shy Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #81 Skrevet 17. februar 2008 Takk Siam! (o: I dag er vi 8+3, og jeg synes tiden godt kan gå litt fortere... vil så gjerne passere 12 uker... er veldig utålmodig på dette.. Skal på ny UL i morgen, og da blir det vel konstatert om det er en eller to stk inni meg...(o: Jeg har fortsatt følelsen av at det bare er èn, da jeg kun så ett bankende hjerte selv. Skal uansett bli deilig å få avklart, slik at vi vet hva vi har i vente... Formen er fin, ingenting å klage på. Bare oppblåst i magen, spesiellt på kvelden, også må jeg spise utrolig ofte for ikke å bli "uggen". Men ikke noe oppkast eller brekninger, og det er jeg veldig glad for. Så jeg klager ikke! (o: Helgen har vært fin, har prøvekjørt ny bil, som vi ikke skal ha, da den var for liten...(o: men da har vi i allefall fått det ut av systemet.. he he, og ellers har vi vært sosiale, og vært mye sammen med familie og venner, så det har vært en veldig hyggelig helg. Ønsker alle en fin uke. shy
Gjest Reka Skrevet 17. februar 2008 #82 Skrevet 17. februar 2008 Grattis med liten spire! Her går det fort unna, over 8 uker og greier Heie på at ukene frem til 12 uker går fort unna :hoppe:
Lovebird Skrevet 18. februar 2008 #83 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så mye med spiren. Håper du slipper kvalmen fra sist gang. Tidlig UL er veldig greit å ha når en har hatt SA. Jeg sitter å venter på gyn time neste uke, har hatt to MA til nå og håper denne lille femukersspiren klorer seg fast.
shy Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #85 Skrevet 18. februar 2008 Hei jenter, takk for koselige hilsener! Nå skal jeg oppdatere dere: (o: Det er kun èn spire i magen min. Vi fikk høre at det kan se ut som at det har vært et fosteranlegg til, som ikke ble noe av.. men det gjør ingenting, for det er en frisk fin liten spire som spreller og vinker inni magen min. (o: Hjertet banket flott, og den har vokst akkurat sånn som den skal. 22mm i dag. Deilig å ha avklart dette, så vet vi hvordan det blir. Nå håper jeg at den vidunderlige lille spiren klorer seg fast, og koser seg i den lille hulen sin, slik at vi får treffe h*n i september en gang. God uke til alle sammen! Stor mandagskos fra shy.
shy Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #87 Skrevet 22. februar 2008 Da var det fredag igjen.. deilig. Har det veldig bra for tiden. Formen er fin hele dagen, frem til kvelden, og da går jeg og legger meg når jeg begynner å føle meg uggen, så det går fint... Magen har allerede kommet, og det føles rart, for jeg er jo bare 9 uker på vei, så jeg føler jeg ser ut som jeg er lengere på vei, men det er sikkert mye luft... går i litt store gensere og jakker, da jeg synes det er litt tidlig å "strutte" med mage før jeg i allefall er 12 uker på vei. Vi har endelig begynnt å glede oss litt til babyen kommer. Vi føler at det nå er tryggere og tryggere for hver dag, og nå har vi fortalt en del at vi venter nr. 2. (o: Så får vi håpe at det går bra denne gangen. Kankje jeg har en liten gutt i magen denne gangen, siden formen er heeeeeelt annerledes enn den var med snuppa? Hmm.. tiden vil vise. Vi skal i allefall forsøke å få greie på det på UL. Denne helgen skal vi bare kose oss, og gjøre familie-ting. Blir deilig. Ønsker alle en fin fin helg. Shy
