen, dobbelpost! My first!

Gratulerer! :fnise:

Skrevet

Antar at de forelskelsene er en del av en massesuggesjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...