Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Godt nytt år!!

Endelig 2008! :juhu:

Fikk litt ekstra lyst til å gå på messe nå. Lyst å se på invitasjonene dine vettu :jepp:

Vi også har begynt å fylle ut papirer. Kjenner virkelig at det begynner å gå opp for meg at vi skal gifte oss snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjeeeelp!! 2 mnd og 27 dager... :jepp:

Var på messe i går og var sånn passe fornøyd. Synes faktisk det var bedre i fjor..

Føler jeg begynner og få det veldig travelt nå....

Leter etter en liste her inne som noen har skrevet over alt de skal huske..

Alt fra blomster, hvem som henter hvem, og hvem baker kaker og hvem åpner gaver...

Noen som vet hvor jeg finner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget ferdig tiaraene til brudepikene. Da er 4 stk klar.

Jeg har snakket med presten og avtalt møte med han den 7 februar.

I morgen tenkte jeg og gå inn å bestille brudebuketten. Dvs jeg har bokket dagen, men må finne de rette blomstene osv...

Og ikke minst..

Har bestil solarium, og det kommer om ca 1/2 time...

Gleder meg.. Tar ikke sjangsen på sånn spray deg brun. Forrige gang jeg gjorde det, så ikke klærne ut, og DET tørr jeg ikke med brudekjole.

Har også snakket med kantoren i kirken og blitt enig med han om bryllupsmarsjer, soloinnslag og salmer...

Det nærmer seg med stormskritt nå.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange gode lister her inne, men jeg husker ikke helt hvor jeg har sett de forskjellige.

Tenk at det er så kort tid igjen! Snart er du gift! :hoppe:

Lurt å bestille solarium da! Tilgjengelig akkurat når det måtte passe! Jeg planlegger hele tiden at jeg skal avgårde å ta sol, men det blir alltid utsatt. Kommer sikkert til å ha min sedvanlige lyseblå undertone i huden i mai jeg :fnise: Tør heller ikke ta sjansen på spraytan...

Hvordan gikk det med invitasjonene på messen forresten. Var syk, så ble ikke til at jeg dro. Var det noe inspirasjon å hente der?

Hvor skal du bestille blomster forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt blomster på Blomster Dekor på nøstet. De er kjempeflink.

Det kommer på ca 5000,- og det er for min bukett ca 3500,- brudepikene sine 200,- stk, mannen sin 250,- forloveren hans og pappa sin 200,- og til de 3 brudesvennene ca 100,- stk .

Mye penger, men synes ikke det var såå gale...

Ellers hentet jeg resten av brudepikekjolene i går...

Åååååå de ble sååå nydelige... De danset rundt i dem og ville ikke ta de av igjen.. De gleder seg STORT og var nydelige. De passet PERFEKT!!

Prinsessene mine...

Ååååå de ble så fine..... :kyss:

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

For noen nyyydelig små jenter!! :hjerte: Tipper de kommer til å ha det heeelt fantastisk når de får gå med de kjolene en HEL dag! ;) Får de dem etterpå eller? Min lillesøs hadde en brudepikekjole da hun var fire og mamma og stepappa giftet seg! Da hun var sju ble den for liten, men hun gikk med den heeeele tiden - sov ofte med den også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, de va prinsesser de!! Så herlige di va :rødme: Fiiine brudepikekjolane!!! Å ja takk te bilder av blomstene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene sine buketter

men de skal ikke være grønne, men i samme farger som min bukett.

MIn bukett er en blanding av

Denne og denne

Fargen går i rosa/lilla og sølv..

Jeg skal ha litt artig skaft, men ikke sånn rund. De anbefalte meg en litt lang bukett pga av type kjole jeg har. Litt fason som den andre, men mer jevn i fargen og ikke så tett. I tillegg skal det være masse perler og blanke krystallstener i bukettten.

Fikk beskjed om at de gjerne ville jeg skulle komme inn fredag formiddag og se buketten, slik at de kunne orden på noe om jeg ikke var fornøyd.

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene sine buketter

men de skal ikke være grønne, men i samme farger som min bukett.

MIn bukett er en blanding av

Denne og denne

Fargen går i rosa/lilla og sølv..

Jeg skal ha litt artig skaft, men ikke sånn rund. De anbefalte meg en litt lang bukett pga av type kjole jeg har. Litt fason som den andre, men mer jevn i fargen og ikke så tett. I tillegg skal det være masse perler og blanke krystallstener i bukettten.

Fikk beskjed om at de gjerne ville jeg skulle komme inn fredag formiddag og se buketten, slik at de kunne orden på noe om jeg ikke var fornøyd.

