Tussi! Skrevet 18. februar 2008 #141 Skrevet 18. februar 2008 Det var noen som røpte vinneren her i sta. Jeg er skikkelig muggen! Det er jo ikke sikkert det er riktig da.
FrizzleSizzle Skrevet 18. februar 2008 #142 Skrevet 18. februar 2008 Fyyy, røpte noen vinneren? Heldigvis så jeg ikke det! Og hva er det med Playmo-sveisen??
Gjest Roxie Hart Skrevet 18. februar 2008 #143 Skrevet 18. februar 2008 Hvem måtte hjem i dag? Top Model ble prioritert i dag
Gjest Lilleulv Skrevet 18. februar 2008 #144 Skrevet 18. februar 2008 Fyyy, røpte noen vinneren? Heldigvis så jeg ikke det! Og hva er det med Playmo-sveisen?? Jepp. det var utrolig slemt
hjertesukka Skrevet 18. februar 2008 #145 Skrevet 18. februar 2008 Dessverre fikk jeg sett innlegget ......dumt. Men idag var det Danielle som gikk ut.
Bomull Skrevet 19. februar 2008 #146 Skrevet 19. februar 2008 Det gikk som forventet i går, men nå er jeg virkelig spent på hvem han velger!! Jeg er glad jeg ikke så spoileren som lå her... Egentlig håper jeg litt på Tessa for nå har hun endelig åpnet seg. Hun virker mer stabil og moderlig. Bevin har han en fantastisk kjemi med så sånn sett passerh an bedre med henne. Ikke lett dette Jeg er glad det ikke er jeg som skal velge for han!
FrizzleSizzle Skrevet 19. februar 2008 #147 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er glad jeg ikke er en av de damene. Hvis jeg skulle vært interessert i fyren, altså. "Jeg holdt neeesten på å velge hun andre, jeg var veldig i tvil, men det ble deg til slutt!" Det er jo sånn det ser ut. Men etterpå kommer han vel til å si at det var henne og ingen andre helt fra starten.
aimee Skrevet 19. februar 2008 #148 Skrevet 19. februar 2008 IKKE SKRIV HVEM SOM VINNER!!! Jeg har heller ikke fått med meg innlegget som røper det, så vær så snill - la oss andre få leve med den siste spenningen. Også var det en utrolig kjip ting å gjøre, nå som det bare er en episode igjen!
Carebear1 Skrevet 19. februar 2008 #149 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er glad jeg ikke er en av de damene. Hvis jeg skulle vært interessert i fyren, altså. "Jeg holdt neeesten på å velge hun andre, jeg var veldig i tvil, men det ble deg til slutt!" Det er jo sånn det ser ut. Men etterpå kommer han vel til å si at det var henne og ingen andre helt fra starten. Det har jeg også tenkt på. Hvem vil egentlig ha en mann som er SÅ i tvil om hvem han vil ha? Han driver jo og susser på alt og alle og er så forelsket hele tiden jo! Og det er sikkert som caskr skriver, at han kommer til å si at det var henne han likte hele tiden. Og hun tror han. Helt til hun ser alt på tv.... Tror ikke mange jenter hadde valgt å innlede et forhold til han om de visste hva som skjedde på de andre datene....
captiva Skrevet 20. februar 2008 #150 Skrevet 20. februar 2008 nei,går ikke an å røpe hvem han velger nå!! så det heldigvis ikke jeg heller... super spennende da heier på tessa!!!! :je
MiniMjau Skrevet 20. februar 2008 #151 Skrevet 20. februar 2008 På denne lenken så er det en oversikt over alle tidligere bachelors, hvem de valgte og status på forholdet idag. men OBS: spoiler!!!! Ikke les under Sesong 10 om dere vil holde hemmelig hvem som blir valgt. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bachelor_%28TV_series%29
aimee Skrevet 20. februar 2008 #152 Skrevet 20. februar 2008 På denne lenken så er det en oversikt over alle tidligere bachelors, hvem de valgte og status på forholdet idag. men OBS: spoiler!!!! Ikke les under Sesong 10 om dere vil holde hemmelig hvem som blir valgt. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bachelor_%28TV_series%29 Åh kul link!! Gleder meg til å lese på den etter finalen
aimee Skrevet 20. februar 2008 #153 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er glad jeg ikke er en av de damene. Hvis jeg skulle vært interessert i fyren, altså. "Jeg holdt neeesten på å velge hun andre, jeg var veldig i tvil, men det ble deg til slutt!" Det er jo sånn det ser ut. Men etterpå kommer han vel til å si at det var henne og ingen andre helt fra starten. Jaaaa! Det har jeg også tenkt på. Hadde jeg vært den dama som ble valgt, ville jeg blitt dritsur og sikkert sjalu over å se hvordan ungkaren kysser på alle fra de første episodene. Jeg tror han kommer til å velge Bevin jeg nå. Hva tror dere? (ikke si det, hvis du vet det da...)
Gjest Lilleulv Skrevet 25. februar 2008 #154 Skrevet 25. februar 2008 "jeg elsker deg" til begge 2?? :/ fy!! er ikke så imponert over han karen der altså.
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. februar 2008 #156 Skrevet 25. februar 2008 Riktig valg. Men hallo, jeg elsker deg i hytt og vær. Hadde jeg ikke visst at det ble Tessa hadde jeg trodd at det ble Bevin. Men det er vel sånn de prøver å få det til åf remstå, for å bevare spenningen.
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. februar 2008 #158 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Vel, siden googling har avslørt at de har slått opp, må jeg vel være enig i at det var feil valg likevel da. Endret 25. februar 2008 av Veronica Mars
aimee Skrevet 25. februar 2008 #159 Skrevet 25. februar 2008 Jeg heide egentlig på Tessa, men etter at jeg så hvor forelsket Bevin og Ungkaren virket, begynte jeg å håpe på henne. Nå gikk det jo ikke den veien da. Uansett hvor håpløp settingen og programmet er, synes jeg fryktelig synd på Bevin på slutten der. Og jeg vedder en femmer på at det ikke varer med Tessa.
aline Skrevet 25. februar 2008 #160 Skrevet 25. februar 2008 Vel, siden googling har avslørt at de har slått opp, må jeg vel være enig i at det var feil valg likevel da. på sidene som var linket til tidligere her, så stod det at de hadde brutt forlovelsen fordi de mente det var for tidlig, men at det fortsatt var sammen og hadde det bra sammen? hvor står det at det er slutt da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå