Gå til innhold

Baby boka II


shy

Anbefalte innlegg

Hei smilefjes, så hyggelig med besøk! Vi hadde ikke prøv særlig lenge, fikk klaff på PP1, men med snuppa vår (2,5 år) forsøkte vi i 6PP før vi fikk klaff.

Håper du får klaff snart!!

Det er i dag 6 dager til IKM, og puppene begynner å bli ømme. Denne gangen klarer jeg ikke å tolke det ,for da jeg prøvde å få snuppa, hadde jeg ømme pupper hver gang mensen kom, og ikke da snuppa ble unfanget. Sist gang hadde jeg kjempe ømme pupper, og var altså gravid, så denne gangen har jeg ikke peiling på hva jeg skal tro.

Kommer til å teste på torsdag hvis ikke mensen har kommet.

Nå er det lørdagskveld... deilig. Skal bare være hjemme og slappe av.

Håper jeg er gravid!!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI.... jeg våknet i dag tidlig, og fikk en sterk følelse av at jeg er gravid. Lå en stund og lurte på om jeg skulle ta en test, men vet jo at det egentlig er for lenge til IKM. Men så overbeviste jeg meg selv om at det kan jo hende jeg bare har 26 dagers syklus slik jeg hadde da snuppa ble unfanget, og da er det i såfall bare 3 dager til IKM, og da kan man jo i prinsippet teste, og muligens få et korrekt resultat. I tillegg så har jeg 5 tester liggende, og tenkte at det gjør vel ingenting å brenne av en, bare for mor skyld... og gjett hva...

POSITIV!!! JEG ER GRAVID---- IGJEN!!! :hoppe: ER det mulig? :sjokk: Da har jeg faktisk rukket å bli gravid TO GANGER på tre mnd. Skulle nesten ikke tro at det var mulig?? Altså har jeg blitt gravid på PP1 begge de siste gangene.

Nå må jeg si at det føles veldig annerledes denne gangen... jeg har friskt i minne at jeg mistet den vesle spiren min for to mnd siden, og jeg klarer ikke å slippe jubelen løs. Det gjør ikke mannen heller. Nå må vi bare håpe at denne gangen klorer den seg fast, og blir der ut svangerskapet.

I såfall har jeg termin i slutten av september ser det ut til!! :gravid:

PHU.... jeg håper det går bra denne gangen!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ....så kjekt å lese!! GRATULERER MED DEN LILLE SPIREN I MAGEN!=)=)

Skal krysse fingrene for at det går bra denne gangen!! Å det gjør det helt sikkert=) Får du tidlig UL nå siden du mistet sist? Skjønner veldig godt at du ikke tør å slippe jubelen løs helt enda, men dette går nok helt fint skal du se. Spiren klorer seg nok godt fast denne gangen!

HURRA HURRA HURRA.. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, skal si det går unna her... Så morsomt! Håper virkelig det går bra denne gangen og spiren klorer seg fast!!! Men skjønner hva du mener med å ikke tørre å slippe jubelen løs! Jeg har ikke vært så uheldig å miste selv, men har veldig mange venninner som har opplevd det. Derfor tok det laaang tid forrige gang før jeg turte å slappe av og glede meg over graviditeten. Denne gang tror jeg nesten det vil være enda værre, siden jeg begynner å bli så utålmodig etter å få et søsken til veslejenta mi, så det ville på en måte bli enda kjipere å måtte begynne på nytt igjen...

Men dette var jo kjempespennende og koselige nyheter en søndags kveld, Shy! Denne gangen er det din tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Nok en tydelig og fin positiv test i dag tidlig, bekreftet det vi allerede visste, men ville vite en gang til!! VI SKAL HA BARN IGJEN!!!! Hurra!!

Håper virkelig dette går bra! Kan vel ikke være så uheldig at jeg mister enda en gang? Må jo være en mening med at jeg ble gravid såpass raskt igjen? Ja, vi sier det sånn.

Jeg ringte gyn i dag, og de vil ha meg inn til UL om 4 uker, for tett oppfølging siden jeg mistet for kort tid siden... det er betryggende, for da får jeg jo sett et lite bankende hjerte forhåpentligvis! :rødme:

Mannen har allerede begynnt å snakke om hva det blir, og at September er PERFECT i forhold til barnehage start... og det er jeg jo enig i! Så dette blir stas.

