Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den mest kunstige "Ungkaren" jeg har sett. Finnes ikke tiltrekkende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg vil ha norsk eller nordisk ungkaren igjen jeg. det var jo fantastisk morsomt med max marius!!

Skrevet
Jeg vil ha norsk eller nordisk ungkaren igjen jeg. det var jo fantastisk morsomt med max marius!!

Ha, ha, Max Marius hadde jeg helt glemt!!!!

"Tar du imot denne blllomsten?"(med veldig tjukk L.....)

Skrevet

Jeg synes den norske ungkaren var så elendig at jeg nektet å se på det.

Skrevet

Kan huske jeg syntes den svenske ungkaren (i den norske utgaven med Max ) så ut som en potensiell kvinnemishandler :ler:

Skrevet

Er det forresten noen i det hele tatt som har funnet "den rette" gjennom de tv programmene i det hele tatt?

Skrevet

Jeg leste da nettopp i avisa at TV-Norge skal lage en ny norsk versjon av Ungkaren? Er det noen andre som fikk med seg det? Det er i så fall kjempeunderholdning! Jeg så på Max Marius med en god blanding av latterkuler, ekstrem flauhet og nysgjerrighet :ler: Også valgte han jo deeen dukka til slutt, når alle skjønte at det aldri kom til å gå :klaske: Teiting..

Skrevet (endret)
Er det forresten noen i det hele tatt som har funnet "den rette" gjennom de tv programmene i det hele tatt?

Vi må ikke glemme Trista og Ryan, mitt favorittpar gjennom denne serien. De har jo til og med fått barn.

se her

Endret av aimee
Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg leste da nettopp i avisa at TV-Norge skal lage en ny norsk versjon av Ungkaren? Er det noen andre som fikk med seg det? Det er i så fall kjempeunderholdning! Jeg så på Max Marius med en god blanding av latterkuler, ekstrem flauhet og nysgjerrighet :ler: Også valgte han jo deeen dukka til slutt, når alle skjønte at det aldri kom til å gå :klaske: Teiting..

ja, jeg våkner fortsatt om natta med et skrik: du skulle valgt kathrineeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Skrevet
ja, jeg våkner fortsatt om natta med et skrik: du skulle valgt kathrineeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

:hoho: Jeg og!!

Skrevet
Jeg synes den norske ungkaren var så elendig at jeg nektet å se på det.

Men det er jo akkurat elendigheten som gjør det så morrrrroooooo!

:ler::jepp::popcorn:

Ellers må jeg si at jeg synes han italiensk-amerikanske som var ungkaren forrige gang var litt nusselig, jeg. (D)Andy derimot...

Skrevet

Jeg synes Tessa (hun med gul kjole på siste roseseremoni) er den eneste som virker oppriktig hyggelig. Ellers er det mye kunstige damer som virker skikkelig opphisset over ungkarens penger og status! Og så hun medisinstudenten som bare kunne skryte av det hun drev med.

Og ungkaren... Blæh! Har aldri sett maken til stiv, slesk og ekkel fyr. Jeg synes faktisk ikke han er kjekk i det hele tatt, og hadde aldri lagt merke til ham på gata. Og hva er greia med briefingen med de dyre tingene hans? Den dyre bilen, og yachten... På båtturen var det jo bare "my yacht", "breakfast on my yacht", "hot tub on my yacht". Og munnen hans er helt stiv når han snakker. Det virker som en utrolig kjedelig og overfladisk mann, og jeg er overlykkelig for at jeg ikke behøver å være med å kjempe om ham :ler:

Skrevet

Jeg så på reprisen av dette i dag, og jeg må si meg enig.. hva ER dette for slags fyr?? Jeg lo kanskje aller mest når han på slutten sa noe som "Jeg er jo lege. Det å såre noen er feil både for hjernen og hjertet mitt" :hoho: Benytter enhver anledning til å skryte av seg selv den karen.

Og jeg synes kroppen hans bare ser rar ut, jeg. Når han sto i badetøy fikk jeg følelsen av at han holdt inn magen skikkelig for å strutte mest mulig med brystet. God underholdning på en søndags ettermiddag da :ler:

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Og jeg synes kroppen hans bare ser rar ut, jeg. Når han sto i badetøy fikk jeg følelsen av at han holdt inn magen skikkelig for å strutte mest mulig med brystet. God underholdning på en søndags ettermiddag da :ler:

Det syntes tyyyydelig. ;) Utrolig bra underholdning da, selv om kanskje ikke alt er helt ekte. Yatchen og bilene og sånt er ikke deltagerens egne etter hva jeg har forstått da, det er sikkert derfor de har nødt til å reklamere så veldig for de også.

Skrevet

Har faktisk sett på det. Utrolig morsomt - så dårlig at det er bra. Han ungkaren virka veldig typisk amerikansk og ikke helt troverdig i alt han sier akkurat... Og de damene... Veldig interessert i penger og status! La merke til at mange av dem hadde statusyrker, masse advokater o.l. Lurer på hvordan en 25-åring har rukket å bli advokat?

De to blondinene som hang sammen under hele forrige episode da... Lurer på om de var dumme eller bare lata som? De framsto i alle fall som rimelig latterlige. Ikke mange som virker særlig hyggelige. Og så så utrolig sjalu og misunnelige på hverandre! Blir nok skikkelig herlig steming etterhvert blandt dem tenker jeg...

Gleder meg til neste episode! Er ikke det i morra?

Gjest Roxie Hart
Skrevet
De to blondinene som hang sammen under hele forrige episode da... Lurer på om de var dumme eller bare lata som? De framsto i alle fall som rimelig latterlige.

Gleder meg til neste episode! Er ikke det i morra?

Jo, i morgen klokka åtte.

Jeg lever i den tro at de to blondinene er akkurat like dumme som de fremstår som :fnise:

Skrevet

Jeg får ikke sett noe særlig av dette, for samboeren min hater det såklart, men jeg sniktitter litt innimellom ;). Synes ikke han ungkaren er noe jeg heller, de tidligere har jo vært ganske kjekke, men han her ser unaturlig og rar ut. Men jentene faller jo som fluer alle sammen, merkelig det der :fnise: Synes det virker mer og mer regissert for hver sesong, jeg. Men herlig underholdning, det er det!

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til hvor mye reklame TVNorge sender under episodene? Det er to lange reklamepauser og en pause med masse reklame for ulike programmer på kanalen. De er blitt like ille som TV3 jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...