Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Da starter jeg herverd det nye året med en shoppingdagbok.. trenger å dele noen av gledene, skuffelsene og forventningene med noen andre shoppinggale jenter...

Nå har jeg akkurat bestilt disse her http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=1949, og håper inderlig at de har de inne i størrelsen min... *forelsket* Elsker slike rene linjer, og sort og skinn. Perfekt!! Håper de passer og er gode å gå i da... jeg som er så kravstor til sko.. litt skummelt dette her, og gøy :jepp:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jula akkurat er over, har jeg enda en lang ønskeliste: :fnise:

høyest er sorte hunter-støvler, perfekt når det høljer ned her på vestlandet.. mange synes disse er stygge, men til å være støvler synes jeg de ser stilige og nesten litt sexy... de former seg etter leggen liksom, og er lekre og elegante.. yes, myyyyye bedre enn de korte grønne viking jeg har nå, de føler jeg meg som DEN bonden i.

ønsker meg også strikkekjole... vet ikke hvilken... men det er jo snart salg.. noen tips?

og som "tradisjon" er handler jeg meg gjerne en cashmere/silke genser på salget.... fra gjerne 1500, på salg 700-800... det kan jeg jo leve med;) Elsker den myke kvaliteten.. har 4 til nå tror jeg, luksusplagg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei, Aurelia! :) Velkommen hit!

Så fint nick du har! Artig at det kjem nye hit i gjengen vår! Håpar du finn deg det du har på lista til ein ok pris. Skal verte artig å sjå kva du kjøper deg og ønskar deg i det nye året! Godt nyttår forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt nyttår til alle sammen ja!

Ble så inspirert av bloggene til dere her... vi kan jo dele tips og slikt, helt supert! Savner en shoppinggal venninne, i grunn.. hehe..

litt om meg selv:

27 år gammel, bor i flott leilighet i stavanger med samboer.. som IKKE skjønner seg på klær og sko osv.. som sier at jeg skal SPARE hele veien...*sukk* Han er så fornuftig... og jeg som har lyst på så mye hele veien!!!

stilen min: klassisk, casual chic... elsker sort, hvitt, lilla, rødt, turkis...sterke, kalde farger helst. kun ensfarget. elsker sko, men finner nesten aldri noen fine. ellers er de for dyre.. hehe. digger skinnvesker. Jeansjente, klassiske mørke levis er favoritten.. ;)

"Dessverre" utviklet en dyr smak etterhvert... så nå er jeg sjelden fornøyd med de vanlige kjedebutikkene... jeg sparer heller til jeg har råd til noe jeg virkelig vil ha, som har super kvalitet og riktig snitt.. (digger salg) hehe...

ikke noe luksusdyr som bruker i øst og vest da, prøver å tenke fornuftig også. basisplagg, hvite topper og slikt, kjøper jeg rimelig..

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med nytt medlem i vår lille shoppinggjeng :velkommen:

Gøy med en liten presentasjon også. Skal bli spennende å følge med her :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :vinke:

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver! Skal bli spennende å følge med på handlingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en ting til: jeg er svak for netthandel... kjøper kosmetikk, sminke og scrapbookingutstyr på nett, og nå idag altså mitt første skopar..

Ellers er det egentlig mye bedre å gå rundt i stavangers gater og kikke synes jeg, en veldig fin handleby!! :regn:

har handlet litt i det siste:

sort prinsesse tam-tam nattkjole i førjulsgave til meg selv, ble utrolig fornøyd med den selv om det var halvveis impuls (har suglet på den før da).. sitter som støpt, er sexy og søt på en gang, og gir meg en gooood følelse når jeg har den på.

og mitt først kjøp fra ebay.com: 2 lekre hårspenner, venter spent på dem i posten nå... de var sånne hairpins, med utsølte detaljer og store sommerfugler av stener og slikt. litt glamour :) Har langt, bølget, brunt hår...

og en ting fra SN: L`Extreme fra Lancome, mascara som skal gi lange og naturlige vipper... slik jeg liker. Håper jeg blir fornøyd. Kom litt sent på at jeg faktisk hadde en mascara liggende gjemt et sted; CD Diorshow Unlimited som jeg også liker supergodt. (liker ikke tykke og klumpete mascaraøyne.. det blir feil hos meg ialllfall)

Og ja, jeg kjøpte meg et par marine levis, i en vanlig bootcut modell... sitter stramt og godt, og god lengde i beina... sexy og kule og ganske hverdagslig;)

og jeg har handlet meg sugaring voks fra Body Shop... til voksing her og der. Den funka veldig godt, bruker den med sånne tøystrimler til. Har bare prøvd veet voksstrimler før, og det var jo bare bortkasta penger omtrent...

