Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg vet hvilken te du mener, den er god ja! Den er vel mer frukt/urte-te? Er det de som kommer i rosa, lilla, gule små pakker? Jeg prøver å finne de i Oslo, men vet ikke hvor de selger den typen.

Jeg er ekstremt glad i te. Fikk en gavepakke fra Palais des thès på Frogner til jul. Gleder meg til å prøve. Det passet jo ypperlig at jeg da også fikk tebrygger fra Bodum fra en annen slektning :)

Og jeg forstår hva du mener med å kun tenke på shopping.. Det hender jeg ser noe jeg vil ha som jeg ikke får ut av tankene, da blir det vanskelig å sove!

Mischa: De selger London Fruit & Herb Company-te på en del helsekostbutikker - jeg har kjøpt på Byporten, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønn te med mint høres deilig ut... tror jeg skal innom en kaffe og tebutikk endag jeg... litt billig shopping, relativt iallfall. Ønsker meg en te-presskanne også med det samme! Har dere noen å anbefale? hehe...

Nå ser jeg på tv. Sørgekåpen... jammen sjelden jeg ser på nrk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg på tv. Sørgekåpen... jammen sjelden jeg ser på nrk

Å, søren, jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Og jeg som skulle følge med på den serien og alt *klaske panne* Er den bra?

Når vi er inne på norsk krim, så har jeg Varg Veum - Bitre Blomster liggende her. Kanskje jeg skal få sett den i morgen tro? :) Har du sett den, Aurelia?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Sørgekåpen var skikkelig spennende og bra... anbefales! Har ikke sett Varg Veum, har ingen tanker om den der igrunn. Ser ikke såå mye på film, og ikke mest på norsk.

Fikk sms fra posten i dag, om pakke!!! juhuu... svisj så var jeg der for å hente, klarte å karre meg ut gjennom den fryktelige vinden. Skoene mine kom, kun 3 dager etter bestilling. kjapt og greit. var skikkelig nervøs da jeg åpna de, redd for å ha kjøpt katta i sekken... Men de passa supert, og er skikkelig flott kvalitet og råsexy... :nissekonekyss: hehe. Veldig gode å ha på seg også, og gå i... Kommer til å beholde de. Er liksom ikke helt hoppe opp og ned av glede, men det tror jeg er fordi det er fredag og jeg er trøtt.. hehe.. og jeg har ikke prøvd med skjørt eller noe, og ikke har jeg speil å se i heller...

Det eneste er at de er litt morsomme å se ned på sånn ovenfra, tuppen altså.. jeg digger RUNDE sko.. disse her er ikke akkurat runde, men har en avrundet spiss som stikker litt oppover. litt oppstoppernese... hehe. venner meg nok til det, er ganske kult igrunn!

kjøpte faktisk en film på posten også.. Godfilmen "Chocolate".. til kun 59. den er så herlig, tenkte det var en lur film å ha ved litt kjipe dager.. Hvis dere ikke har sett denne, anbefales den på det sterkeste!

Har forresten på meg støvlettene nå... men litt pes inne for jeg er redd for å ødelegge gulvet... hehe.. de byttes nok snart ut med tøflene. (ønsker meg og TRENGER nye tøfler også forresten...)

Også kjøpte jeg steinfrue, røde druer.. som viste seg å være slappe i fisken! *skuffelse* De pleier jo alltid å være så crispy og gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at støvlettene passet så bra! Jeg venter fremdeles på mine *spent*

Druer som er slappe i fisken er ikke nam. Du får ta på deg vanskeligkundefrakken og gå ned å klage på de ;)

Kos deg på denne snøfylte lørdagen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite snø her... selv om det faktisk snødde litt en periode. Nå tror jeg vinden letter litt idag også!

Sambo og jeg har vært ute på shopping idag.. vi handlet IKKE en lampeskjerm som planlagt, fordi vi ikke fant det vi skulle ha. Det ble 3 silkeputer til sofaen vår heller, 2 sorte og en sort/krem melert... nydelig i vår lyse sofa.

Og vi kjøpte en liten gulvovn, er litt kaldt nå om dagen og det kan vi jo ikke leve med...

Fristet ikke engang å kikke i byen idag, for fryktelig vær... *hutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn der jeg har tatt en kjapp makeover... :sminkedokke:

Har sittet og surfet på lillevinkelsko i dag igjen.. siden jeg ble så fornøyd igjen.

Ønsker meg flere støvletter (uten at jeg har tenkt å kjøpe):

røde i semsket

brunt skinn

ballerina i lakk

megasexy pumps perfekt form, digger den rødfargen.. herlig til mine mørkeblå levis!!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gosh, disse levisene var kule! Men de ser nok litt for små ut for meg, jeg er slank men ikke såååå tynn.. hehe... men de var drittøffe på henne. Titter henrykt på vintageklær på ebay, så mye stilig og unikt.. *vil ha* Men tør jeg bestille?? Har dere bestilt klær fra ebay.. (tenker mest på om det skal passe eller ikke da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, disse levisene var kule! Men de ser nok litt for små ut for meg, jeg er slank men ikke såååå tynn.. hehe... men de var drittøffe på henne. Titter henrykt på vintageklær på ebay, så mye stilig og unikt.. *vil ha* Men tør jeg bestille?? Har dere bestilt klær fra ebay.. (tenker mest på om det skal passe eller ikke da)

Ja, de var stilige, men de er ikke for hvem som helst nei...! En bør være ganske slank for å kunne bruke slike bukser. :)

Jeg har aldri bestilt klær på Ebay. Rett og slett pga. at den ene gangen jeg skulle kjøpe noe der så funket ikke noen av kortene mine. Har ikke prøvd siden. Men en kan gjøre ganske mange bra kjøp der, og få tak i mye rart som ingen andre har.

Ha en fin kveld/natt, Aurelia! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at du var fornøyd med støvlettene! :)

Og takk for filmtips, har ikke sett Chocolate, så den skal jeg jammen meg se en gang!

Ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.net-a-porter.com/product/19308

http://www.net-a-porter.com/product/19308

Dette antrekket var bare så tøft, så stilig, så meg! (uten at kjolen var helt meg da.. eller tightsene... eller jakka) men likte det iallfall veldig. Lurer på hvordan jeg hadde tatt meg ut i noe sånt?

hva synes dere, er kjolen kul eller litt kjerring? den ser iallfall ikke kjerring ut med den jakka og de tightsene...

Eller kanskje jeg heller burde gå for denne? likte enkeltheten, v-halsen og beltet.. veldig dagligdags og fin

http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...mp;ST=Predictor

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp den første linken din..... Når det gjelder kjolen/genseren i den nederste linken, synes jeg den ser fin ut, men får litt spasmer av plagg som er i 100 % akryl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp den første linken din..... Når det gjelder kjolen/genseren i den nederste linken, synes jeg den ser fin ut, men får litt spasmer av plagg som er i 100 % akryl.

hehe.. me2... jeg er egentlig bare ute og vindusshopper, for det er søndag idag, så de vanlige butikkene er ikke åpne.. Skal heller ta meg en tur til byen snart, og se om jeg finner noe kupp. Ønskeliste: jakker, kjole, fin genser..sko...

Vet du om salget i stavanger er begynt? helst de noe finere butikkene da.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...