Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2008 #181 Skrevet 3. mars 2008 SKRIIIK! Hvor lenge etter dette programmet ble det slutt tro? Mon tro om han ringte bevin da...
Tv slave Skrevet 3. mars 2008 #183 Skrevet 3. mars 2008 Hva skjer????? Har ikke fåttt sett på! Ja, det tok ikke mange månedene før det ble slutt.... :gråte: Jeg syntes han og Tessa var så søte sammen :love: Spørs om noen kan bli noe hottere bachelor enn han.. Syntes han var fin jeg :kys_2:
aimee Skrevet 4. mars 2008 #184 Skrevet 4. mars 2008 SKRIIIK! Hvor lenge etter dette programmet ble det slutt tro? Mon tro om han ringte bevin da... Tenkte jeg også på! Så ut som de bare hadde lyst til å ta på hverandre hele tiden. Nei fy f.. så utrolig kleint det må være å møtes i et tv-studio etter alle de greine. Men, men, de går inn i det frivillig.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #185 Skrevet 4. mars 2008 Fikk ikke sett siste episoden i går - er det noe sted det går an å se episoden på nett???
Tv slave Skrevet 4. mars 2008 #186 Skrevet 4. mars 2008 Fikk ikke sett siste episoden i går - er det noe sted det går an å se episoden på nett??? Det går reprise Søndag (15.40) ellers så jeg avslutningen på nettet, men husker ikke hvor. Jeg bare googla og fant det.... Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå