Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Bestilte meg akkurat dette armbåndet. Det passer perfekt til smykkene jeg ellers skal ha...

De er lik som disse.

Håper bare jeg rekker å få det før bryllupet. Er det noen som har bestilt fra Ariela før?

Endret av Silje79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Alle tingene dine blir så fiiiine! :juhu: Har aldri bestilt fra Ariela, men vet at de har mange fine ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også at det blir litt mye.. men på sidene blir nok kjempefint... veldig mye fint du har skaffet deg!! nærmer seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinner som bare det, det er masse snø ute, og ungene er greie...

Akkurat nå sitter de på loftet og ser på "Jul i Svingen" he, he...

Tror ikke de kan se de fileme nok...

Jeg tror jeg lister meg inn og legger meg under solariumet litt og forbereder meg til den store dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Da er bryllupskaken i boks. Dvs den er ikke bestil, men bestemt.

Det ble en himelsk 5 etg Pasjonsfruktkake, med pasjonsfruktmousse på en gjennomdynket sjokolade og bringebærbunn, med elegant garnityr av frukt, bær og sjokolade.

Kjøpte en "prøve" kake i dag og ...Oh my god!!!!!

Jeg gleder meg!!!

kaka så kjempe god ut:) skal ha 4 etasjers jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt fra ariela. men besiltte slør, som ble spesiallagd, så det tok tok litt tid. men er nok ganske sikker på at du mottar smykket før dagen din :) har forresten likt smykke til det du bestilte. det er kjempefint! :)

og den flette-sveisen var kjempekul da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armbåndet jeg bestilte fra Ariele kom i går og var knall fint. Enda finere i virkeligheten, enn på bilde. Var også å hentet kjolen på renseriet i går, så nå henger den glatt og fin og venter på å bli brukt. I går kvled sydde jeg på strassbokstavene våre på slepet også, og det ble så fint... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg et kjempe fint undertøy sett på CUBUS av alle ting. Har sett litte etter et til å ta på om kvelden liksom, for korsettet mitt er ikke av de lekreste. Tenkte litt behagelig akkurat når jeg kjøpte det. Fant et flott sett med bh, truse og strømpeholder til ca 350,- for alt. Kjempe fint syntes jeg det var....

Eller kjøpte jeg presang til mannen. han skal få den om morgenen på bryllupsdagen. Det er mansjettknapper og en sånn nål til å feste på slipset, eller det der krølleskjerfet...husker ikke var det heter..he, he..jaja kjempe fint det også.

I går ringte toasmaster og sa han måtte trekke. seg!! :hakeslepp:

Hjeeeelp det er jo bare 14 dager igjen...

Var i et bryllup i september og han som var der var veldig flink. Vi ringte han og heldigvis kunne han. Så iløpet av 40 min miste vi og fikk ny toastmaster.

Ellers soler jeg meg for harde livet..... Dagen flyr, og det er så utrolig mye på jobben for tiden. Kurs, møter ++++

Og at på til så krasjet pc min i går. Alle opplysningene jeg har på og alt... :(

Maler til bordkort osv.. er jo ikke ferdige med de heller...Må få levert den i dag og håpe på at det ordner seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Å hallo... bra at det ordnet seg fort med ny toastmaster! :) Tror jeg hadde følt meg rimelig stressa da - to uker før!

Håper du får ordnet dataen FORT! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit det var kjipt å få den beskjeden 2 uker før, men bra det ordnet seg!! litt brunfarge er nok smart ja.. nå er det virkelig ikke lenge igjen!! kan tenke meg du gleder deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny Toasmaster er fikset, og vi hadde møte med han i går. Det gikk supert og han virket kjempe flink. På mandag blir det øving i kirken med ungen. Håper de klarer å være litt rolige og få med seg hva som skal skje.

I dag har jeg gjort ferdig alle bordKORTENE. Stativene er nesten ferdige. Jeg har også skrevet ferdig bordplanen og den er klar til kopiering. Sangene er det en venninne som tar seg av. I dag kom min elskede hjem med en 10 rosa roser, og en nyelig kort som det stod: Bare 10 dager igjen, jeg ELSKER deg!Ååå han er så god! Er det rart jeg gleder meg så innmarig til å gifte meg med han...?? *sukk*

Ellers har jeg igjen å stryke sløret. Det er innmarig krøllet, men det er kjapt og fikse...

Nå er mannen ute å spille poker, og jeg må prøve å få laget en sang til han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra dåkke fekk tak i toastmaster så fort!!! Jeez, tror eg hadde mista håve heilt om nåke sånt hadde sjedd 2 uker før bryllupe :dåne: :fnise:

Så spennande nå dei siste dagane før...bare 10 små dagar så e de :bryllup: for alle penga :hoppe:

Søøøte kjeresten din da :rødme: Åh, de va sjikkeligt herligt :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så søtt!! nå er det jaggu meg bare 10 dager igjen, jeg kjenner det knytter seg i magen på dine vegne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke igjen!! :love:

Nå er det bare 1 uke igjen og det feires med voksing av legger, og medisinsk fotpleie på Paradis SPA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjeeeeeeeelp!!!!

Visste det var noe jeg hadde glemt. Gjestebok!!

Hvor får jeg tak i det??

Lurer på om jeg har sett noen på Tilbords? Kan det stemme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bestemt jeg har sett en slik på Tilbords på Galleriet ja. Har den sikkert andre steder også. Hvit med hjerter på tror jeg.

Og....

:danser::hoppe::juhu::danse::banantroll: og en liten :dåne:

for 1 UKE igjen. Det er snart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...