Gå til innhold

Baby boka II


shy

Anbefalte innlegg

Hei, vel da var helgen over... hatt en fin helg, vært på hytta og kos oss. Deilig med masse snø og bare kos og moro! (o:

Formen er fin igjen, og nå har jeg hatt mange dager uten kvalme. Det er til og med ikke sååå viktig å spise HELE tiden... det er jeg glad for.

I dag er vi 11 + 4 og om noen dager skal jeg på ny UL og hilse på den lille. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg vet det har skjedd mye siden sist gang... Blir godt å få se at det skjer noe der inne.. for nå for tiden merker jeg jo ikke noe særlig. Magen har vokst en del da... og det er jo litt kos. Jeg hadde IKKE mage på denne tiden sist gang, så den har kommet mye tidligere denne gangen.

Ønsker alle en fin fin uke.

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Så spennende med ultralyd og grattis med 12 uker :hoppe:

Venter spent på oppdatering, må jo vite om det fremdeles er en der inne, eller om dere også plutselig skal ha to :ler: Vet sjansen er utrolig liten, men jeg hadde nå syns det hadde vært morro ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoo... EN stk nydelig liten baby observert i shy`s mage i går... selvom jeg har vært på UL mange ganger før, så blir jeg like ekstatisk og overveldet hver gang.... det er jo bare så moro å se den lille ligge inni der og vinke og virre.... helt herlig!

Jeg skal tilbake om kun to uker.....og da blir det ny UL. Deilig å bli fulgt opp så tett.. føler at jeg blir godt tatt vare på! Og veldig moro å få hilse på lille nurket så ofte. (o:

Har ellers hatt et dårlig døgn med oppkast og kvalme... ikke særlig moro. Har vært på jobb, og mannen er borte, så jeg og snuppa har kost oss hjemme i kveld. Nå sover hun og jeg skal straks legge meg jeg også... Håper at formen er bedre i morgen.

Ønsker alle en flott helg.

stor kos fra shy 12 + 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å lese at alt ser fint ut og at den lille babyen har det fint i magehulen :Nikke:

....

Jeg skal tilbake om kun to uker.....og da blir det ny UL. Deilig å bli fulgt opp så tett.. føler at jeg blir godt tatt vare på! Og veldig moro å få hilse på lille nurket så ofte. (o:

.....

Kjenner til det! Like fantastisk hver eneste gang! Blir aldri lei av å se de små vidunderene på ultralyd!

Håper formen bedrer seg, og at du og dine får en flott påske!!

Stooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 12 uker, shy :hoppe: Og ul er like moro hver gang! Det er så gøy å se hvor mye de vokser mellom hver gang :)

Ønsker dere en deilig påske og håper formen din tar seg opp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVAAAAAAAAAAALLLLLLMMMMMMM!!!!!! ugh.... disse tre dagene har det vært tøft å gå på jobb, men jeg har klart det. Etter jobb derimot har jeg bare lagt meg, og ligget i sengen til neste dag... Takk gud for mannen som er så flink med snuppa vår.... Må inrømme at det frister ikke særlig med maaange barn for tiden... (0: men dette forandrer seg sikkert når jeg sitter med en nyfødt herlig liten en i armene... (0:

Skal på fjellet i morgen, akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal hente styrke til å komme meg avgårde, men for mannen og snuppa sin skyld, så må jeg forsøke å hente krefter og komme meg på fjellet... kan ikke la de sitte her hjemme når alle andre er på fjellet.....

Håper det gir seg snart med denne kvalmen. Jeg brekke rmeg mye, men kaster sjelden opp.. kun hvis jeg brekker meg rett etter middag eller annen mat.. får ikke i meg særlig mye for tiden, og har fortsatt ikke gått opp ett gram siden jeg ble gravid, til tross for stadig voksende mage... (ikke det at det gjør så altfor mye asså.. (o; )

Nei, nå skal jeg forsøke å være litt mamma til snuppa legger seg, så får jeg gå og legge meg selv også om en time eller to...

God påske til alle...

Hilsen shy (12 + 6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk Imli og Bizzy.. dere er gode å ha! (o:

Vi kom oss opp på fjellet, og jeg spiste litt når jeg kom frem og gikk rett og la meg ( rundt 17 tiden) ble liggende til neste dag, men siden da.. har jeg *bank i bordet* ikke vært dårlig... det er SÅÅ deilig... jeg har selvfølgelig hatt veldig late dager, og ikke noe stress, jeg har vært flink til å slappe av godt og spise ofte... men det er uansett fantastisk å ikke ha vært syk på tre dager nå... og i dag reiste vi hjem, og det har også gått fint... ikke noe problemer med kjøreturen eller noe.... Jippi!! (o: Kanskje jeg er ferdig med dette "tullet" nå? Magen vosker og vokser for hver dag synes jeg, og det er ingen tvil om at det synes nå i allefall.

