Lilywhite Skrevet 6. februar 2008 #101 Del Skrevet 6. februar 2008 Litt sent ute jeg, men kan jeg også få se bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. februar 2008 #102 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kommer til å bli sååååå nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 10. februar 2008 2 mnd og 2 dager.... IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkk!!!! På torsdag var vi først i møte med de fra hotellet. Snakket om tider, om maten osv.... så alt det er i orden. Etterpå gik vi til presten. Og det gikk så fint. En fantastisk prest fikk vi! Og DET er jeg glad fpr. Åpen, morsom og masse humor hadde han. Tror det blir en flott vielse... Fortalte jo om ALLE prudepikene våre og han synes det var topp. Det kom til å bli nydeligt... Vi ble enige om salmer, skrifter som skal leses, hvordan si "ja" og dette med ringene. Ja vi skal til og med kysse.... noe som nesten er slutt på opp ved alteret nå. Nå er jeg snart ferdig med kirkeprogrammet og så skulle jeg maile det til han, for å få en godkjenning. Da er det også i boks... Deilig med alt som er gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. februar 2008 #104 Del Skrevet 10. februar 2008 Så bra det hørtes ut! Håper vi er like heldige med prest, har litt dårlig følelse ang presten i kirken der vi skal gifte oss, så driver å legger litt planer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvilken kirke er det dere skal i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 12. februar 2008 Hipp hurra for 2 mnd igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 12. februar 2008 #107 Del Skrevet 12. februar 2008 Hurra for 2 små mnd ijenn te :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 12. februar 2008 #108 Del Skrevet 12. februar 2008 kan jeg også få se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 16. februar 2008 Nå har jeg fått på bokstavene bak på slepet, og det ble NYDELIG...synes i hvertfall jeg da... Kirkeprogrammet og også ferdig, dvs inn... Bordkort aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med.... Men tror kanksje det blir trolldeig-hjerter med en ståltråd oppi som jeg fester kortet med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 16. februar 2008 Har fått bokstavene på slepet nå. Skulle vel egentlig hatt min boksat først , men det ble ikke så fint. Det lyser ikke sånn veldig opp, men en nydelig detalj synes jeg selv i hvertfall..... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 På sløret har jeg festet mange små blanke stener, som gjør at det glitrer masse. Men det er ikke så lett å se. Prøvde å få solen til å skinne på det, men var ikke så lett Sløret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. februar 2008 #111 Del Skrevet 16. februar 2008 Å, så fint det var!! :rødme: Så flink du er! Jeg blir helt imponert! Det er så koselig med sånne små detaljer! Hvordan fikk du til det på slepet? Limte du dem på eller?? Ha en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 16. februar 2008 Å, så fint det var!! :rødme: Så flink du er! Jeg blir helt imponert! Det er så koselig med sånne små detaljer! Hvordan fikk du til det på slepet? Limte du dem på eller?? Ha en fin lørdag!! Ja.... det kan du også gjøre. Under øverste laget med chiffon. Så synes det igjennom. Jeg har et tyll-lag jeg legger det under. Kjøpt på panduro til 29,50,- pr bokstav. Superlett, og veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 17. februar 2008 #113 Del Skrevet 17. februar 2008 Det var skikkelig fint med de intialene deres på slepet. Jeg vil også Rett inn på panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 #114 Del Skrevet 17. februar 2008 For en utrolig fin detalje med bokstavene på slepet! Kjepekreativ du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. februar 2008 #115 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Såå fint med initialene deres på slepet,så kreativ du er! Har tenkt noe av det samme, men ha de i buketten..på en eller annen måte Endret 17. februar 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 18. februar 2008 I dag har jeg vært hos stdamen med kjolen. Det var gøy.. den blir så fin... Hun dillet og dallet som bare det. Tok noen bilder, så jeg kan legge de ut litt senere, når ungen er kommet i køy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #117 Del Skrevet 18. februar 2008 Så flink du er!!! Jeg tør ikke å gjøre noe slikt jeg... er redd det ikke skal bli fint. Men så har jeg nok dill på slepet egentlig da.. Gleder meg til å se flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 18. februar 2008 Bilder fra sydamen i dag... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. februar 2008 #119 Del Skrevet 18. februar 2008 Så fin du var... veldig fin kjole altså, glittrer akkurat passe! det var veldig fin detalj med de bokstavene!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. februar 2008 #120 Del Skrevet 19. februar 2008 Å, så fin du var!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå