Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Ikke 1kr i rabatt engang??? :kjefte:

det er dårlig det... veldig dårlig...

men uansett så er jeg innom for å si:

God helg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er det 1 mnd igjen!! :hjerter::hjerter::hjerter:

SKal å hente kjolen min i morgen. Da er den helt ferdig hos sydamen. Jeg må jo levere den inn på rens, men det gjør jeg rett før, sånn at den er dampet og glattet klar til den store dagen.

Ellers fikk vi en overraskelse i går . Vi har jo 7 barn, og de skal ikke være med på festen har vi bestemt. De skal være med i kirken, og til fotografen, men ikke etterpå. Mangen har reagert på dette, men det er VÅR dag, og VÅRT valg.

Nå har da svigerfar og hans kone spurt om de kan få ordne noe til den dagen.

De vil at ungen etter fotografen skal bli hentet i en limousin alle sammen og kjørt på Mc Donalds/ Burger king sammen med 2 "nannyer" og etterpå kjøre en tur rundt med bilen. før de blir kjørt hjem til barnevaktene.

Dette høres jo supert ut, og ungene kommer til å bli kjempe glad.

Ellers lurer jeg på en ting til....

Jeg har så innmari lyst på nye sko til bryllupet.. :sukk:

Jeg har jo kjøpt et par hos min venninne, men de er litt små + at der er noen flekker på de. Nå jeg kjøpte de brydde jeg meg ikke om det, men nå går jeg å irriterer meg skikkelig... De er jo veldig fine, og jeg har jo limt masse perler på de også, men de små flekene irriterer meg ....

Jeg har prøvd å gå de litt inn, men selv med tynne strømper, er 10 min hjemme eller bare når jeg prøver kjolen hos sydamen egentlig nok....

Uff vet ikke hva jeg skal gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ny :jepp: hihi :fnise:

Nei men sko kan du vel finne billig å bra en plass... du trenger jo ikke å kjøpe sko til flere tusen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hentet jeg kjolen hjem, og var på prøvetime hos frisøren.

Jeg ble kjempe fornøyd og det ble forloveren min også.

På sidene der hvor håret ligger over tiaraen, skal det være noe mer. Enter litt flette, krøll eller noe pynt. Gjøre det litt mer "livat i hvertfall. Oppå blir det mye mer krøll enn her, og de blir dandert skikkelig til.

I går brukte hun 40 min, den dagen må jeg være der kl 08.30 og kirken begynner kl 14.00

Bilde 1

bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Selv er jeg veldig fornøyd og synes tiaraen "MIN" også passet bra.

Nå er det ikke lenge igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

En måned igjen!! :juhu: :danse:

Håret var kjempefint! Å, du kommer til å bli såååå fiiiiin!!!

Hvordan ble det med skoene forresten? Synes du skal kjøpe nye jeg :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli supernydelig!! Og mannen din blir kjempefornøyd! Ikke lenge til dere er :bryllup: nå nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ble kjempefint jeg!! Og jeg digger hårbøylen din!!!

og du... er jo under en måned igjen jo... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 dager igjen.... Hjeeeeelp!!

Hva er det jeg mangler?? Hva har jeg glemt??

Noen som kan hjelpe meg??

Har kjøpt nye sko.. måtte bite i det sure eple. 1200,- kostet de meg, men de er 1,5 str større enn de jeg hadde, så de var tydelig for små!!

De nye skoene

De er helt enkle, men spennen på skoen er stener på...

Akk ja... styrer på ..møte med fotografen , møte med presten igjen, og øving i kirken.

Hvem som har en liste jeg kan kryss-sjekke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hello Kittyen sin dagbok er det link til hva andre har glemt - kanskje du kan se der??

Oooo, den tråden va fantastiske!!! Der sto de masse eg aldri hadde tenkt på :sjenert: Evt. kan du bare ta deg en prat me Ballerina, hu nevnte en del ting eg så alldeles ikkje hadde komt på av meg sjøl (som f.eks koffår en ikkje har tanga på seg onna brudekjolen :skratte: Pga de Ballerina sa har eg bestemt meg for å gå uten :skratte::skratte::skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Oooo, den tråden va fantastiske!!! Der sto de masse eg aldri hadde tenkt på :sjenert: Evt. kan du bare ta deg en prat me Ballerina, hu nevnte en del ting eg så alldeles ikkje hadde komt på av meg sjøl (som f.eks koffår en ikkje har tanga på seg onna brudekjolen :skratte: Pga de Ballerina sa har eg bestemt meg for å gå uten :skratte::skratte::skratte: )

Ska du gå heeeeilt uten nå? Men det e jo lika greit det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
I morgen er det nøyaktig 3 uker igjen! :rødme:

Jammen meg tre uker i morgen ja! :juhu:

Jeg lurer på en ting... de bokstavene du kjøpte på Panduro til å lime på kjolen, hva het de? Finner dem ikke jeg... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nede på denne siden finner du dem.

Jeg ser at jeg må nok sette noen sting i dem, for å få de til å sitte fars, men det går helt fint.

Har laget ferdig de siste trolldeig-hjertene i dag, så nå står de i ovnen og tørker. Kanskje jeg får sprayet de i sølv nå i påsken også....

Ellers mangler kun 3 bordkort, og så er alle de ferdig.

Må kjøpe sokker til guttene, og svarte bukser til de. De vi hadde er for store, og de blir ikke fine om vi legger de så mye opp.

Men,men...man får gjort mye på 3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Takk for link :) Nå har jeg bestilt bokstaver til min kjole også (herme herme... om det er greit??) Kjekt å handle på Panduro, men dyrt som vanlig :sjenert:

Og ja, mye kan bli gjort på tre uker! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så fin du blir på håret!

omtrent sånn vil jeg ha også, tror jeg. men klarer ikke bestemme meg om jeg vil ha skøret oppå liksom.. eller under, sånn som du har..

ikke lenge igjen nå! spennende! :)

fortsatt god påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjører planene så og si i boks. Det blir litt sånn kl ditt, det og kl datt det.... ,emn tenkte og kopiereden opp til de som skal gjøre noe viktig, så har alle den samme planene og forholde seg til...

Ellers ang håret så har jeg funnet et bilde av min søster med slik fletting som jeg skal ha på sidene...

På sidene her blir det slik fletting

Min skjønne tanteunge...

Håper det blir fint....

Synes min søster også var fin, men det var at for mye på en brud. Alle ble for opptatt av håret og ikke av kjolen, og resten...

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...