Rosenrød Skrevet 19. januar 2008 #81 Del Skrevet 19. januar 2008 Dette skal jeg prøve neste helg, definitivt! Kan de fryses forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 19. januar 2008 Jepp! jeg frøys mange sist, og varmet dem vel i mikroen.. funka veldig bra, de smakte nesten enda bedre! Men du mister jo litt den nyfriterte feelingen såklart! Jeg vet ikke helt hva som er vanlig å ha til.. men de er mektige.. velger å ha litt lett salat ved siden av, men en trenger ingenting tror jeg. Ville nok ha beregna iallfall 2 timer, start tidlig og kos deg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. januar 2008 #83 Del Skrevet 20. januar 2008 De empanadasene høres kjempegode ut. Må definitivt testes ut! Takk for oppskrift! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. januar 2008 #84 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei Aurelia. Går det bra med deg? Har du hatt en fin helg? I dag skal jeg kose meg hjemme foran tvn med turkish delights, og en kjæreste på fanget. Jeg syns du shopper så masse fint. Får håpe d&g blusen blir satt ned litt til. Hvem vet. God heeelg! Endret 20. januar 2008 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #85 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei og hopp! Går bra her.. helg er alltid digg! Lørdagen ble brukt til shopping og matlaging, og søndagen idag til trening, cafebesøk med venninne, og nå lager jeg vafler.. Det var nok ikke jeg som hadde sett på den D&G blusen, dessverre.. hehe. Skjønt jeg fant en D&G cardigan i cashmere, i en superfin lilla/fucshia farge... men 1700 selv på salg blir for drøyt.. gidder ikke å betal BARE for merket heller... (dvs så mye ekstra for at det er det merket der) Var jo superfin da såklart. Kjærestekos i sofaen høres herlig ut... min ligger strekk ut og koser seg med ei bok.. får krype bort til ham snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 20. januar 2008 Rosenrød fristet meg til å kikke på ASOS... de har jo SÅÅÅ mye der, det er kjekt. og veldig oversiktlige og fine sider. Hadde nok ikke hatt problemer med å kjøpe noe derfra. Er kvaliteten god forresten? Hadde ikke sagt nei takk til noe av dette: sort, kort ulljakke ok.. plutselig så fant jeg ikke så mye, jeg drukna litt i jungelen der inne. Mye fint iallfall (litt vel mye sexy kanskje.. hehe.. jeg er litt mer typen som liker å dekke meg til..).. ikke at jeg er prippen eller noe, men liker f.eks en kjole med lange armer osv osv.. Norge egner seg ikke for små plagg. hihi. Her er iallfall Aurelias ønskeliste: sorte hunter støvler sorte (skinn) Nike Shox sko Smykker fra Gellner (hvitt gull med ekte perler) Burberry Trench Den brune skinnveska jeg har sett i en butikk røde høyhelte lakksko Sorte, rette jeans/bomullsbukser.. må være helt sorte, litt myke, men faste i formen en fuchsiafarget topp fra Mango jeg så i et blad.. lekkert til buksa over kan jeg tenke meg Men er jo liksom på shoppestopp nå da.. det er lov å spare også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. januar 2008 #87 Del Skrevet 20. januar 2008 koselig. Da var det nok den jeg mente, har en tendens til å blande brukere her, selvom jeg har plassert "hvem de er", men så blir det så mye navn og vips... blandings. Men tror jeg leste her om D&G til 30%? Kunne tenke meg å ta en titt på det selv. Hvor var du? 1700 er dyrt, ja. Jeg hadde nok ventet til den gikk ned mer, eller funnet noe billgere som var like fint. For det finnes jo, også. Hehej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 20. januar 2008 Men tror jeg leste her om D&G til 30%? Kunne tenke meg å ta en titt på det selv. Hvor var du? Dette var Vanessa (Rolfsen) i stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Rosenrød fristet meg til å kikke på ASOS... de har jo SÅÅÅ mye der, det er kjekt. og veldig oversiktlige og fine sider. Hadde nok ikke hatt problemer med å kjøpe noe derfra. Er kvaliteten god forresten? Hadde ikke sagt nei takk til noe av dette: sort, kort ulljakke Her er iallfall Aurelias ønskeliste:oppdatert! I reffekfølge etter sannsynlighet for kjøp/topper listen Ny parfyme. Prada Tendre? (må sjekke ut litt først) sorte hunter støvler sorte (skinn) Nike Shox sko Spinningsko en fuchsiafarget topp fra Mango jeg så i et bladrøde høyhelte lakksko Den brune skinnveska jeg har sett i en butikk Sorte, rette jeans/bomullsbukser.. må være helt sorte, litt myke, men faste i formen Smykker fra Gellner (hvitt gull med ekte perler)Smykker fra Gellner (hvitt gull med ekte perler) Burberry Trench Endret 20. januar 2008 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. januar 2008 #90 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du link til de smykkene? Hørtes veldig fine ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. januar 2008 #91 Del Skrevet 21. januar 2008 Oj empanadas hørtes godt Visste ikke at det fantes filipinsk variant også. Har tenkt på å lage det lenge, men får aldri surret meg til det! Nå har jeg hvertfall en oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du link til de smykkene? Hørtes veldig fine ut! www.gellner.com Ønsker meg en ring, med hvit perle i. Kjede med enkel (stor) perle, og øredobber. Uten diamanter, for da blir det mer hverdagslig. Vil bo i disse smykkene! (ønsker perlekjede også, men det tror jeg er ganske dyrt). Priser fra 1600 eller noe for øredobber og så oppover.. (sjekk ut gullsmed Bernhardsen ved domkirkeplassen/torget-- mye lekkert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 26. januar 2008 GOSH.. Når skal jeg komme over skodilla mi? Sugler på salget på lillevinkelsko.. igjen!! Driver og legger inn alle jeg ønsker meg i handlekurven nå.. 3700 er jeg kommet til. Hehe.. vet ikke om jeg kjøper, burde vel ikke.. (og ikke alle såklart!) Har forresten snopt meg en lekker liten sak siden sist... nemlig denne!! :rødme: Utrolig lekker design, ligger godt i hånda, supermyk overflate.. har lyst å la den ligge fremme hele veien jeg, er så fin og se på! Og enda kjekkere enn ny mobil osv også.. veldig stille også. anbefales!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. januar 2008 #94 Del Skrevet 26. januar 2008 GOSH.. Når skal jeg komme over skodilla mi? Sugler på salget på lillevinkelsko.. igjen!! Driver og legger inn alle jeg ønsker meg i handlekurven nå.. 3700 er jeg kommet til. Hehe.. vet ikke om jeg kjøper, burde vel ikke.. (og ikke alle såklart!) Har forresten snopt meg en lekker liten sak siden sist... nemlig denne!! :rødme: Utrolig lekker design, ligger godt i hånda, supermyk overflate.. har lyst å la den ligge fremme hele veien jeg, er så fin og se på! Og enda kjekkere enn ny mobil osv også.. veldig stille også. anbefales!! :gjeiper: Du er ikke alene om å henge over salget på Lillevinkel. Det er såå mange skopar der jeg har lyst på. Penger! Det er det jeg trenger Nææ, se på den. Skal si teknologien har kommet litt lenger enn for noen år siden Du kan sikkert ha den fremme, den har ikke så avslørende design akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 27. januar 2008 Nytt kjøp på Ebay nå.. Essie nude neglelakk, i en lys rosanyanse (Ballet Slippers). Denne var i siste nummer av Costume og kom ut som meget bra og slitesterk (til 149 kr). jeg betalte under 50 med frakt! Bra deal eller? Driver og sparer negler skjønner dere.. de er blitt litt fine allerede. Digger naturlig, fransk manikyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. januar 2008 #96 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes også naturlig fransk manikyr er pent. Har det selv nå (Må benytte sjansen når jeg ikke er i praksis, hehe). Men jeg bruker bare H&M sin manikyr-serie og synes faktisk den er bedre enn Depend sin. Men Essie har jeg aldri prøvd. Kanskje når jeg går tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jaja.. oslo tilbakelagt.. godt å være hjemme igjen. Hadde bare en to-tre timer, og da var vi innom Egon også. Første stopp var Glasmagasinet og MAC: endte opp med to øyenskygger, sable og a little folie. 2 eyelinere: lys turkis: a og mørk blå: prussia Paint: "Bare canvas".. underlag for øyenskygge. Øyenskyggene var nydelige, særlig "sable". Har den på idag! Likte veldig godt "paint"-tuben, herlig konsistens. lyst på en slik en i farge også! Og disse skyggene har jeg fra før: satin-taupe, retro speck , print, hush, patina og antiqued. Siste er ganske rød, og flott mot mine blå øyne.. Ellers er satin-taupe en favoritt Ellers var jeg innom Zara og kikket..fin butikk! Ikke verdens beste kvalitet, men ganske bra stoffkvalitet og endel fin design. Skulle bare ønske de hadde den butikken i stavanger. Det var alt jeg fikk tid til, mange butikker stengte jo klokka 18. dårlig! Endret 30. januar 2008 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. januar 2008 #98 Del Skrevet 30. januar 2008 Der var Oslobesøket unnagjort? Så kjekt at du har linka til dei ulike produkta du kjøpte og som du har frå MAC! Du fekk jo kjøpt deg ganske mykje fint! To-tre timar går jo superfort spesielt dersom det er inkludert "bespisning" Eg likte veldig godt eyelinarane! Eg MÅ tydelegvis innom der eg også Likte også den fyrste augeskyggen med shimmer som heitte sable. Var den veldig mørk på? Kva slags underlag for