Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er begynt på antibiotika nå, så håper et snart blir bedre. Er hjemme sammen med lillegutt som også er full i feber.

Noen som vet når vi må levere inn ringene våre som skal pusses opp?

Vi skal ha de samme, men vi skal gravere inn dato, og gjøre de blankere igjen..

Når må de leveres inn? 1 mnd før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg tror jeg hadde levert inn ringene nå... da er du iallfall sikker ;) Jeg spurte gullsmeden, og han ville gjerne ha våre inn om ikke så lenge (men det er vel fordi det er mer å gjøre om sommeren med ferieavvikling og sånn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Når må de leveres inn? 1 mnd før eller?

Var innom en gullsmed på fredag og de sa at de i utgangspunktet ikke trenger mer enn en uke, da skal vi pusse opp forlovelseringen til kjæresten, bestille en ekstra til meg og få de inngravert.

Men hun sa at hun anbefaler alle at de kommer innom ca fire uker før, for å være på den sikre siden :-D Så tar du de en mnd før har du nok tid.

Fortsatt god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...da vet jeg det.

Fant plutselig noen bilder av meg da jeg prøvde kjolen for en stund siden. Åååå jeg gleder meg sånn til å bruke den snart.. Kan sende PM om noen vil se...:flau:

Den må syes litt inn, og en del opp, men det er fort gjort. Den kan fint brukes uten å syes inn, men vil gjerne ha sånn skrå åpning i ryggen, og da er den litt for stor til det.

Ellers har jeg fått mange flere stener på sløret mitt. Det synes jeg ble knall fint. Har jo sittet og sydd på noen stener, men fant på hobbybutikken noen kjempe fine, med litt sånn limputerbakpå, og de var bare å trykke på og så hang de.. De glitrer sååå fint!! :jippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for de fine bildene!! Du kommer til å bli en nydelig brud!!! :klem:

Skal du ha håret sånn som du har det på bildet, eller skal du ha noe av det løst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for de fine bildene!! Du kommer til å bli en nydelig brud!!! :klem:

Skal du ha håret sånn som du har det på bildet, eller skal du ha noe av det løst?

he,he... nei jeg skal nok ikke være sånn på håret som på bildene... da var jeg fæl, men skal ha alt oppsatt. Har lagt ut noen bilder her i dagboken om hvordan jeg kan tenke meg at det skal være. Vil ikke ha noe løst, for jeg kan ikke fordra og gå med håret løst. Ikke det at jeg ikke kler det, men synes det bare er i veien. Tiaraen som jeg har laget selv ( :jepp: ) skal jeg ha ganske langt bak liksom... rett før oppsetningen, og sløret skal festes under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har sendt inn ekteskapspapirene og fått de tilbake??

Sendte våre inn for over 14 dager siden, og de er enda ikke kommet igjen. Skal i møte med presten i morgen, og skulle ha de med oss da, hvis de var kommet tilbake...

Hmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fine kjolen din da!! :rødme: du komme te å vær et syn på dagen dåkkas :jepp:

:danser::hoppe: å :juhu: for booka frisør!!! Nye bilder då når du har hatt prøvetime? :sjenert::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...