Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Var en liten tur i byen i går, og det ser ut som om de fleste har begynt litt, 30% avslag på mye av klærne.Var innom Høyer, der var det en kjempefin strikkekjole, men de hadde den bare igjen i str 34, det blir litt for lite for meg.... Var også innom Cinnamon, men fant ikke noe spesielt, ser fram til nye varer nå, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ojjj.... salget på net-a-porter ble visst for fristende...

Endte opp med en sort jerseykjole fra see by chloe... det kan jo aldri bli bom ;)

liker tanken på kjole, men synes mange er så ubehagelige å ha på.. føler meg liksom litt fanget og oppstaset.. tror denne her skal være behagelig ;)

ohhh gosh. NÅ tror jeg at jeg må stoppe og handle... spare litt penger.. det står jo på nyttårsforsettlista mi.. (sambo rister oppgitt på hodet her av meg) :sjenert:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojjj.... salget på net-a-porter ble visst for fristende...

Endte opp med en sort jerseykjole fra see by chloe... det kan jo aldri bli bom ;)

liker tanken på kjole, men synes mange er så ubehagelige å ha på.. føler meg liksom litt fanget og oppstaset.. tror denne her skal være behagelig ;)

ohhh gosh. NÅ tror jeg at jeg må stoppe og handle... spare litt penger.. det står jo på nyttårsforsettlista mi.. (sambo rister oppgitt på hodet her av meg) :sjenert:

ooh den var nice :)

snasen sak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første pakke fra EBAY kom idag.. så gøy :popcorn:2 lekre hårnåler, de var så lekre og holder håret utrolig godt på plass helt enkelt. kjøpte en sølv/turkis og en gull/hvit.. artig, nå har jeg noe nesten ingen andre har. Ikke her iallfall...

Og jeg fikk nesten ikke sove inatt... vet ikke om det var fordi det var natt til mandag (typisk, ute av rytmen og greier), eller kanskje fordi jeg lå og tenkte på styling til den nye chloekjolen min..

angret først på kjøpet, men nå er jeg så glad og spent.. ser for meg at den kan brukes hele året, til alle anledninger.. utrolig anvendelig, det skal bli mitt nye superplagg... til tynne strømper og pensko med lekkert sjal og slikt til flotte fester, til støvletter og kul jakke på party, til middag med svigers og mer dempet stil, til tykke strømpebukser og strikkejakke...

Bare den passer da.... ;) og jeg ikke blir altfor skuffet.. hehe

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Så søte hårnåler! Var på jakt etter det før jul, men fant ingen som falt i smak. Kanskje jeg må kikke litt på Ebay :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny shopper jeg ikke har registrert, velkommen Aurelia! :vinke:

Likte nattkjolen veldig godt, men går mest i pysjamas her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten... heheh tog du an??? (*fnis*.. er jeg overtrøtt eller?)

Takk for komplimentene, jeg gleder meg masse til kjolen kommer... hmmm virker ikke som den er sendt enda. MÅ ha den til fredag, da er det julebord.. hehe.

Dette ser ut som min smak!! Herlige sko, og utrolig stilig med det beltet til... og mørke jeans, nice!! Skulle bare hatt sånne lange bein jeg også! Alt ser jo så bra ut på de der dokkene der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Æ tog'an :lol:

Stilige sko!

Du får purre litt på dem. Den burde vel sendes i dag, senest? :klø:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir helt, helt off topic til Rosenrød:

Har du sluttet helt å skrive shoppingdagbok? Jeg likte så godt å lese i den, syns du kjøpte så mye fint :Nikke:

------

Aurelia: Håper pakken din kommer snart! Julebord i januar? Det har jeg ikke vært med på før tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min kom idag... i den deiligste og myke kvaliteten.. den passet også, nesten litt for stor.. (men bare nesten).. og enda mer sexy enn forventet (dvs mer utringet og kortere)..om det er en bra ting eller hva vet jeg ikke enda.. hehe. Ikke sett meg selv i helspeil enda.

Julebord fredag... hvordan best stashe opp kjolen? Jeg tror jeg helst vil ha støvlettene på meg (de nye sorte), det gjør antrekket litt mer rocka og sexy.. pluss da viser jeg ikke så mye bein (ikke at jeg har så stygge, men det føles liksom så uvant.. hehe)..

Men strømpebukse? Er kanskje best med en skimrende hudfarget en, for at en ser beinda mine litt iallfall? Tenkte først på sort, gjerne helt gjennomfarget... men kan jo være tynnere også såklart. Hva mener dere?

Nå ønsker jeg meg en mega push-up bh (grunnet utringningen), en liten stilig jakke til kjolen og et tøft smykke (gjerne litt stort)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg synes du skal satse på en hudfarget (f. eks. light amber) hvis du skal ha de sorte støvlettene til. Tror det blir lekkert :) Og et stort smykke blir prikken over i'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en kjapp tur på byen idag.. før jeg måtte springe og rekke pilates.

Dette her fikk jeg med meg:

sort push-up fra HM

hudfarga strømpebukser (valgte en lys farge, London..), men tror jeg vil kjøpe nye i morgen... jeg ønsker meg litt sånne faste, skikkelige glossy strømpebukser... ;)

"magebelte" i sølv, HM tenkte å ha den til topper osv, og så kan jeg ha det på den nye kjolen min også. -70 %

kort cardigan (nesten bolero) fra Mango, i en ubestemmelig sølv-gull-platina farge... altså verken eller, men i den sjangeren der. (kanskje platina eller hva det heter stemmer mest), eller kanskje litt mer lys gammelrosa/beige med sølv gulltråder... hehe... uansett veldig fin og myk og billig på salg ;)

kjøpte meg grønn te fra London, en mulitpakke med forskjellige smaker.. har med bringebær nå, veldig god... kjenner liksom ikke at den er "grønn".. litt friskere enn den sorte i samme serie kanskje.

smykke fra HM på impuls: det var tykt og sort og ligger rundt rundt halsen... en tråd full av sorte perler.. hmm vanskelig å forklare. tanken var liksom å ha den til kjolen i morgen, men jeg vet ikke helt... det var kult, men var det meg liksom??? kosta bare 50-lappen heldigvis.

og jeg hente pakke fra SN: L`extreme mascara fra Lancome (eller hva den heter). Har aldri testet den før, men sjekka kosten nå, og den så bare helt perfekt ut.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aurelia :goodbye:

Så masse interessant du raska med deg idag!! Vart litt nysgjerrig på det der magebeltet i sølv..er det veldig breitt? Korleis stoff? Belte kan faktisk gjera heile antrekket! Genialt :)

Eg må forresten på Mango, var det mykje fint på salg der? Høyrest ut som ein stilig kardigan/bolero.

Kva er det med denne London-teen?? Må eg også testa den ut? :klø:

Smykke frå HM :hjerter: Klart det er deg! Det er berre kult med "perler" til den fine kjolen din :)

Tenkte akkurat på at eg må få meg ny mascara så fort som mogleg! Du må seie ifrå kva du syns om den der frå Lancome :) Eg har hatt den der nye frå Lancome, men den tørka kjempefort ut! :sur: Så no må eg inn på SN...men veit ikkje kven eg skal velga...

Kjekt på pilates?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt på Pilates ja, digger det! litt slitsomt idag da.. var svimmel, sulten og trøtt. været supertrøtt hele denne uka jeg... (snart helg, jippi)

tok bilder av noe nå, men skjønner ikke hvordan jeg legger ut. må jeg få meg en sånn albumting eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første pakke fra EBAY kom idag.. så gøy :popcorn:2 lekre hårnåler, de var så lekre og holder håret utrolig godt på plass helt enkelt. kjøpte en sølv/turkis og en gull/hvit.. artig, nå har jeg noe nesten ingen andre har. Ikke her iallfall...

Og jeg fikk nesten ikke sove inatt... vet ikke om det var fordi det var natt til mandag (typisk, ute av rytmen og greier), eller kanskje fordi jeg lå og tenkte på styling til den nye chloekjolen min..

angret først på kjøpet, men nå er jeg så glad og spent.. ser for meg at den kan brukes hele året, til alle anledninger.. utrolig anvendelig, det skal bli mitt nye superplagg... til tynne strømper og pensko med lekkert sjal og slikt til flotte fester, til støvletter og kul jakke på party, til middag med svigers og mer dempet stil, til tykke strømpebukser og strikkejakke...

Bare den passer da.... ;) og jeg ikke blir altfor skuffet.. hehe

Var inne og såpå de hårnålene, hvordan fester du dem i håret? Jeg har laaaaangt hår.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød: Hårnålene festes enkelt.,.. du tar alt håret og f.eks snurrer det litt og holder det fast mot hodebunnen bak. Så tar du klemma, setter "gaffelen" nedi bylten med hår... og sommerfuglen kommer da over som ekstra festende element. Voila, håret er ferdig oppsatt! Den holder håret veldig bra faktisk.. blir bedre jo strammere du tar håret på en måte.

SKODILLA!!! dvs salg på lille vinkel sko -dilla... OK, jeg kjøpte jo et lekkert par støvletter derfra. men det ga liksom mersmak... så nå sugler jeg på at jeg ønsker meg, finner MANGE fine sko der altså! (men nå er jeg liksom i gang med å spare, pluss sambo er litt for oppgitt over mine innkjøp om dagen.. ) Så jeg ser og sugler, og drømmer litt..

Disse er noen av de jeg ønsker meg:

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=2241

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=1852

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=2054

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=2021

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=1835

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=2265

Har forresten stelt med støvlettene mine idag... smurt dem inn med en "delicate gel" og impregnert dem.. viktig å ta godt vare på dem ja!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...