Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Så kjekt da! Alltid morsomt å få presanger utenom jul og bursdag, hehe... Snill samboer du har!

Synd at skoene ikke passet da, og at det er vanskelig å bytte dem. Det er jo typisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Et par nye små kjøå i den siste tida..

Et jeansskjørt, kjempefint, litt mørkt røff dongrifarge, i "krøllet" materiale rett over knærne, ganske rett ned. og litt smådetaljer bak, litt sånn foldet og struttet ut bak.. (gosh vanskelig og forklare) Stilig, casual og bra passform iallfall. Merke Sandwich (fant ikke bilde). Og sorte, myke, ribbede strømpebukser til, fra HM (i Modal, det er mykt og deilig).

og idag: et sort, hvitt og sølv lurex skjerf (tara) fra vivikes. skikkelig stilig og anvendelig! Skjerf er kjekt å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

ojjj.. det var lenge siden sist innlegg,det. slutta å skrive fordi jeg ble litt shoppinggal... *muhhhaaaahhoo* :lur:

er fremdeles litt shoppinggal, men tar det ganske med ro. Til jul fikk jeg ganske mange gavekort, så nå koser jeg med shopping på salg. det er det beste som finnes. ordentlig kupp til en pris man kan leve med, endelig kan man kjøpe ting man har lyst på, gjerne litt ekslusive, uten å bli helt bankrott.

Har til nå kjøpt:

sorte, meget klassiske og lekre Gabor støvletter

Grå Hugo Boss dressbukse (ikke smoking liksom, men fin til jobb osv)

grå og stort tynn, myk ullkjole fra Naja Lauf (islands designer fra Danmark), den var superkul, supermyk, spesiell, klassisk.. utenpå skuldrene er det sydd sorte puffarmer i et twillstoff, som var en supersøt detalj. og kjøpte myke sorte ullstrømper til. så nå gleder jeg meg til ha den på!!! (ikke testet enda)

ønsker meg:

Sorte Hunter Støvler.. (men gavekortet funker ikke i de butikkene), så jeg leter desperat etter salg her også. hehehehe. men det skal vel litt til.

og ønsker fleece for inni.

denne kjolen fikk jeg også lyst på: men litt dyr kanskje, siden jeg trolig ikke kommer til å bruke den mye. (men leste i en bok at min kroppsform vil passe tubetopp og lengde.. og så lekker farge og mykt deilig stoff da) stilig!! må ha noen høye hæler til da

Har forøvrig også en Kitchenaid blender på vei i posten, så nå gleder jeg meg til å lage masse smoothies osv.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom du også med en oppdatering her! Den kjolen hørtes veldig fin og spesiell ut, du har ikke bilde av den?

Hunterstøvler med fleecefor og Kitchenaid blender kan jeg virkelig gå god for! Har bodd i støvlene mine i det fæle stavangerværet, og blenderen funker fantastisk til å lage gode smoothier. Der har du gjort et godt kjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: tilbake

Det er når du er mest shoppinggal du er mest spennende her i shoppingdagbøkene :lur:

Neida, veldig koselig å ha deg tilbake og fine kjøp! Me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feels good to be back :skravle:

lette etter bilde av kjolen, men fant ikke.. skal prøve å ta bilde av den og legge ut. Eller du kan gå på Enigma og se, der har de det merket (tror de har flere av kjolen også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på "Palais du The" på Majorstua? Ligger i en sidegate opp fra Bogstadveien, husker ikke navnet... Der har de i hvert fall mye god te, mest i løsvekt. Stor butikk, og de som jobber der KAN te :) . Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke mange som liker rosa her inne??? tenker dere ville like disse da? skikkelig sukkertøy for rosaelskende småpiker! (er ikke heeelt rosa selv, men synes disse var ordentlig søte!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine sorte favoritter i ny utgave..... hmm, klarer ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller ei! den sorte og klassiske Hunter er røffere og mer meg må jeg si! men disse er jo mer elegante, må jeg si! hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk så lyst på denne jakken her, og så har de ikke min størrelse!!! *snufs* får lete litt rundt om jeg finner den. ikke prøvd den da, men burde vel gå greit.

