Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Golden Girl
Skrevet

Åååh, jeg håper Tessa vinner. Hun virker så koselig og jordnær.

Men ungkaren... tja. Jeg synes som om han bruker de samme klisjeene på alle sammen. Hm...

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Roxie Hart
Skrevet
Men ungkaren... tja. Jeg synes som om han bruker de samme klisjeene på alle sammen. Hm...

:ler:

Ja, men det vet jo ikke jentene :fnise:

På en måte kan jeg skjønne at de blir forelsket: de er jo innstilt på å bli det og settingen bygger på det romantiske. I tillegg er ungkaren rik, "kjekk" og vellykket. Meeeen, jeg håper og tror ikke jeg ville blitt forelsket lell...

Skrevet (endret)

Det er utrolig underholdende da! Men på en måte litt kjedelig at de verste sladredamene ble sendt hjem sist, ble ikke så mye intriger nå...

Tror mye av det forelskelsesgreine er med et ønske om å være "den beste dama" ja. Også han ungkaren, som gnåler om at damene må "åpne seg"... Synes det meste av praten mellom dem virker utrolig overflatisk hele tida jeg men. Det han mener med "åpne seg" er vel kanskje heller at de skal bekjenne sine følelser.. :fnise:

Det jeg likte med de to som måtte hjem i går var jo at de faktisk lurte på hva de selv hadde gjort feil, og ikke gnåla om hva for en fantastisk dame ungkaren gikk glipp av, sånn som de andre som har gått ut gjorde...

Av de som er igjen er hun Bevin den eneste jeg ikke liker noe særlig. Hun virker skikkelig furten hver gang de andre får oppmerksomhet, og virker helt desperat etter å få ungkaren på tomannshånd. Og så når hun snakka med hun Amber om at hun ikke trodde noe på at hun som var 23 var moden nok til å gifte seg. Ganske frekt... Tror heller det var hun som var misunnelig fordi de andre er yngre enn henne. Og hadde hun jo vært gift før...

Engasjerer meg skikkelig ja :jepp: Utrolig underholdende konsept!

Endret av imli
Skrevet

Bevin begynner å irritere meg. Hun bare sutrer og griner og ble sur fordi hun ikke fikk alene-date. Men herregud da, de var jo på sykehuset sammen og i kajakken og har fått mye mer tid enn noen andre. Også denne klininga da! :ler:

Jeg heier på Tessa. Men hun er jo for god for ham. Hun kommer til å bli dumpa en uke etter programslutt.

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Hvem ble sendt ut i går?

Glemte det helt jeg... :kjefte:

Skrevet
Hvem ble sendt ut i går?

Glemte det helt jeg... :kjefte:

Les bakover i tråden så finner du det.

Gjest GossipGirl
Skrevet
Bevin begynner å irritere meg. Hun bare sutrer og griner og ble sur fordi hun ikke fikk alene-date. Men herregud da, de var jo på sykehuset sammen og i kajakken og har fått mye mer tid enn noen andre. Også denne klininga da! :ler:

Jeg heier på Tessa. Men hun er jo for god for ham. Hun kommer til å bli dumpa en uke etter programslutt.

Jeg misliker Amber og Bevin, er ikke spesielt begeistret for Danielle, heller. Fatter ikke at han sendte hjem Tina, hun og Tessa fremstår jo som de eneste noenlunde normale kvinnene der...

Gjest Lilleulv
Skrevet

er det bare meg som synes hver episode av ungkaren består av 80% reklame for hva som skjer i den samme episoden?

Skrevet

Enig.

(Fant ut at jeg kunne både dusje, lage mat og fyre i peisen før selve dagens episode overhode startet.)

Skrevet

Heldigvis sendte han ut "frøken moden" Jeg har ikke fått noe inntrykk av at hun er så moden som hun skal ha det til....

Skrevet
Heldigvis sendte han ut "frøken moden" Jeg har ikke fått noe inntrykk av at hun er så moden som hun skal ha det til....

Jeg fikk ikke med meg hva det var med familien hennes, og hvorfor ingen andre enn tanta var der? Jeg antar det ikke var så dramatisk som det virket på reklamen, men ble nysjerrig likevel.

Kan noen oppdatere meg?

Skrevet

Jeg var sikker på at Tessa kom til å gå ut ikveld- så feil kan man ta.

Spesielt etter at han fikk vite på hjemmebeøket at "hun meldte seg på for moro skyld", (husker ikke helt eksakt hvordan ordene falt) ,da ble han jo veldig skeptisk, virket det som.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg var sikker på at Tessa kom til å gå ut ikveld- så feil kan man ta.

Spesielt etter at han fikk vite på hjemmebeøket at "hun meldte seg på for moro skyld", (husker ikke helt eksakt hvordan ordene falt) ,da ble han jo veldig skeptisk, virket det som.

Jeg tror han er litt betatt av tessa, kanskje spesielt siden hun ikke virker helt oppslukt i han sånn som de andre. virker som det får han litt mer interessert.

Skrevet

Tessa har ham virkelig "på gress" :ler: Sikkert litt derfor han er så interessert også, fordi hun ikke er hodestups forelska som de andre tydeligvis er.

Synes heller ikke Amber virka så moden akkurat... Helt normal... De andre er nok mer voksne, rimelig nok. Tror det var fordi foreldrene var i mot at hun var med i programmet, at han ikke fikk møte dem.

Fikk ikke sett begynnelsen, hvordan var familien til Bevin?

Utrolig mye "reklame" for hva som skal skje og gjentakelser, ja... Ganske irriterende. Og de to reklamepausene er kjemeplange!

Skrevet

Jeg tror Tessa kommer til å vinne jeg. De andre virker altfor desperate. For det er jo det der med å være litt mystisk.. Man ser jo at ungkaren er mye mer interessert i henne enn noen andre.

Neste gang ryker Danielle. Og Bevin kommer til å bli knuuuust når hun taper til slutt :ler:

Uff nei, det var kanskje stygt å le...

:hoho:

Skrevet

Jeg håper egentlig litt på Bevin, for de virker veldig like. Jeg tror i allefall at de har mer til felles enn han har med noen av de andre. Jeg liker Tessa godt, men jeg tror egentlig ikke han er noe for henne.

Skrevet

Utsagnet "Jeg er mye mer moden enn noen andre på min alder" sa vel sitt om at hun ikke er så moden som hun tror...

Skrevet

det er jo litt unerholdende da.

Begynnte å se når de var i slalombakken, og han overtalte Tessa. Han har bestemt seg, det er ikke vanskelig å se. Tvi Tvi, hun virker som et ekte menneske.

Skrevet
Utsagnet "Jeg er mye mer moden enn noen andre på min alder" sa vel sitt om at hun ikke er så moden som hun tror...

Ja! Haha!

Skrevet
er det bare meg som synes hver episode av ungkaren består av 80% reklame for hva som skjer i den samme episoden?

Det er utrolig frustrerende! Jeg ser nå bare på ungkaren på opptak så jeg spoler meg over alt tullet :)

Nei, hvis man gjentatte ganger må påpeke at man er det, så er en det vel gjerne ikke....handling taler høyere enn ord osv. Han fikk jo se hvordan hun virkelig var sammen med den romvenninnen... :roll:

Jeg tror kanskje han velger Tessa, men da tror jeg ikke det kommer til å vare. Hun er ikke interessert, rett og slett og jeg tviler på at de passer så veldig godt sammen. Bevin har han i det minste kjemi med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...