Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

har du noen andre vesker enn Chanel og Bayswater? Ja til en oversikt over Rosenrød sine vesker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

nyinnkjøpt:

Disse skoene, bare i en nydelig varm taupe/grå. Herlige spanske sko ;)

Også har jeg fått MD Vit-A firming treatment maski posten, endelig.. kun testet den engang, så litt vanskelig å si effekten. Kjente den svidde litt og jobba, huden føltes veldig fast ut etterpå, så jeg merka det kanskje mest på hudens tekstur (enn på utseende/fukt). Liker igrunn dermalogica Power recovery mask bedre, den gir masse fukt og glød og en føler seg så fresh etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Line of Oslo jakke, i den myyyykeste og letteste angorakvalitet.(jakke øverst til venstre) Nå er det (nesten) sånn at jeg gleder meg til høsten. ;) Har litt dilla på Line of Oslo nå. flott merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

:vinke:

Den jakken var veldig fin. Er noe eget med deilige jakker og plagg man kan pakke seg inn når høsten kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte grå, en nyyydelig farge. Likte veldig godt den pudderfargede også, men jeg har en som ligner veldig. Vurderer også å kjøpe skjerfet til, men til 490 så gadd jeg ikke det enda.

Jakka kostet 790 var det vel. Føles verdt det for et så basisplagg i en så herlig kvalitet.

Idag har jeg kjøpt meg en brukt Diane Von Furstenberg-kjole på Ebay :hoppe: Gleder meg veldig til den kommer i posten! Og håper den passer.... :danse:

OG jeg fikk mine etterlengte solbriller i posten idag...I mørk brunt. Gleder meg til å teste de i sol (det måtte jo bare være grått og vått idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil se bilde av kjolen:-) Kjøpte du cardiganen i Stavanger? Prisen var jo ikke helt avskrekkende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg melding ;)

Her er kjolen... er ikke så glad i mønster igrunn, men elsker fargene her, og synes den ser litt sånn Fransk Riviera ut

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Den kommer du sikkert til å kle veldig godt! Huff, nå har du lurt meg til å ta turen til SS i morgen, hjelp..... Men jeg TRENGER en fin og varm cardigan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det...SS har visst blitt min nye favorittbutikk i Stavanger etterhvert, masse fine merker, litt spesielle ting og masse fine basisklær. Og flotte skjerf og tilbehør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kjøpt meg enda en DVF kjole: Rød stram viskosekjole med asymmetrisk topp (type en skulder dekket, en liten stropp på andre skulder). Superbehagelig å ha på seg, og passer til alt fra jul, shopping, jobb, fine middager osv. ;)

London:

Nike pants, dri fit t-skjorte og treningstopp i sort, hvitt og rosa. *elsk* Angrer på at jeg ikke kjøpte masse mer.

Tory Burch Ballerinas

Georgia Armani: Aqua di Gioia. Love it!

Duftdiffuser og håndsepe fra White Company

Special Cleansing Gel fra Dermalogica. Stor favoritt.

Bh og 4 truser fra Calvin Klein (angrer på at jeg ikke kjøpte mer også her)

Elsker London ;) Særlig Selfridges... Gleder meg allerede til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, har du vært i London :hjerte:

Håper jeg får til en tur i løpet av høsten. Jeg tror kanskje ikke min kjære samboer er så gira på en shopping tur, så jeg må finne noen annen som vil først.

Jeg trenger også noe nytt treningstøy. Du anbefaler Nike altså?

Fra Dermalogica har jeg bare prøvd en ansiktskrubb. Har du prøvd mere fra det merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Elsker NIKE-treningstøy, det er favoritten! Anbefales ;)

Dermalogica er bra, har prøvd Skin smoothing cream, multi-active toner, antioxidant hydramist spray, special cleansing gel ,skin hydrating mask, Daily microfoliant, multiwitamin power recovery mask.

Alt er supersuper bra, produkter jeg kjøper på nytt og nytt.. bortsett fra kanskje skin hydrating mask, som jeg føler har noe mindre effekt og ikke er et must. :)

Dermalogica anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har tatt litt av på shoppingfronten siste uka, og handlet såå mye fint. Følte for en liten injeksjon inn i høst/basisgarderoben:

Først ut var denne lille saken fra Marc by Marc Jacobs. Min første veske av denne typen, og igrunn min første designerveske også. Blir garantert ikke den siste, sugler på flere MbMJ vesker allerede.

Deilig klassisk sort skjerf i merinoull fra Cathrine Hammel (finner ikke bilde)

I går gikk jeg amok inne på Max Mara, som seiler opp som min nye favoritt. Hadde en fantastisk shoppingopplevelse der. Hadde lyst på mange plagg, det var såå mye lekkert der. Gode stoffer, perfekte snitt, små fine detaljer og flotte farger.

Kjøpte en lys ullkjole, beigebrun, helt enkel i stilen, med lange armer og liten rullekrage.

En deilig cashmeregenser i en slags ferskenfarge (litt dus/mot rust)

En FANTASTISK brun bukse.. "The perfect fit", og det stemte!!!! Jeg var helt sjokka over hvilken sprettrumpe den ga meg :) Den var bare helt perfekt, kjenner jeg ønsker meg den i sort også.

og en lekker pelskrage.. antrekkshever deluxe

Ønskeliste

brune støveltter

Brune snøresko/støvletter

brunt hoftebelte

pelsvest

Trenger litt innspill på den pelsvesten, det finnes så mange ulike. tror jeg ønsker meg en slik i nappa eller noe, med pels/hår langs kantene og f.eks langs ryggen, skuldrene. skjønner dere? Hvor skal jeg lete, hvilken pris er det mulig å få osv osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vanskelig med bilder igrunn... skal sjekke ut om jeg klarer det.

Ble positivt overraska over prisene på Max Mara.. Fra ca 1000-2000 for basisplagg.. fine ulljoler og sånt til 1100. Ikke avskrekkende for MEG iallfall, hadde trodd det var helt urimelige priser. Og veldig bra kolleksjon, litt av alt, litt av ulike priser og stiler, og alt kan matches.

Og på service får de 10 poeng av meg!!!! 11 kanskje :) Anbefaler deg virkelig turen inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...