I like :jepp: Blir sikkert knallfint!

Så snille folk på blomsterbutikken så ska laga buketten så du får se an før du kjøpe an!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte jenter!Det er koselig med brudebarn altså. Kan tenke meg de gleder seg! Vi skal ha Kjæres lillesøster som brudepike. Det har hun vært fast bestemt på siden vi forlovet oss. Spurte henne for sikkerhets skyld på nytt i jula. De forandrer jo mening så fort i den alderen (9 år), så det som var kult for et år siden kan være skikkelig teit nå :fnise:

Hun svarte med å løpe på rommet sitt, ta på seg den fineste kjolen sin og danse rundt i stua. Tok det som et tegn på at avtalen fortsatt gjelder :ler:

Blomster Dekor har jeg ikke hørt om, jeg. Har alltid tenkt at hvis jeg skulle giftet meg i Bergen skulle jeg uten tvil bruke Atelier Flora. Men så er det omtrent den eneste blomsterbutikken jeg kjenner til her da. Bruker dem på jobb, og de er også utrolig flinke. Kanskje jeg må ta meg en tur på Nøstet og utvide horisonten litt :jepp:

Sånn som jeg babler i vei i boka di. Blomstene dine blir sikkert helt nydelige! Kjempefine buketter begge to. Eeeeelsker bling. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var papirene sendt inn :tommelsmil: , og vi har avtalt møte med presten i begynnelsen på februar. Ellers har vi forandret det fra og ha DJ, til å leie inn 2 stk som skal spille og synge. Mannen fikk nr av en bryllupsplanlegger på bryllupsmessen vi var på og de hørtes flinke ut. Ellers er jeg hjemme enda. Fikk skarlagensfeber forrige helg, og er sykemeldt denne uken.

Har fått svar fra alle middagsgjestene, men mangler enda noen svar fra kaffegjester. Må få begynt å lage Meny/sanghefter snart...

Det er enda mye som gjenstår....og tiden den bare flyr...

Nærmer seg bare 2 mnd snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det håret da....

Har funnet noen bilder som er sånn litt som jeg vil ha det, men ikke funnet noen som er helt YES!!

Noe som dette bak

Noe som dette foran..

Dette var et bilde jeg fant på nettet. Aner ikke hvem hun er, men håper det er greit jeg legger bildet her...

Her er også noe bak fra..

Jeg vet i hvertfall at jeg vil ha sløret festet under på en måte...

Synes det første bilde var fint, og at jeg kanskje kan bruke noen blanke stener eller perler i stede for blomster. Skal jo ha tiara også, men det er bare en tynn, tynn en. Som en hårbøyle egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Helt i orden det du!! :jepp:

Sitter i sofaen med feber, forkjølelse og er ikke i form. Har masse jeg skulle gjort både i huset, med jobb-ting og ikke minst bryllupet. Det begynner å nærme seg 2 mnd til den storedagen og ja...det er masse igjen.

Lurer på hver lørdag nå, om det er utdrikkningslag eller....

Håper ikke det er i dag hvertfall...det er jeg ikke i form til. Men forloveren min er i spania også.. ;)

Vet det kan være hvilken som helst helg nå, for de 2 siste helgene før bryllupet har jeg sagt jeg ikke vil, for da er det så mye som skjer. Ellers så har vi jo unger annenhver helg, og de helgene vi har ungene, vil jeg være hjemme med de, så da er det ikke så mange helger igjen. På torsdag skal vi ha møte med presten, og det blir jo spennende... Gleder meg litt til det. Vi har enda ikke bestilt bryllupskake, og vi vet ikke helt hvor vi skal bestille. Lurer litt på Pasjonsmousse kaken fra Lie Nielsen. Den ser veldig god ut!!

Alt er klart til jentene, dvs sko mangler. Kjole, strømpebukser, tiara osv henger klart.

Gutta har dress, skjorter, vester, men mangler også sko.

Jeg har vel også alt, men mannen mangler sko og skjorte.

Ja det er fremdels en del ting igjen å gjøre..... og det er IKKE lenge til bryllupet.

Jeg vil bli frisk NÅ!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - det er kjedelig å være syk! Det positive er jo at nå lager du masse antistoffer mot denne sjuka som går. Bedre å ha den nå enn til bryllupet :jepp:

Så spennende å gå og vente på utdrikningslag. Har du noen som helst anelse på hva som kommer til å skje? Jeg har virkelig ikke peiling. Kan bli hvor som helst også, for alle jentene mine bor så spredt.

Tenker du begynner å bli skikkelig spent nå. Synes det virker som du har veldig mye på plass, jeg!

Håper du blir fort frisk! God-bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...