Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

den falt forsiktig i gulvet, og så like fin ut.. men da jeg skulle åpne den, var det bare gris og søl, og da så jeg at "rundingen" inn, dvs selve hylster/skrumekanismen på toppen var knekt, og noe av dette satt i selve korken..

Så jeg har litt delte følelser... jeg mistet den tross alt i gulvet, men skulle ikke en hardplast-gloss tåle bittelitt mer bruk enn 5 min? Jeg fikk såvidt testet den ut.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg absolutt, ville prøvd å tatt den tilbake.

Skjerfene du har kjøpt er forresten nydelige, er de dyre? Og hvor kjøper du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerfene er fra BeckSøndergaard, kjøpt på SoSophie. De koster 300 for bomull og 700 for ull/silke. De er superlekre, jeg er bare sååå fornøyd. Hever antrekket :)

Nå har jeg forresten shoppestopp frem til London om 2 uker.. :gjeiper:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, lenge siden jeg har vært innom So Sophie, tør ikke siden jeg prøver å spare penger jeg også;-) Har du laget ønskeliste for London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny lipgloss i dag, riktig så god service. Og jeg som grudde meg litt for å gå og klage på den.. :) Herlig med positive opplevelser i servicenæringen (synes kanskje ikke Norge er så bra her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og sniker litt. :sjenert:

Kjempefine skjerf du har fått deg. Er dårlig på det selv, men synes det er kjempefint. :jepp:

Du er bare nødt til å gå innom Sephora når du er i London. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for det Maja :) Har brukt de flittig allerede.. Skjerf er lett, bare hiv det på og du er klar! Bør jo matche litt. Store skjerf er best, synes jeg.. ;)

Takk for London tips, skal sjekkes ut.. :shopping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handleliste London:

Burberry Trench

White Company dufter

Sorte Hunterstøvler

Sommersandaler (ser for meg noen i lys creme eller pudder, gjerne semsket)

SKO ;)

gode basistopper (noen tips??)

Treningstøy (innom stor Nike butikk)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

back from shoppingparadis ;)

London var en herlig, vibrerende by.. og sååå mange flotte butikker da, jeg holdt jo på å få hjerteinfarkt. Grunnet hjertebanken og et not-so-into-shopping reisefølge, fikk jeg bare handlet meg det viktigste:

Burberry Trench

Sorte Hunterstøvler

Veldig fornøyd med begge, men mest med trenchen. Gleder meg til hyppig bruk:)

ok bittelitt til da:

4 bøker

tørrshampo

te

sjokolade

kaffebønner fra Starbucks

skulle ønske jeg hadde mer med tilbake ;) hehe.

Men jeg planlegger allerede å dra tilbake.. kanskje om 2 mnd tid ;) Og da har jeg kjempelyst på en lang shoppingrunde alene!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nye kjøp på vei i posten:

MD Formulations fuktighetskrem m/solfaktor

Redken All soft balsam

Xen-Tan Luxe Transform selvbruner

MD Formulations vit-a pluss firming treatment mask

så nå går jeg en brunere og freshere tid i møte....;) sommer kommer, sol og regn og latter.. ahhhhaha, latter ahahaha... ;=)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet den, men kan gi rapport.. Jeg har troen iallfall! ;)

Var hos hudpleier sist uke for hudanalyse, fikk analysert hudens tilstand vha. en maskin a.la "10 years younger".. artig! Jeg lå heldigvis godt an, lite rynker og relativt fast hud. Nå har jeg fokus på ren hud og poreminimering fremover, og aktivt stell for å beholde huden ung og spenstig og smooth ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjorde det på Avea klinikken... gratis i mai (så kanskje du får deg time på mandag?) Ellers koster det 390 KR. her er link til utstyret

Det var kjempekjekt og se, lærerikt, og veldig motiverende for å aktivt ta vare på huden sin. Etter å ha gått gjennom resultatene, ble jeg vist huden om 5 år. litt mer rynker under øynene, og større porer rundt nesen.. skrekk og gru. Og så ble jeg vist hvor jeg kunne komme, ganske smooth og fin. Jeg ble inspirert som sagt! Huden min er gull verdt og må passes nøye på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, så kjekt! Jeg og vil! Det var jo ingen avskrekkende pris uansett, tviler på at jeg rekker det på mandag (eller får time så fort). Hadde du behandlig der også, i samme slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, tok ikke behandling.. men ble anbefalt medisinsk hudpleie (som jeg tror er en mer aktiv hudpleie, mer enn medisinsk), og vurderer å booke meg inn. Kanskje til høsten engang.

Planen er å gå sånn innimellom, kanskje 3 ganger i året eller noe. Gjør mesteparten av stellet selv, men sikkert greit med litt pampering, og så får en jo skikkelig utklemming/nullstilling ser jeg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel av linkene dine linker bare rett til hjemmesidens forside, Aurelia. Men uansett, nyyydelige vesker! Likte vedig godt den fra Burberry, den har jeg ikke sett før. Og jeg som trodde veskesamlingen min skulle være komplett når jeg får Palermo og Keepall, hahaha... Dream on, Rosenrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, jeg kikket på Burberry veska i butikken, og den er mye finere i virkeligheten enn på bildet. Selv sambo synes den var meget flott og klassisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...