Elsker bodyshop, er så mye godt der.. veldig svak for body butter der.. Men har funnet meg en billigere type som også er supergod: Explore, Segredeos med lukt av mango m.m... feiter huden skikkelig godt, og lukter veldig deilig. tror jeg kjøper den igjen, er halve prisen av bodybutter, og like mye og like bra synes jeg. fås kjøpt på vanlige matbutikker tom.

Og så har vi kjøpt en baderomshylle fra IKEA... IKEA ruler :rødme:

Penger får liksom så raskt bein å fly på...

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på her siden jeg også er Stavangerjente med sansen for Hunterstøvler og liiiiiitt dyrere klær...... Skalta turen til Kvadrat i morgen for å kikke litt på salget, liker spesielt godt Mrs Capone og Geddon.

Forresten, du MÅ bare skaffe deg Hunterstøvlene, jeg har fått masse komplementer for mine, kjøpte dem nå i høst. Nyyydelig nattkjole duhadde kjøpt deg, er den kjøpt ibutikk ellerpå nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! :)

Jeg syns også du har et fint nick, det minner meg veldig om en fransk venninne jeg hadde i USA som het Aurelie [åre-li]!

Skjønner godt at du vil ha Hunter-støvler, de er tøffe og likevel feminine! :)

Akkurat som deg er jeg hektet på nettshopping og eBay er uten tvil min favoritt! Man kan finne så mye unikt der om man bare har tålmodighet til å lete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, Aurelia! Og godt nyttår! :)

Kunne også tenkt meg Hunter-støvler. Synes de er kjempestilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig nattkjole duhadde kjøpt deg, er den kjøpt ibutikk ellerpå nett?

Kjøpte den på undertøysbutikken på Magasin Blaa, den som ligger ved siden av MakUp Store...

jippi, de hadde skoene mine inne!! Og pakken er allerede sendt... litt teit å kjøpe dem plutselig da, men fikk liksom enda mer lyst på dem enn Hunterstøvlene nå.. for støvlene har dem jo "hele" veien men her måtte jeg slå til. Håper de er så perfekte jeg ønsker, har drømt om sånne støvletter lenge... *gliiiis*

I dag har vi forresten kjøpt støvsuger... valgte den enkel modell, da vi ikke bruker den så mye. den sugde bra :fnise: selv om den hørtes litt ut som en flymotor da... jaja, mye bedre enn den eldgamle greia vi hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turen til Kvadrat i morgen for å kikke litt på salget, liker spesielt godt Mrs Capone og Geddon.

Hvordan var salget på Kvadrat? Jeg elsker å shoppe, men mange mennesker innestengt på den senteret der, med salg i tillegg... ANGST!!!!!!! Du er modig... hehe. Tror jeg holder meg til sentrum en tur jeg... kanskje i morgen (bor 5 mins gåavstand fra sentrum...digg) skal innom cinnamon og Høyer, en ny butikk for meg.. (ikke handlet der enda).. og så må jeg vel kikke på Vanessa, men usikker på om salget der er startet. mener å huske at det starter litt sent. Uansett, jeg vil helst ikke bruke mer enn max 2000 eller noe..

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvadrat var litt masete i dag, ja, så det ble ikke den helt store shoppingen.... Men så er det jo også typisk meg at jeg heller har lyst på vårklærne, hehe..... Var innom La Senza og kjøpte et undertøysett i offwhite og sort blonde, det var virkelig fint, men jeg finner ikke bilde på nettsidene deres. Hadde kostet tilsammen 900 for bh og to truser, og var nedsatt til 600, så det varet greit kjøp.

Høyer skal jeg også innom i nærmeste fremtid, men er litt usikker på om salget har startet der, tror kanskje det begynner litt senere, ja, sammen med Rolfsen. Har lyst påen strikkekjole, så hvis du ser en der inne må du si i fra!

Hva betalte du forresten for nattkjolen din, kunne godt tenkt meg en sånn en... Hadde de startet salget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvadrat var litt masete i dag, ja, så det ble ikke den helt store shoppingen.... Men så er det jo også typisk meg at jeg heller har lyst på vårklærne, hehe..... Var innom La Senza og kjøpte et undertøysett i offwhite og sort blonde, det var virkelig fint, men jeg finner ikke bilde på nettsidene deres. Hadde kostet tilsammen 900 for bh og to truser, og var nedsatt til 600, så det varet greit kjøp.