Har noen bestillt fra musthaves.dk før? noen erfaringer?

likte også dette kjempegodt!

bluse

øredobber

smykke

kjenner på meg at jeg MÅ ha noen smykker fra Julie Sandlau...

har også lyst på dette her: bangle

noen som vet om nettsider de selger bruunz bazaar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*få opp på mine innlegg igjen* Velkommen tilbake! :)

Den Bruuns Bazaar-kåpen var knallfin! Klassisk og enkel og elegant. :Nikke: Tror jeg må kikke litt mer på musthaves.dk... :sjenert: (Men kanskje vente til magen er litt flatere igjen! :ler:) Jeg har prøvd noe Bruuns Bazaar tidligere, og de er ganske "normale" i størrelsen - det er jo nordisk merke, så det passer sikkert oss nordboere godt. :) Kjempefine smykker også, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemte meg for å ikke bestille noe av det jeg fant i går på musthaves. har helst lyst å prøve ting ovs. var innom et shoppingtur idag (sånn på vei hjem fra en liten svipptur til oslo).. da så jeg på Julie Sandlau smykker der, og fant noen jeg ønsker meg mer. (men får spare opp litt penger tenker jeg)også disse øredobbene kanskje

og så handlet jeg da, på Mexx! (en av mine yndlingsbutikker)

og fant en fin jeans (vårnytt såklart.. neida klarte ikke velge en av buksene på salg-den var også utrolig behagelig og ha på, satt som støpt, men må som vanlig legges opp noe. til jobbruk mm. Og buksene er mer klassisk marineblå jeansfarge, skikkelig good old style) samt en ganske casual kremhvitt bomullstopp (basics er allti velkommen i klesskapet mitt ja) (halv pris i tillegg).

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har vært på Mexx! Er egentlig bare innom når jeg og mamma er på shoppingtur sammen.. Kanskje jeg må begynne å legge turen innom Mexx heretter? :)

Fin bukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexx har mye fint, ja... Også hender det tilogmed at de har lange bukser! :ler: Likte de du hadde kjøpt! Men det er jamen typisk at det man liker best ikke er på tilbud... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. så var det helg, og det liker vi! Kommer nesten aldri utenom en lørdag der jeg spaserer den korte turen inn til sentrum og går og kikker i butikkene, går på kaffe og møter venninner osv osv. er så koselig ;) idag også, og som vanlig så går pengene raskt selv om man ikke "kjøper noe"..nesten

kjøpte dette idag:

Gråstripet collegejakke Hummel (gave til bror)

Mango Body Butter og Mango dusjgele (gave til brors dame)

3 stk bomullstopper fra Petit Bateu (Ueller hvordan det skrives), en hvit langermet med rundt hals, en rød langermet med v-hals og en hvit som jeg trodde var singlet, men var en nattkjole.. (vet sannelig ikke helt hva det er enda). må prøves.

oppbevaringsskrin til scrappeutstyr, samt noe scrappepynt

Ellers har jeg også handlet noe mer siste uka:

gråstripet bestefarscardigan fra B-young av alle ting (fant ikke bilde)

lilla kjempesøt topp fra Saint Tropez, med grov paljettpynt oppe ved halsen

grå, ribbet Calvin Clein ullstrømpebukse

jada, vi shopper og shopper og shopper.. nå tror jeg jeg skal roe meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdag er jeg som vanlig ute i byens butikker og titter.. kommer liksom ikke utenom, jeg synes det er så spennende å gå og se på nyheter, salg, folk, prøve litt klær, kjøpe små ting.. og idag var ingen dag utenom:

fikk jo handlet litt da:

bursdagsgave til venninne: skjerf

gaver til mamma og pappa: hvite håndkler med broderi "verdens beste mamma" og verdens beste pappa".. hehe de var søte altså, sparer disse til en god anledning.

til meg selv: litt scrappeutstyr

OG: ikke akkurat planlagt: et smykke fra svenske KumKum.

de bruker bare ekte sølv og stener/perler, og har en ung, fin stil. smykket var langt, masse små , sorte stener på sølvkjede, sammen med noen andre stener (fargede).. ja vanskelig og forklare, og ikke fant jeg bilde heller... men ble veldig fornøyd, nå har jeg et flott, ekte smykke jeg kan bruke til mye forskjellig, hverdag som fest.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...