augeskygge har du brukt før? Er den frå MAC god, tru? Eg har frå ArtDeco, men den er kanskje begynna å verte litt uttørka no, eller vert dei det i det heile tatt? :klø: Var augeskyggane i tube? Eg likte veldig godt retro speck og patina, dei må eg nok kikke litt ekstra på. Har som sagt lyst på ein litt diskre augeskygge, som ikkje er så diskre at ein ikkje ser den Må jo visast ellers er det jo ikkje vits i! Fekk du god hjelp eller fant du fram til dei ulike produkta sjølv? Zara har eg vore innom nokre gongar, men eg har aldri funne noko der. Butikken prøver så hardt å ha den "eksklusive looken" ved bruk av dørvakter at eg mistar litt interessa Eigentleg så er det vel ikkje så veeeldig mykje betre enn HM? Men dei har ein del fint, det skal eg vera einig i. Syns kanskje av og til at fasongane på kleda er litt kjedeleg, det vert litt for "klassisk" for meg. Men forstår at det er ein bra butikk for dei som likar å ha ein klassisk look Supert med ei "billegkjede" for litt meir klassiske snitt også! Dei stenger butikkane altfor tidleg, det kan eg vere einig i! Eg er for å ha ope til minst 22, og sjølvsagt også søndagsope. Det er jo då folk har tid til å gå for å handle, ikkje minst eit fint (og dyrt!) alternativ til keisemd! Var turen din ellers fin? Ha ei godnatt og sov gode, Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. januar 2008 #99 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Noen med øyenskyggedilla her? Så mye inspirerende det var å finne. Den retro speck-skyggen er nydelig, og det samme var lineren du nettopp har kjøpt i turkis. Kjempe stilig med en kjole eller hva du føler for til en vakker sommerdag Hvordan er den retro speck på? Dekker den godt? Dumt du ikke fikk tid til mer. Du får ta det igjen en annen dag, også se på det som penger spart God helg...om ikke så lenge! Endret 31. januar 2008 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 1. februar 2008 Der var Oslobesøket unnagjort? Så kjekt at du har linka til dei ulike produkta du kjøpte og som du har frå MAC! Du fekk jo kjøpt deg ganske mykje fint! To-tre timar går jo superfort spesielt dersom det er inkludert "bespisning" Eg likte veldig godt eyelinarane! Eg MÅ tydelegvis innom der eg også Likte også den fyrste augeskyggen med shimmer som heitte sable. Var den veldig mørk på? Sable er ikke veldig mørk nei, men gir en fin skygge/fargeeffekt.. skimrer gankske mye, litt metallic look liksom. Men naturlig og fin. Eyelinere er kjempefine ja! Den blå til hverdag.. den turkise er super til sommeren, Særlig en liten strek under øyne for å friske opp. Kva slags underlag for augeskygge har du brukt før? Er den frå MAC god, tru? Eg har frå ArtDeco, men den er kanskje begynna å verte litt uttørka no, eller vert dei det i det heile tatt? :klø: Var augeskyggane i tube? Har ikke brukt underlag før... er fornøyd med den fra mac ja! Gir skikkelig godt underlag, og sminken sitter hele dagen som lovet. Øyenskyggene er fast pudder i små plastetui. Veldig greie å håndtere.Underlagen er type "malingstube" Eg likte veldig godt retro speck og patina, dei må eg nok kikke litt ekstra på. Har som sagt lyst på ein litt diskre augeskygge, som ikkje er så diskre at ein ikkje ser den Må jo visast ellers er det jo ikkje vits i! Fekk du god hjelp eller fant du fram til dei ulike produkta sjølv? Fikk meget god hjelp! Hun prøvde sikkert 20 skygger i tykke streker på hånda si, kombinerte osv. kom med forslag, la sminke på meg når jeg spurte.. Retro speck er kjempefin, litt sånn der champagne nesten... Gir ikke så mye farge, men glimrende til et lyst og fresht underlag, Masse skimmer! Zara har eg vore innom nokre gongar, men eg har aldri funne noko der. Butikken prøver så hardt å ha den "eksklusive looken" ved bruk av dørvakter at eg mistar litt interessa Eigentleg så er det vel ikkje så veeeldig mykje betre enn HM? Men dei har ein del fint, det skal eg vera einig i. Syns kanskje av og til at fasongane på kleda er litt kjedeleg, det vert litt for "klassisk" for meg. Men forstår at det er ein bra butikk for dei som likar å ha ein klassisk look Supert med ei "billegkjede" for litt meir klassiske snitt også! Dei stenger butikkane altfor tidleg, det kan eg vere einig i! Eg er for å ha ope til minst 22, og sjølvsagt også søndagsope. Det er jo då folk har tid til å gå for å handle, ikkje minst eit fint (og dyrt!) alternativ til keisemd! Var turen din ellers fin? Hmm.. mest stress igrunn... Eller jeg var liksom så stressa innvendig av en eller annen grunn. lang dag ble det jo også.. Ha ei godnatt og sov gode, Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå