Gå til innhold

Baby boka II


shy

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!!

Så utrolig koselige nyheter, ikke minst morsomt med et kjent nick og følge denne gangen også ;)

Håper for oss begge at tiden fremover går fort!!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bizzy.. kos at du stakk innom!

Her er ting greit, men jeg har fått sinnsykt vondt i ryggen. Tror det kommer fra treningen i går. Håper det er helt tilfeldig, for jeg har ikke lyst til å slutte å trene allerede nå.... Håper det går seg til over nattet, ellers må jeg finne noen i morgen, som kan fikse meg... :hoho:

Merker at det stikker og strekker nede i lysken fortsatt, og puppene er ømme. Føler nesten at de har blitt større igjen også.. men det er kanskje bare innbildning..?

Nå er det straks helg.. deilig.. masse planer men det gjør ikke noe.

hilsen shy 5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sur::sur::sur::sur: JEG MISTET SPIREN MIN I DAG.... :gråte: :gråte: :gråte: :gråte:

Begynnte å blø midt på dagen i dag, ringte legen, ble anbefalt å dra rett på sykehuset, og fikk konstatert at jeg har hatt en spontanabort.

Dette er ingen gravide-bok lenger...

Jeg får heller åpne den igjen hvis vi blir gravide igjen senere.. akkurat nå orker jeg ikke å tenke på det i det heletatt!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så trist! :gråte:

Tenker på deg! :kose:

Har opplevd det samme selv nylig, det var uplanlagt og jeg mista etter veldig kort tid, men det føltes veldig trist likevel.

Sender over en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja det er så urettferdig. Jeg kommer alltid til å lure på hva vi kunne ha fått, og hvilket lille menneske som aldri ble til.... føler meg helt tom, og har bare lyst til å gråte. Familie og venner er veldig gode, og alle er veldig støttende, det hjelper litt. Er utrolig hvor mange som egentlig har opplevd noe liknende....

Det som er vanskelig å tenke på, er at oddsene mine er ikke noe bedre/dårligere neste gang vi blir gravide... 1/3 av alle svangerskap ender i abort fikk vi høre....

Jeg blør fortsatt ganske kraftig, og det gjør ikke saken noe bedre. Skal til sykehuset for UL om en ukes tid, for å se om jeg må til utskraping... HUFF, så kiipt.

Nei, nå skal jeg bare kose meg med den herlige prinsessen jeg har fra før, og forsøke å tenke fremover....

Det er i allefall en trøst at vi VET vi kan bli gravide, har jo fullført ett svangerskap, og i tillegg ble jeg raskt gravid denne gangen, så det er forhåpentligvis ikke noe problem å bli gravid igjen. Nå trenger jeg bare litt tid til å komme over dette...

Er rart hvor mye dette har gått inn over meg.... trodde virkelig ikke at det kom til å bli sånn....

Får forsøke å få flyttet daboken tilbake til prøver-forumet igjen, for vi kan jo ikke gi opp ennå!

Ha en fin søndag.

Shy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gråte: Næmmen, dette var da virkelig trist!! Uff, skjønner godt at du ikke har det noe godt nå.. Tenker på deg!

Mange gode klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære shy :klem: Dette var utrolig triste nyheter, føler med deg.

Det er utrolig vondt og tankene på hva som kunne vært er vanskelige å sette til side. Men det blir bedre etterhvert selv om man nok aldri glemmer forventet termin. Og som du sier, det er ikke noen grunn til å tro at du skal behøve å oppleve dette igjen. Jeg fikk beskjed på sykehuset at nesten de fleste som planlegger barn vil oppleve dette en gang, men veldig få er så uheldige å oppleve det mer enn en gang.

Håper mannen din og familien tar godt vare på deg! Og ikke glem at datteren din er et flott bevis på at dere kan!!

