Gå til innhold

Baby boka II


shy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, og takk for koselig besøk alle sammen!

Her går det fint med selve graviditeten. Spiren sitter foreløpig, og ingen blødninger eller noe i den duren foreløpig. Er i dag.. hmm hva er jeg ..6 + 5 i dag tror jeg...

Jeg har spydd og vært kvalm siden fredag, og det er jo ikke akkurat så deilig. Har vært hjemme fra jobb denne uken, og må til lege på torsdag dersom det ikke er bedre. Forsøker alle triksene jeg vet om, men ingenting har hjulpet nevneverdig så langt. Jeg var jo sånn sist også, så det skal vel ikke være lettere denne gangen? Det som bekymrer meg mest, er at jeg ikke får i meg noe mat.. det bittelille jeg får i meg, kommer opp igjen med en gang... grusomt. Har mega dårlig samvittighet for jobben også... slitsomme greier dette her.

Vel, jeg må legge meg nedpå igjen, måtte bare oppdatere med siste nytt, slik at jeg har det til senere. (er så glad for den gamle dagboken min som ligger her på KG fortsatt, for da kan jeg sammenlikne litt med sist.... husker jo ingening selv...)

ha en fin dag.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter... dere er greie!

Jeg er sykemeldt ut uken... skal til legen på mandag. Får i meg minimalt med mat, og er ekstremt dårlig til tider. Håper dette er omgangssyke, og ikke graviditeten... for dette er rett og slett ikke moro!

I dag er vi 7+0!! Jippi! Godt det går fremover.

nei, må se om jeg får i meg bittelitt mat... kan ikke gå sånn uten mat hele tiden...

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 7 uker :hoppe:

Det var på denne tida kvalmen begynte hos meg så vidt jeg husker... Men jeg var aldri spesielt dårlig da.

Lurt å spise litt ja.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

:hoppe: for sju uker :hoppe:

Jeg begynte også og bli dårlig på denne tiden. Får håpe det er omgangssyken da. Svskaps kvalmen var ikke snill med meg så det unner jeg deg ikke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 7 uker :hoppe:

Dette skal gå bra!!!

Slitsom med så kraftig kvalme!!! Da jeg gikk med jørgen ble jeg anbefalt eplemost blandet med farris av legen, selv om du ikke får i deg så mye så får kroppen litt druesukker og salter som gjør godt!! For meg hjalp deg også litt med grønne epler (så syrlige som mulig..)

Håper formen snart tar seg opp!!!

stooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter, takk for hilsener og gode råd.... Nå viser det seg at jeg må nok ha hatt omgangssyke, for i helgen har jeg blitt vanvittig mye bedre, og fått i meg mat, og vært meg selv mer eller mindre.. så det er jeg veldig glad for. Er fortsatt kvalm om morgenen, men det er INGENTING i forhold til hva jeg hatt de siste dagene, så det gjør meg ingenting!! (0: Deilig å være tilbake igjen...

Vi er i uke 8 nå, og det er deilig... 4 uker igjen til jeg kan puste litt lettett ut....

Jeg kan kjenne at det strekker og murrer litt nederst i lysken, og puppene er ømme som bare det... ellers ikke så mye tegn.. jo... jeg tisser jo en del da. (o:

Ønsker alle en fin uke.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan kjenne at det strekker og murrer litt nederst i lysken, og puppene er ømme som bare det... ellers ikke så mye tegn.. jo... jeg tisser jo en del da. (o:

Du høres veldig gravid ut synes jeg. Man trenger ikke ha noe særlig med symptomer, jeg har aldri hatt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har vært på tidlig UL i dag, da jeg får tett oppfølging etter bl.a SA som jeg hadde for litt siden...

Gjett hva: vi så et herlig bankende hjerte.. det var deilig! Legen vil ha meg tilbake om kort tid, da hun var usikker på om det var en eller to der... :jepp: Men hun var veldig usikker altså. Og JEG for min del, følte at vi kun så en... men... man vet aldri. Skal tilbake om et par uker og sjekke. Tar ikke av på dette altså, for jeg tror hun bare hadde problemer med å skille det ene fra det andre, da vi er kort på vei, og spiren ikke er så lett å forstå seg på ennå.

Formen er fin, og jeg har vært på jobb i gjen i dag... deilig med en effektiv dag.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kanskje det blir tvillinger! Morsomt. Skjønner godt at du prøver å forholde deg rolig, men det er kanskje ikke så lett? Godt det bare er noen uker til du skal inn igjen da, det går jo ganske fort!

Flott at formen er bedre også, det er ikke noe moro å være i dårlig form!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig det må være å ha sett det lille, bankende hjertet, Shy, etter den vonde opplevelsen sist!!! Ble glad på dine vegne nå!!! :jepp:

Blir spennende å se hva det blir til, da! Har dere tenkt noe på hvor mange barn dere har lyst på, eller? Selv har jeg tenkt at to er litt lite og 3 er litt mye. Hvordan vi skal løse det har vi ikke helt funnet ut av :fnise: , men uansett må vi jo ta et om gangen. Og klart, skulle det bli tvillinger, slipper man jo å lure noe mer på det...hehe

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... nei, vi har vel bestemt at dette er "siste runde" sånn egentlig. Men vil ikke si noe helt endelig... men dersom det er TO inni meg, blir det sikkert siste runde... det er jeg helt sikker på!

I morgen er jeg 8 uker på vei, og begynner med friskt mot på uke 9. Det er jeg glad for. Dagene flyr og tiden går fort.

Formen er fin, og det er deilig.

Snuppa er frisk, bortsett fra en skikkelig stygg hoste, som kommer mest om natten. Hun havner litt vel ofte oppi vår seng utpå morgenkvisten. Vi er ikke så standhaftige når kl er 0430 og hun kommer tuslende... så da blir det opp i mellom oss... lurer på hvordan det blir hvis det en vakker dag står 3 stk og vil opp i sengen samtidig.. he he.. da må vi ha større seng. (o:

Nei, nå skal jeg snart ta tidlig kvelden...

kos til dere alle, fra shy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få se et bankende hjerte.

Kos deg med magen og snuppa di. :klem:

Vi får ofte 2 "overnattingsgjester" sånn utpå tidligmorran, en smule trangt i en 150cm seng, men det går. Satser på at lillemor er sluttet med det til smule kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...