Skal ikke fortelle dette på en god stund... da jeg ikke orker en ny runde med nedtur og sørgelige blikk dersom jeg mister igjen... så denne gangen er det mannen, KG og jeg som vet det! (o:

Ha en fin dag...

shy

Endret av shy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 3. januar, 2008

Hjertet begynner å slå: 28. januar, 2008

Embryoet beveger seg: 21. februar, 2008

Antatt termindato: 27. september, 2008

ååååååå.. håper dette går bra denne gangen!!

shy

Innlegget er redigert i hht reglene.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i dag er jeg 4+0 he he, ikke mye å skryte av foreløpig.... men men... er veldig glad jeg er gravid i allefall.

Symptomer:

Ømme pupper

Oppblåst i magen

Våkner 0600 tiden om morgenen og er LYS VÅKEN. Nå har jeg funnet den forrige svangerskapsdagboken min, og der skrev jeg akkurat det samme.. at jeg våknet tidlig om morgenen og var ikke trøtt lenger... så merkelig... helt likt som sist med andre ord.

Jeg så at sist ble jeg kvalm i uke 5-6, håper jeg slipper det denne gangen... JEG VIL IKKE bli kvalm denne gangen... var så grusom sist.. og det varte jo helt ut uke 20....Nei, det fortjener jeg ikke nå synes jeg!!

Vel, tiden snegler seg avgårde....

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, i dag er vi 4+2, og det er 10 dager til vi er der vi var da vi mistet sist gang. Gleder meg til vi passerer det.. håper vi gjør det!!

Dagens symptomer:

Ømme pupper

Trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt...

Ellers ikke noe jeg kommer på.

I dag har vi sovet litt på skift, da vi hadde en natt med mye våkning på grunn av snuppa som er litt tufs. Hun endte inne hos oss fra 04 og utover. Mannen stod opp når hun våknet, og jeg fikk ligge til 0930. Deilig. Da gikk mannen og la seg litt, og da snuppa skulle sove litt senere på dagen, to jeg meg en ny dupp... så vi har vært skikkelig slappe i dag. Har ellers vært på cafè og lunsjet, handlet litt, og gått en deilig tur.

Nå skal vi bare se litt tv, så blir det sikkert tidlig kvelden for min del.

god lørdagskveld til alle KG venner.

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i dag er vi 4+5, tiden snegler seg av gårde... nå er det bare en uke til jeg mistet sist... kjenner jeg stresser med det... prøver å la være, men er ikke så lett.

Ellers har formen vært fin så langt. Er veldig trøtt, har litt ømme pupper, og litt kvalme som kommer og går... (akkurat nå er jeg skikkelig kvalm...)

Klarer meg fint gjennom dagen, og det er jeg veldig glad for. Husker hvordan det var sist, når jeg bare spydde hele tiden.. i 20 UKER!! Håper jeg slipper det denne gangen. (syns jeg fortjener det altså!)

Må jobbe...

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer gratulerer gratulerer!!! Dette var skikkelig gode nyheter!!! :klem1:

Krysser alt for at du denne gangen får et langt og godt svangerskap!!!!

Og sjansene er jo absolutt store for det! Men jeg kjønner bekymringen, har vært der selv ;)

Håper du klarer å nyte litt også, ikke bare bekymre deg...! Og hvis du spør så får du sikkert ul for å sjekke hjerteaktivitet i uke 9 siden du mistet sist! Det fikk i allefall vi. Og da sa legen at når vi hadde sett hjerteaktivitet så var det over 90% sjans for at det går bra!!

Stoor gratulasjonsklem :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i dag er jeg 5+4, og formen er fin. Leser på babyverden at hjertet skal begynne å slå i dag... tenk det! Mener det var omtrent på denne tiden jeg mistet sist, så det er spennende dager nå.

Har veldig ømme pupper, og det strekker og er litt krampe-aktig nederst i lysken innimellom. Er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøt, men ellers er formen fin. Håper den holder seg sånn!!

Har hatt en fin helg. Vært sammen med venner og vi har kost oss med snuppa! Har vært glatt ute, men vi har da fått akt litt og kost oss allikevel.

I dag er det 2 uker til jeg skal på UL, og forhåpentligvis få se et lite frø, med bankende hjerte... blir spennende!!

Ønsker alle en fin uke.

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er som det har vært hele tiden.. trøtt, litt stikkinger nede i lysken og ømme pupper. Litt kvalm til jeg har spist den første skiven om morgenen, men fin resten av dagen... jeg bare håper det varer!! Mener jeg var sånn 6-7 uker på vei sist, da jeg ble kvalm... har likssom en følelse i bakhodet at jeg sikkert kommer til å bli dårlig denne gangen også.. hvorfor skulle ikke jeg bli det denne gangen??

Vel, den tid den sorg.

i dag er jeg 6+0!! Jippi... måtte de neste ukene gå fort unna!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...