shy Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #88 Skrevet 25. februar 2008 Ny uke, og litt lenger på vei.. det er så deilig å se at det nærmer seg 12 uker... vi er i dag 9+4, så jeg øyner håp om at det går bra denne gangen. (o: Nå er det ganske mange som vet, og vi holder det ikke hemmelig lenger. Har ikke akkurat ringt rundt, men nå sprer det seg sakte men sikkert. (o: Snuppa har sluttet med smokk, og det går fin fint. Hun er litt lei seg når hun kommer på det, men så husker hun at vi har kastet de i søpla, og at de er borte, og da går det greit allikevel. (o: Flinke snuppa mi. I dag synes jeg tiden gikk altfor sakte på jobb, fikk det helt for meg at jeg savnet snuppa så fært, og at tiden måtte gå fort så jeg kunne hente henne i barnehagen. Hun er bare så deilig å være sammen med for tiden, og vi har det så moro sammen. Er det mulig å få slik kjærlighet for ett barn til? Ja, jeg vet alle sier at det er det, men det føles rart akkurat nå at jeg skal føle slik jeg gjør for snuppa mi, for enda et menneske.. uvirkelig, og herlig! Jeg gleder meg!! (o: Ønsker alle en fin uke!! stor kos shy
bizzy Skrevet 26. februar 2008 #89 Skrevet 26. februar 2008 ..Magen har allerede kommet, og det føles rart, for jeg er jo bare 9 uker på vei, så jeg føler jeg ser ut som jeg er lengere på vei, men det er sikkert mye luft... går i litt store gensere og jakker, da jeg synes det er litt tidlig å "strutte" med mage før jeg i allefall er 12 uker på vei... He he, akkurat slik hadde jeg det også! Mammabukser fra uke 8 og store problemer med å skjule fra uke 10. Kanskje det er to små mirakler på vei Ikke lenge igjen til 12 uker nå! klem
KathMor Skrevet 26. februar 2008 #90 Skrevet 26. februar 2008 Inn a sier hei jeg Tiden pa jobb blir i dag brukt til a sniklese dagboker Sa spennende med en til da, gratulerer sa masse!! (missunner deg litt for mage allerede! Vil ha mage NA jeg )
smilefjes Skrevet 27. februar 2008 #91 Skrevet 27. februar 2008 Her går det sakte med sikkert fremover, ser jeg Ikkesant det med en gang blir litt mer virkelig at menneskene rundt deg vet det. Snart 10 uker, dette går veien dette! Gleder meg til å følge fortsettelsen! Så flink jenta di er som har sluttet med smokk! Vi har ikke vært så flinke enda, men bruker den kun til soving, da. Har tenkt at 3 år kan være en slik magisk dato hvor smokken bør være borte... Ha en flott dag, shy!
shy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #92 Skrevet 27. februar 2008 Hei Jenter, så koselig med så mye besøk!! Bizzy, vi har sjekket allerede, det er IKKE to stykker i magen min, selvom legen trodde det en liten stund. (o: I dag er vi 9+6, så det betyr at vi i morgen starter på vår 11 uke.... (o: Det er deilig å tenke på. I dag måtte jeg faktisk kaset opp etter at jeg hadde stått opp, det er første gangen (siden omgangssyken) så jeg håper det var litt tilfeldig. Kan vel ikke begynne med det nå? Trodde jeg snart nærmet med den tiden hvor risikoen for kvalme avtok jeg.... Snuppa har vært vanskelig å legge de siste dagene. Det virker som at hun ikke synes det er så deilig å legge seg, når hun ikke kan kose seg med smokken... men det har gått greit nok, og smokken er definitivt borte. Deilig å ha tatt den biten før det kommer en liten en som kanskje skal ha smokk, for da hadde vel det blitt feil også tenker jeg... (o: Nå er det snart bare to uker til jeg skal på ny UL og til legen for svangerskapskontroll, tar alt samme dagen, like greit det. Gleder meg til å se den lille igjen.... da er jeg 12 uker, så da er det nok et lite fint foster inni der tenker jeg. (o: *glede seg* Vel, jeg får jobbe litt. Ønsker alle en fin fin dag. Kos shy
KathMor Skrevet 27. februar 2008 #93 Skrevet 27. februar 2008 Vi er flere som sniker i jobbtiden ja Ul om 2 uker, det er jammen ikke lenge til det, gar sikkert fort Sikkert ekstra fort nar man har ei lita snuppe hjemme som loper rundt. Kjenner meg igjen i "a plutselig" ma kaste opp. Jeg var mye darlig, men har ikke kastet opp.. De to siste dagene har jeg brekt meg pa vei til jobb.. Merkelig altsa .. Ha en fin dag pa jobb da!