Vi har begynnt så vidt å snakke om navn, men er enige om at det kan være greit å vente til etter UL for å kanskje bare ha ett kjønn å konsentrere seg om... i allefall håper vi det... (o:

Påsken har vært deilig... vi har vært litt ute, akt litt, spist mye deilig mat, spillt spill, lest bok og hatt det koselig med hele familien.... Deilig å være litt på fjellet.

Håper at dere andre har hatt en fin påske også! (o:

stor kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ordinær UL om ca. 1mnd.. slutten av april. Formen har vært fin fin siden påsken, og det er ikke noe problem å være gravid for tiden. (o: Koser meg nå, ikke for stor mage, og fin i formen, men allikevel er det sånn at folk ser at jeg er gravid.. deilig. Er nå 14+2, og jeg synes at tiden har begynnt å gå ganske fort. Mange rundt oss nå som også skal ha et barn til, så det blir mange å hygge seg med i permisjoen, og det er koselig!

Jeg har begynnt å kjenne at det iiler foran i lysken, og det liker jeg ikke. Husker det fra sist gang at jeg hadde det på samme måte. Det som facinerte meg sist, var at til tross for at det ble veldig ille på slutten, var smertene helt borte umiddelbart etter fødselen... rare greier.

Ellers har uken vært fin, har ikke trent, men gjort mye annet hyggelig. Snuppa har ikke vært i toppform de siste to dagene, virker som hun brygger på noe.. stakkars. Vi får vel bare vente å se.

God lørdagskveld til alle

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Så koselig med oppdatering!!!!

Håper lysken går seg til, slik at du slipper å plages hele svangerskapet :tommelsmil:

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er jeg inne i en god periode. Ingenting plager meg nevneverdig og det er digg. I dag er vi 15 + 0 JIPPI!! Det går jo ganske fort må jeg si..

Kos at April har født, og at det gikk fint. Har fått bilder av den lille prinsen, og han er helt nydelig!

Snuppa brygget ikke på noe, var bare tenner som kom... det er over nå. (o:

Skal ikke noe spes til helgen, men det dukker nok opp div. ting uansett. Gleder meg til helg.

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,..oi som dagene flyr.. nesten en uke siden jeg var her inne... i dag er vi 15+6 så vi starter faktisk på vår 17. uke i morgen.. tenkt det... moro! Jeg tenker mer og mer på hvem som bor i magen min... og hvem det er som skal berike livet vårt resten av vårt liv... er så spennende... og blir det gutt eller jente.. hva skal h*n hete?? Vel.. vi får jo svar etterhvert.... navn begynner vi å tenke på etter ordinær UL, så får vi håpe at vi får vite om det er gutt eller jente da.

Formen er ellers strålende.. litt vondt i ryggen/bekken, og jeg går innimellom til kiropraktor for å justere litt.. han sier det er en låsning, og at det er ytterst få som egentlig har bekkenløsning.. men at symptomene er helt like, og leger ikke har forutsettninger til å kjenne forskjell... vel vel.. jeg bryr meg ikke så veldig, så lenge det funker det han gjør... (o:

Deilig at jeg ikke har vært sykemeldt i dette svangerskapet.. på denne tiden forrige gang, hadde jeg vært sykemeldt 20% lenge allerede, og slik bare fortsatte det til jeg tilslutt ble 100% sykemeldt...

Håper jeg klarer å jobbe leeenge denne gangen... det er i allefall målet!!

Ønsker alle en fin sluttuke...

kos kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, da var vi 17+2 og det nærmer seg UL med stormskritt... blir spennende å se babyen, og jeg håper virkelig vi får vite hva kjønnet er.... så kan vi endelig begynne å snakke om navn. (o:

Formen er for tiden fin, bortsett fra litt bekken-trøbbel, men med gode sko, og forhåndsregler så går det fint.

Har tatt av meg ringene, da jeg nå føler at de begynnte å stramme litt... håper ikke det kommer for mye vann... husker sist, det var ikke moro.

Jeg digger været som er nå for tiden, og det er så deilig å føle at våren endelig er her, og at sommeren snart kommer. Håper den blir bedre enn i fjor!

Nei, nå skal jeg se litt film... ønsker alle en fin helg...

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Tiden flyr nå når våren endelig ser ut til å komme for fullt ;)

Så spennende med kommende ultralyd! Når er det du skal?

Kjedelig med begynnende bekkentrøbbel, bruk gode sko og ta forhåndsregler så skal jeg krysse det som krysses kan for at du holder deg i forholdsvis god form :tommelsmil:

Håper du har en finfin søndag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da var vi 18 uker i dag.. og UL er til neste uke... nå gleder jeg meg veldig.

Jeg kjenner spark, og mannen mener han har kjent det også.. de er svake ennå, men blir nok bare sterkere og sterkere etterhvert nå...

Bekkenet er grusomt, og jeg sliter veldig... vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. må kanskje få meg en legetime... får se det an utover etter helgen...

Ønsker alle en fin helg når den endelig kommer... (o:

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...