Store klemmer :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for hyggelig besøk av alle sammen. (o: Jeg har det bedre nå altså.. dagene går som vanlig, og jeg tenker ikke så altfor mye på det som skjedde for en uke siden. Jeg forsøker å tenke at vi nå skal kose oss med julen og det som hører med, også får vi heller vurdere å starte opp igjen på nyåret. Jeg skal på UL til uken, og se om jeg må til utskraping.. det gruer jeg meg veldig til, samtidig som jeg gleder meg til å bli endelig ferdig med etterdønningene av dette.

På jobb dukker det opp gravide hele tiden, og jeg er veldig glad på deres vegne - virkelig, men jeg kjenner jeg blir litt deppa av å tenke på at "det skulle ha vært meg"... huff, nei, må ikke tenke sånn.

Snuppa er herlig, og vi koser oss veldig om dagen. Hun gleder seg over de minste ting, og hun er nå også veldig opptatt av å kose og passe på alle rundt seg. Hun kommer til å bli en fantastisk storesøster en vakker dag.

Ha en fin uke alle sammen.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsen begge to Siam og April. Det går fint med meg altså.. jeg var på sykehuset på UL på mandag, og alt er fint nå. Ingen rester, og jeg slapp utskraping, så da er vi klare for nye prøve-runder om en stund... må bare få mensen først, så det får bli på nyåret engang.

Det popper opp gravide på alle hold for tiden, og det som er så rart er at jeg hadde trodd at jeg kom til å bli bittelitt sjalu.. men det er ikke det som skjer.. neida.. men jeg blir "redd" på deres vegne, og bekymret for at det skal gå galt med de også. Det er faktisk noe jeg ikke unner min værste fiende... er så forferdelig når det skjer, og så urolig lite man kan gjøre med. Så jeg krysser fingrene for alle rundt meg som er gravide, og håper virkelig at det blir til små nydelige mennesker!

Vi skal nok klare det en gang til vi også, og i mellomtiden får vi kose oss som den lille familien vi er. Vi har fullstendig ro midt oppi alt jule-maset, og vi gjør masse hyggelig hele tiden. Huset er pyntet med advendslys og vi fyrer i peisen og tenner stearinlys hver dag. Middagstid er hellig, og nå kan vi jo sitte og prate skikkelig med snuppa og høre hvordan hun har hatt det i bhg, og hva hun har gjort... er så koselig!!

Jeg er godt i gang med juleshoppingen, men har en del igjen. Får ta det litt innimellom, orker ikke å stresse så veldig.

Ønsker alle KG-venner en fin førjulstid!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så koselig det høres ut hos deg!!!!

Prøver å tenne sterinlys og kose oss til kvelden vi og, men midt i oppussingen blir det liksom litt så som så.. ;)

Håper du får rask klaff igjen over jul!!

Nyt førjulstiden!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det høres ut som om dere har hatt en kjempekoselig førjulstid, på tross av det som skjedde.

Håper dere får en kjempefin julefeiring, og at det blir påbegynt en ny, liten baby tidlig på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen..Blir spennende å vente på oppdatering! Sender en stor klem til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har i allefall gjort en innsats denne gangen, selvom mannen var borte på den dagen det står at jeg skal ha EL, så har vi i allefall vært "flinke" i forkant, og det kan jo hende vi er heldige...Er ikke sikkert at kalkulatoren har rett heller. Mener å huske at jeg hadde 26 dg syklus sist og ikke 28 som jeg har regnet nå, så hvis det er tilfellet, kan vi jo ha truffet denne gangen.

Snuppa snakker om "lillesøster" eller "lillebror" hele tiden, hun ser at vennene hennes har små baby-søsken, og det virker som at hun er klar.. håper vi klarer å lage en til henne...

To uker til IKM... blir spennende.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smuglest litt her hos deg også, jeg. Så trist å lese om at du mistet. Hadde du prøvd lenge før du ble gravid?

Hvor gammel er jenta di? Jeg har også en jente som er veldig opptatt av at mange andre har lillesøster eller lillebror. Hun kunne nok tenke seg en selv, ja. Men vi har ikke vært så nærme som det dere har vært, da.

Håper du får en fin helg og at det vil klaffe for deg veldig snart!

:) smilefjes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...