bizzy Skrevet 27. februar 2008 #94 Skrevet 27. februar 2008 Hei Jenter, så koselig med så mye besøk!! Bizzy, vi har sjekket allerede, det er IKKE to stykker i magen min, selvom legen trodde det en liten stund. (o: Vår lege trodde jo også det, så var på ul i uke 9, og fikk vite at det bare var en liten spire der inne, men i uke 17 fant de plutselig 2 Men sjansen for at de skal se feil slik er vel kanskje ikke veldig stor... Kan nok hende det tar litt tid før snuppa ikke savner smokken ved leggetid, men syns hun og dere har vært flinke jeg! Klem
shy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #95 Skrevet 27. februar 2008 Tuller du Bizzy? Shit... vi var jo på èn UL og fikk vite at det kanskje var to, så var vi på neste UL èn uke senere, og da sa de at det bare var èn... gulp... da trodde jeg at det var ferdig og bestemt jeg..... Vel, regner med at ny UL om to uker vil avsløre helt sikkert hvor mange det er der inne... (o: I dag har snuppa vært på tur med bhg, og vært ute hele dagen. Med litt sosialt besøk etter jobb/bhg, og så ett bad, så har hun sovnet som bare det... spurte èn gang etter smokken, men den sa jeg at vi hadde kastet, og da var det ok..... Vel, nå er det tv-kveld.... er sliten og litt uggen, så nå orker jeg ikke mer pc-tid.. Ha en fin kveld... shy
bizzy Skrevet 29. februar 2008 #96 Skrevet 29. februar 2008 Neida, tuller ikke!!! Men er vel kanskje ikke noe som skjer så altfor ofte... Blir uansett spennende å høre når du har vært på neste ul! Håper du får en flott helg! Klem
shy Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #97 Skrevet 1. mars 2008 Hei, har hatt noen dager med sykdom her i heimen.... snuppa var skikkelig dårlig på torsdag, og kastet opp om og om igjen.... stakkars... jeg var hjemme med henne hele dagen, og hun vekslet mellom å sove og sitte på fanget og å kaste opp.. stakkars. Hun var hjemme på fredag også, men da var hun i fin form, og hun var litt ute og ting gikk fint, og i dag har hun vært helt i fin form igjen... men nå er mannen dårlig.. stakkars. Jeg var jo dårlig for noen uker siden, så jeg håper jeg slipper.... I dag er jeg 10+2, og alt er bra! Jeg har mega-ømme pupper, magen er blitt ganske stor allerede, og jeg er fortsatt ganske trøtt, men er bedre enn jeg var. Har klart å være oppe sent flere kvelder på rad nå, uten å sove på ettermiddagen... ikke værst. (o: Jeg føler at magen er ganske stor, men fortsatt er det sånn at folk sikkert bare tror jeg har spist litt vel mye i det siste, og alle klærne mine gjør at jeg føler meg feit..... må nok kjøpe meg noe klær snart slik at jeg kan slippe å føle meg tykk, og heller føle meg gravid... Alt føles annerledes denne gangen, jeg er jo IKKE kvalm, formen er super, jeg sover hele natten (må ikke tisse to-tre ganger om natten). Har veldig gutte følelse siden det er så annerledes enn sist..... gleder meg til å finne ut hvem som bor i magen min for tiden. Vel, jeg får se ferdig en film, og gå og joine mannen som har lagt seg allerede.... God helg. Kos shy.
April Skrevet 2. mars 2008 #98 Skrevet 2. mars 2008 Uff, så kjedelig med sykdom da!! Omgangssyken tror jeg må være det verste som finnes Så flink P er som har sluttet med smokk! Den satser vi på at forsvinner her etterhvert også, men nå er det bleiene som står for tur. Victoria har klart seg en uke nå og det går stortsett bra. Hun har bleie på natta da, men den er som regel tørr på morgenen. Begynner å bli store disse jentene nå Skal dere vite kjønnet? Jeg var såå sikker på at det var jente denne gangen også, for jeg synes formen har vært ganske lik. Men det har visst ingenting å si. Så da blir det spennende å se hva dere får nå! *gleder meg*
shy Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #99 Skrevet 5. mars 2008 Hei April.. kos å "se" deg! JA, det er klart vi ska vite kjønnet hvis vi kan!! Er altfor utålmodig til å ikke vite det... håper bare det syns da! I dag er vi 10+6, altså ny uke i morgen.. dvs at vi starter på vår 12. uke.. jippi.. milepæl! Deilig at det går så fint. Formen er nokså skrall for tiden, og må ha med meg pose overalt... i dag kastet jeg opp på vei ut til bilen, utenfor bhg, utenfor jobben, på jobben osv.. men jeg merker forskjell på omganssyke og svangerskapssyke i allefall... for nå er det sånn at jeg kaster opp, også blir jeg "fin" en stund til neste "runde"... Sånn var det ikke med omganssyke.. da bare måtte jeg ligge, og var veldig syk hele tiden... Litt svangerskapskvalme får jeg vel tåle.. håper bare den ikke er så ille i morgen, for da skal jeg på kurs hele dagen, og kan ikke bare ta ting i det tempoet jeg selv ønsker.... skrekk og gru.. vel, vi får satse på en bedre dag i morgen! Ønsker alle en fin uke... shy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå