Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

se på maxmara nett

bukse se the perfect bootcut. Buksa mi er i bomull (?), brun, men rumpe osv ligner på denne. Min er smal nede med to glidelåser. Perfekt til pumps eller skoletter.

For pelskrage: se gjennom Weekend kolleksjonen.

Finner ikke kjole og genser.

:) Nå kan høsten bare komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yes, da blir det London i oktober igjen. Knallgøy nå som jeg begynner å bli litt kjent i byen. Trives så godt der, ikke bare pga shoppingmulighetene.

handleliste:

Treningstøy NIKE

Undertøy CK

underkjole

Chanel Mytic leppestift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg brune støvletter i skinn, helst med veldig lav hæl eller medium hæl. med eller uten snøring. Må passe både til arbeid og til hverdagskjoler osv.

Hvilken farge bør jeg gå for? Noen som har sett noen lekre i noen butikker? jeg trenger litt tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:biggrin: Har kjøpt meg de nydeligste brune støvletter... ;) Finner ikke link, med de er:

*mørk brun myyyyykt skinn

*Italiensk design

*lav hæl

*små gulldetaljer (små spenner/glidelås)

*smale i leggen

*ridestøvletter-stil

MEN: jeg kjøpte de i Oslo, og skulle ha 37. Fikk med meg 38 hjem, og nå er de litt store, selv med innleggssåle.. :kjefte: Og siden de IKKE var billige i det hele tatt, vil jeg jo de skal være perfekte. Skal jeg sende dem inn og bytte mon tro? Da blir det jo bare enda dyrere (porto) Noen tips for å få dem til å sitte enda bedre? (kipper litt på hælen)

Idag har jeg handla meg ny brun strømpebukse fra Wolford. De har så mye lekkert, mitt favorittmerke. De var helt perfekte til støvlettene!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Wishlist London sommeren 2011:

*Undertøysett fra Myla , liker disse: Naked peachog Nicole. Mitt favorittundertøy!

*Undertøy Calvin Klein (mitt hverdagsundertøy)

*Strømpebukser? (bra utvalg)

*Luis Vuitton Leopard Stole

Veske: Vet ikke hvilken.

color="#FF0000"]Louis Vuitton Palermo

Mulberry Lilly Oak

Celine Flap bag(i rødt, sort eller creme)

Ønsker meg egentlig en LITEN (a-la Lilly/Celine) frisk veske (gjerne karamellfarget. lysere og passende til sommer, vår, høst). Noen tips???

Sko:

YSL Tribute sandaler, laveste modell, i brun/beige/gull

Christian Loubotin nude pumps, f.eks New Simple ca 70 mm eller noe. (altså ikke de på bildet)

----

Gleder meg til London ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig ønskeliste og lekkert undertøy! Hvor selger de det i London? Og forresten, den ene Louis Vuitton-linken virket ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en annen ny link nå, se om den virker. Men det er Palermo PM jeg tenker mest på!

(og vurderer litt GM, men da mer som reisebag)

Akkurat nå har jeg mest lyst på følgende to "Big ones":

LV Palermo

LV Leopard Stole brun

+et sett Myla undertøy. Myla selges flere steder, har blandt annet en stor avd. i Selfridges, samt i Bond Street (en av sidegatene like ved selve gata). Har et sett, i ren silke.. så lukseriøst, feminint og perfekt fit! Beste BH ever, for meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Palermo og kan virkelig anbefale den! Er kanskje den vesken jeg bruker mest for tiden.

Mylaundertøyet skal jeg virkelig sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Palermo og kan virkelig anbefale den! Er kanskje den vesken jeg bruker mest for tiden.

Mylaundertøyet skal jeg virkelig sjekke ut!

Har du PM eller GM? Du er vel relativt høy, er du ikke? Hvordan bruker du å bære veska? :) Jeg liker den kjempegodt, er så chic, men også praktisk (innbiller jeg meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PM, synes den er veldig grei på størrelsen! Pleier å ha den over skulderen, da jeg synes dette er mest behagelig:-) Er ca. 1,75m høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...