Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 av de er mine og 2 av de er hans... he,he..ikke frekt i det hele tatt.

Jeg har 1 tvillingpar, og han har 1 par. Han har jentetvillinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og hørt på sanger til kirken.

En venninne er verdens flinkeste trompetspiller, og hun skal spille for oss.

Inngangsmarsj evt denne Ingangsmarsj 2

Solosang 1

Solosang 2

En solosang mannen får velge

Utgangsmarsj

Tror det blir som dette. Er litt usikker på ingangsmarsjen, men den første betyr mye for meg, og de nærmeste rund meg sier jeg skal ta den selv om den er litt sakte....

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine sangar!! Hadde nok og valgt inngangsmarsj nr 1, den va utrolig fin!!! :klemmer: Gjør jo ingenting at an går litt seint, då må du bare gå litt seint du og, å folk får bedre tid te å nyta syne av deg :fnise: Syns ofta brudå går altfor fort opp te altere, sikkert nåke me at en e nervøs, men de e rett å slett vakkert når di har nerver te å gå seint!! De ska eg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har funnet meg en nydelig cape som jeg tenker å bruke fra frisøren og til kirken, og mellom kirke - fotograf- festlokalet

Jeg fryser ALLTID og i begynnelsen på april, er det jo ikke akkurat sydentemp i Bergen.

cape bak

Den er ganske lang, og lengre enn kjolen min, men synes det ble enda flottere, da virker sleppet lengre..

Det er perler rundt hele halsen.

Her

Et bilde til..

Det er dårlige bilder for de er tatt med mobilen. Perlene rundt halsen har jeg begynt å ta av. De er ikke helt lik som kjolen min, men jeg har ekstra perler lik kjolen min , som jeg selv skal sy på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig funne brudepikekjoler.

Har bare fått den ene, men de 3 andre er bestilt.

Kjøpte de i en butikk på senteret her med oss, men de er fra www.piomio.dk. og heter Line

Her

Her

Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Her har visst ikke jeg tittet innom før! Koselig å lese i boka di! Må si jeg er imponert over hvor kreativ du er! Flott jobb med slør, tiara og sko! Skulle ønske jeg var flink til sånt også! Jeg har veldig lyst å prøve å lage smykke som passer til tiaraen jeg kjøpte sammen med kjolen min, men jeg er liksom ikke helt sikker på hvordan jeg skal gripe det an.

Synes ingangsmarsj nr 1 var helt nydelig. Begynner faktisk å revurdere min :fnise:

Ser jo ut som du har god kontroll på bryllupsplanleggingen. Blir artig å følge deg videre. Kjekt med flere Bergensbruder - selv om jeg skal gifte meg i Ålesund da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 599,- og ville heller betale de fram for på ebay, siden ungene vokser fort, og ville prøve de på og se på på før jeg bestemte meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt sløret ditt? Det var veldig fint...

Kjøpte sløret av en venninne, men da var det uten perler og stener på. De har jeg sydd på selv. Det er et litt uvanlig slø, for det er av et stoff som heter organca, men tror noen brudebutkker har det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fint! Kjolen din er helt fantastisk! :jepp: Og likte invitasjonene skikkelig godt, har du laget dem eller kjøpt dem? :)

De er helt hjemmelaget! Fra "første" ark..hihih og blir sendt ut i disse dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ha,ha....alt hva jeg finner på...hehe trodde ikke jeg var så fantasifull jeg....

Skal på julebord neste helg og i den forbindelse kjøpte jeg en sølvglitter spray på H&M.

Den kan sprayes på hud hår og alt du vil egentlig...

Hm...kanskje det blir fint på sløret??? tenkte jeg.

Det er ikke mye..det blir litt sånn frost slør....

Det går veldig lett av, så jeg må først spraye på glitter, og så litt hårlakk utenpå tror jeg... nå forsvante det mye bare jeg ristet på sløret.....

Men FY så fint det ble.....ååååå gleder meg sånn...

Klarte ikke ta bilder av det....det var ikke så lett å se...men Åååååå

Snart bare 4 mnd igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå må få ut invitasjonene snart...

Er blitt litt lei nå.... Skulle ønske jeg var ferdig..

Koste meg med det i begynnelsen, men nå er det mest et ork... :tristbla:

Er trett, sliten og vil bare :søvn:

Skal på julebord i helgen, og på lørdagen skal vi på møte med fotografen. Det blir sikkert kjempe gøy.. Gleder meg til det!!!

Håper å få ferdig noen invitasjoner denne uken... de må ut nå snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...