Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg blir litt stressa av å se på han.

hva synes dere om jentene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu som han er på alenedate med nå, var det Stephanie..? Er hu pen? Hu hadde jo de dumboørene.. Hadde jeg vert henne hadde jeg nok heller punget ut for å få fikset de, en å få meg silikonpupper.. :fnise:

Skrevet

Å nei, nå glemte jeg helt av ungkaren. Var det spennende eller?

Sånn går det når jeg skulle prøve den nye pilates dvd-en i stedet.

Skrevet
Å nei, nå glemte jeg helt av ungkaren. Var det spennende eller?

Sånn går det når jeg skulle prøve den nye pilates dvd-en i stedet.

Det er mer igjen.. *fortsette å se* :gjeiper:

Skrevet
Det er mer igjen.. *fortsette å se* :gjeiper:

Oi, der var det jo :) Trodde det bare varte en time jeg.

Gjest Lilleulv
Skrevet

har dere lagt merke til alexis øyenbryn når hun blir stressa? :)

Skrevet
har dere lagt merke til alexis øyenbryn når hun blir stressa? :)

Satt akkuratt og tenkte på det.. ;)

Skrevet

Syntes han i ungkaren ser litt sånn plastikk aktig ut jeg , legg merke til kjevepartiet hans ... det er ganske stivt og rart ?

Skrevet
Syntes han i ungkaren ser litt sånn plastikk aktig ut jeg , legg merke til kjevepartiet hans ... det er ganske stivt og rart ?

:Nikke:

Han ser kjekk ut på avstand, men på nært hold ser han ut som en plastikkdukke. Ken er nok et beskrivende ord...

Skrevet

Syns han var skikkelig slesk og ekkel. Han var perfekt sammen med de to blonde bimboene!!ha ha

Skrevet

Hvordan husene på ker dere navnene på damene??

Gjest Tessmira
Skrevet
hvilken kanal går ungkaren på?

Tv Norge

Skrevet (endret)

Jeg synes den nye ungkaren virker bare småkåt, jeg. Rett før han sikler, jo! Og - hva er det med enkelte av disse amerikanerne og kjevebein...?

:klø:

Ellers synes jeg programmet til tider har stor underholdningsverdi, men jeg undres over hvor de finner disse deltakerne. Synes det var spesielt festlig i første episode hvor enkelte av disse hysteriske, gæærne kvinnfolka begynte å turne for å få ungkarens oppmerksomhet... Altså, hallooo....?

:ler:

Endret av Betsy
Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg synes den nye ungkaren virker bare småkåt, jeg. Rett før han sikler, jo! Og - hva er det med enkelte av disse amerikanerne og kjevebein...?

:klø:

Ellers synes jeg programmet til tider har stor underholdningsverdi, men jeg undres over hvor de finner disse deltakerne. Synes det var spesielt festlig i første episode hvor enkelte av disse hysteriske, gæærne kvinnfolka begynte å turne for å få ungkarens oppmerksomhet... Altså, hallooo....?

:ler:

og det verste er at de faller for det... :-D haha, jeg hadde vært en stusselig deltaker i ungkaren tror jeg.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Å, men Lilleulv da! Andy er jo både lege og løytnant og sjeeeempekjekk og sporty og sååå sjarmerende!! ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Å, men Lilleulv da! Andy er jo både lege og løytnant og sjeeeempekjekk og sporty og sååå sjarmerende!! ;)

men det er noe galt med ansiktet hans!!!! ;)

Skrevet

Du glemte å nevne en gentleman!!

Gjest Roxie Hart
Skrevet
Du glemte å nevne en gentleman!!

Oi, takk for at du minnet meg på det! Mer gentlemann enn Andy skal man lete lenge etter!!

Skrevet

... og jeg synes fremdeles at alt virker som skuespill. Det kommer knapt en eneste setning ut av munnen på Ungkaren som virker som ekte. Det er som han har pugget et manus.

Og mange av de damene virker også som innleide (dårlige) skuespillere. Jeg er ikke overbevist, nei, men det trenger jo ikke være dårligere selv om det er fiksjon og ikke "reality".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...