Høyer skal jeg også innom i nærmeste fremtid, men er litt usikker på om salget har startet der, tror kanskje det begynner litt senere, ja, sammen med Rolfsen. Har lyst påen strikkekjole, så hvis du ser en der inne må du si i fra!

Hva betalte du forresten for nattkjolen din, kunne godt tenkt meg en sånn en... Hadde de startet salget?

betalte 750 kr.. kjøpte før jul, ikke noe salg som jeg så.

Undertøysett, så gøy da! Kjekt med slike små luksusplagg... Jeg har også lyst på strikkekjole, men mistenker at jeg aldri kommer til å finne en som jeg liker... hmm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en anbefaling:

Vet dere om en smakfull og god, GRØNN te?? Har smakt den der vanlige sitron og grønn te, er helt grei.. noen mer spennende og enda bedre kanskje?

Eller sort te også, kom gjerne med anbefalinger!

(jeg anbefaler LONDON-te fra helsekost.. med masse gode fruktsmaker, vanilje/jordbær, fersken... namnam)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EBAY: surfer dere bare rundt her og finner gullkorn?

Jeg savner liksom den perfekte bloggen/nettsiden med direktelinker til selgere og slikt på ebay, gjerne med litt inspirasjon og slikt. Noen tips?

Æsj, snart leggetid.... opp halv 7... er liksom vant med å være oppe litt lengre nå. Og jeg tenker jeg jo bare på shopping om dagen... herregud! :sjenert: kanskje jeg burde roe meg bittelitt?? (får nesten ikke sove fordi jeg ligger og tenker på hunterstøvler og alt slikt.. ) neida, jeg tenker ikke KUN på shopping altså. Jeg er først og fremst et godt menneske, deretter litt materialistisk... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en anbefaling:

Vet dere om en smakfull og god, GRØNN te?? Har smakt den der vanlige sitron og grønn te, er helt grei.. noen mer spennende og enda bedre kanskje?

Eller sort te også, kom gjerne med anbefalinger!

(jeg anbefaler LONDON-te fra helsekost.. med masse gode fruktsmaker, vanilje/jordbær, fersken... namnam)

Jeg kjøper en grønn te i løsvekt på Stockfleths her i Oslo som heter China chun mee. Det er en ren grønn te, økologisk, og veldig god på smak (synes jeg). Men jeg tror ikke Stockfleths har filialer utenom Oslo-området...? Vil tippe at den er å få i tebutikker og sånt også, da, det er en ganske utbredt type grønn te. Ellers er favoritten for tiden Moroccan Mint green tea fra Whittard, som jeg fikk av en venninne til jul, men den er dessverre ikke å få i Norge. Når det gjelder posete (som jeg har på jobb og skole) drikker jeg for det meste te fra Qi, et Fairtrade-merke som fåes på helsekost. De har også et par varianter hvit te som er veldig god. Ble du noe klokere? ;)

Når det gjelder svart te har jeg lite å si, jeg nekter å drikke annet enn egenimportert Assam og (til nød) PG Tips. *sær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt grønn te med mint, men kanskje jeg burde slengt meg på den grønne teen som en får kjøpt på helsekost? Er den bedre enn "den vanlige"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en anbefaling:

Vet dere om en smakfull og god, GRØNN te?? Har smakt den der vanlige sitron og grønn te, er helt grei.. noen mer spennende og enda bedre kanskje?

Eller sort te også, kom gjerne med anbefalinger!

(jeg anbefaler LONDON-te fra helsekost.. med masse gode fruktsmaker, vanilje/jordbær, fersken... namnam)

Jeg tror jeg vet hvilken te du mener, den er god ja! Den er vel mer frukt/urte-te? Er det de som kommer i rosa, lilla, gule små pakker? Jeg prøver å finne de i Oslo, men vet ikke hvor de selger den typen.

Jeg er ekstremt glad i te. Fikk en gavepakke fra Palais des thès på Frogner til jul. Gleder meg til å prøve. Det passet jo ypperlig at jeg da også fikk tebrygger fra Bodum fra en annen slektning :)

Og jeg forstår hva du mener med å kun tenke på shopping.. Det hender jeg ser noe jeg vil ha som jeg ikke får ut av tankene, da blir det vanskelig å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...