Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig søte!!! Lage du di sjøl ja...de va du å dei kreative evnene *misunn* :sjenert: Eg likte og best de fysta, de me 2 rosa hjerter på :jepp:

Å :dåne: så fine du va i kjolen din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var kjempefin i kjolen!! Guri meg!! :dåne:

Jeg syns det første alternativet på bordkortene dine var finest jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! Kanskje blir du drukket ut i dag? :hoppe:

Phu...nei vet min kusine(forlover) er på hytten på vinterferie, og det er mange av de som skal være med også...

Men tror jeg har klart å finne ut når det blir... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt bordkortene og er i full gang med klipping, liming og div...

Det ble 2 hjerter. 1 i sølv og 1 i rosa.

Jeg har brukt limputer mellom hvert lag, for å få det til å se litt 3D ut.

Er fornøyd selv, og det er vel egentlig det viktigste. De er nøyaktig lik til innbydelsene, og teksten her er okså skrevet på sånn vellum papir (ser ut som matpapir)

Invitasjonene

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Her mangler jo sølv malingen på hjertene som de står på, men det kommer.

Bilde 4

Bilde 5

Ja...sånn ble det altså hos oss....

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er bryllupskaken i boks. Dvs den er ikke bestil, men bestemt.

Det ble en himelsk 5 etg Pasjonsfruktkake, med pasjonsfruktmousse på en gjennomdynket sjokolade og bringebærbunn, med elegant garnityr av frukt, bær og sjokolade.

Kjøpte en "prøve" kake i dag og ...Oh my god!!!!!

Jeg gleder meg!!!

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den så nydelig ut og hørtes helt himmelsk ut!! :sikle:

Ja og det er den. Kjøpte jo som sagt en prøve kake i går, og den er bortei dag...hihihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sko og nå. Dvs 7 par!!

Alle sammen har fått. 4 stk jente sko og 3 stk guttesko. Og jeg fikk ikke 1 kr i rabatt. Det er surt. Jeg sa: Det er vel ikke ofte dereselger 7 par sko samtidig, og fikk til svar: " Nei det er det ikke...he,he!:sukk:

Ellers var jeg på 2.gangs prøving av kjolen i går, og på onsdag er den klar til henting! Åååå som jeg gleder meg! Den satt perfekt, og var knall fin på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kaken så skikkelig god ut... elsker sånne kaker... desverre vil sambo ha tradisjonell kake.. og det liker jeg ikke engang... :fnise:

synes jo kanskje de kunne gitt deg litt rabatt eller noe da hvis man kjøper 7 par sko?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg bare si jeg er helt imponert over hvor flink og kreativ du er! Ble nesten målløs jeg hihi. Alt sammen er dødslekkert og helt etter min smak :) Du var kjempefin i kjolen, hvor har du kjøpt den forresten? Er noe sånt jeg vil ha også nemlig at det er litt strass o.l som glitrer.

Lurer på en annen ting også de bokstavene på slepet hvordan har du festet dem. Var nemlig på panduro og de sa at de kun var beregnet på papir og at de trodde ikke det gikk ann å feste dem på stoff?

Og den pappen du har brukt til inbydelser og bordkort kommer den i andre farger også? kjøpt på panduro eller? Og hvordan har du fått laget den stålstangen som du har festet i trolldeigen?

Beklager at jeg spør så mye, men er nysgjerrig av meg og elsker å lære av andre smartinger ;):fnise:

Og den kaken den så god ut den, synd vi skal ha tradisjonell kake for den hørtes utrolig digg ut. Bunnen var jo helt rå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...