Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *marie*

Hei og :velkommen: hit.

Skal jo gifte oss nesten samtidig vi :)

Har du funnet kjolen ennå?

Blir spennende å følge deg videre i planleggingen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kjolen er kjøpt

* Tiara har jeg laget selv med masse perler fra kjolen

* Sko kjøpte jeg av en venninne, og limte perler fra kjolen på, slik at jeg fikk akkurat de skoene jeg ville ha.

* Sløret er ferdig. Har kjøpt slør, og sydd på perler rundt hele sløert og diamantstener sydd på som dryss på den nederste delen av sløret. Den som kommer over slepet på kjolen...

* Inbydelesene er egetnlig ferdige, men vi har ordnet på datoen, så litt av inbydelsene må lages på nytt.

Hvis noen forteller meg hvor jeg kan legge inn bilder så skal jeg gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:goodbye:

:velkommen: og gratulerer så mye med bryllupsdagbok og ikke minst det forestående bryllupet! :-D

Kjolen din var nyyydelig og buketten også!! Så at brudepikene skulle ha sine buketter i rosa og lilla - er det bryllupsfargene deres??

Skal bli spennende å følge deg i din vei til bryllupet :) Så når du er godt gift så har jeg noen å spørre om råd ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fargene...Eller det er vel egentlig rosa/lilla og sølv.

Skal se om jeg kan få lagt ut bilde av inbydelsene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer med dagbok og forestående bryllup!

så utrolig flink du er da! skikkelig handy jo! den tiara'n var NYDELIG! :) hvordan har du lagd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Alt sammen er nydelig,synes du har vært veldig flink :-D

Akkurat slike sko jeg ønsker meg,men jeg må kjøpe da, klarer ikke å lage selv... så venter på at brudesalongene skal å inn den nye kolleksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Alt du har på plass da :jepp: Kjolen å buketten va nydelige!! Likte veldig godt brudepike-buketten og eg, blir nok super me rosa å lilla :jepp: Nærme seg jo jammen for deg, så ska gifta deg i april :rødme: Så kosligt! Åsså så kreative du e!!!! Tiaraen va kjempefine, har du virkelig laga an sjøl?!!! Ønske meg en sånn...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser på det første bilde av kjolen er det et sjal med. Det skal jeg ikke bruke, og har sittet og tatt av alle perlene på det. De har jeg samlet oppi en boks. Så kjøpte jeg sett med 2 stk hårbøler på H&M for 29,90,-. de er helt enkle, en i gull, og en i sølv. Så tok jeg streng, slik som du får kjøpt til å lage smykkermed. De ntok jeg og surret rundt hårbølen, samtidig som jeg tredde perlene på strengen. Det har jeg gjort mange, mange ganger, og vips så var tiaraen ferdig.

Kjolen er MS sin Dion, og det er drømmekjolen min.

Jeg har ikke gått inn for å få noe billig eller å spare penger, men jeg har ikke funnet tiaraer jeg liker, så da laget jeg min egen slik at jeg fikk det akkurat som jeg selv ville. Skoene gjorde jeg det samme med. Jeg har laget 4 ekstra tiaraer som brudepikene skal ha. De er lik, men tynnere. Det er ikke så mye perler på de...

Liker å sitte å dille med slikt, så jeg koser meg med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig kjole!! Jeg og vil ha noe sånt!! Kan jeg spørre hva slags merke det er/hvor du har kjøpt den?

Invitasjonene var fine også :) Virker som dere er veldig godt i gang med planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig kjole!! Jeg og vil ha noe sånt!! Kan jeg spørre hva slags merke det er/hvor du har kjøpt den?

Invitasjonene var fine også :) Virker som dere er veldig godt i gang med planleggingen :)

Det er en Maggie Sottero kjole, og den heter Dion. Vet ikke hvor lett det er å få tak i den, for det er ikke en ny modell. Jeg prøvde flere butikker, mn fikk ikke tak i. Til slutt prøvde jeg finn.no og der var den, og til 1/3 av prisen. Kunne ikke blitt mer glad. Vet det ligger 2 stk til salgs på finn.no nå.

Lykke til. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Ja...barnefri helg, og jeg holder på med invitasjonene....

Koooser meg med jobben...og vi gleder oss mer og mer...

Så gøy å holde på med invitasjonene!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:velkommen: hit og gratulerer så masse med bryllupsdagbok og med det forestående bryllup. :hoppe:

det er jo like rundt hjørnet. ;)

du har jo kommet langt i planleggingen, og :wow: for en kjole. ;)

må si du er kreativ. lekker tiara, sko og slør, og innbydelsene er kjempe fine. så artig med de frostede konvoluttene. :jepp:

blomstene var også helt nydelige.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Hei :vinke:

Hvordan går det med planleggingen?

Så du hadde kommentert hjemmesiden min i hjemmesidetråden?

Har du siden din rett ved min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...