Gå til innhold

Silje79 blir brud!


Silje79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:danser: for ferdige inbydelser :-D

Så deilig å ha det unnagjort! Vi hadde målsetting om å bli ferdige før jul vi også, men nå er jeg reist på juleferie, og de ligger en halvferdig bunke med invitasjoner igjen på kjøkkenbordet hjemme :fnise:. Heldigvis ser det ut til å gå ganske fort når vi først setter i gang, så må vel bare ta et par kvelder på nyåret når vi får ånden over oss, så blir vi nok klare til vi etter planen skal sende dem ut.

Gleder meg til å se bilder av ringpute og strømpebånd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt imponert over hvor kreativ du er! Kjempeflott alt sammen. Tror forloveren din kommer til å bli kjempeglad for gavekortet Også så fint da! Kommer til å bli skikkelig stilig bryllupet deres, det er jeg helt sikker på!

Hmmm.. Lurer på om jeg må ta meg en tur på den messen jeg også... Er bare redd jeg skal ende opp med å finne ny kjole :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide og begynne å gjøre noe igjen nå.

HAr kjøpt mye stasj til innvitasjonene oppe på papirgleder på Sartor. JEg viste de hva jeg hadde laget og de ville sååå gjerne om jeg ikke kunne lage litt forlag til de til innbydelser, bordkort, menyer osv til brudemessen i Grieghallen i januar. Det gleder jeg meg til...

Ellers har jeg en tiara igjen og lage til en av ungene....

Og kjolen må på rens og til skredderen....Det er travelt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 mnd og 7 dager...Iiiiiiiiiiiiiiiiiii det er IKKE lenge til...

Så etter noen som har skrevet alt de skulle huse fra hvem som pakker opp til hvem som baker kaker...

Tror det er så mye jeg har glemt.....

Noen som kan hjelpe meg med en slik liste??

Trener som en gal for har noen kg som skal vekk.

Har så vidt begynt på menyene/bordkortene....

Må jo ha ferdig et eksemplar til neste helg når det skal være brudemesse...

Det blir gøy.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*
Så etter noen som har skrevet alt de skulle huse fra hvem som pakker opp til hvem som baker kaker...

Tror det er så mye jeg har glemt.....

Noen som kan hjelpe meg med en slik liste??

Den listen leter jeg etter også, plundrer med det samme.... vi tenkte at vi skulle få to mennesker til å pakke opp og merke gavene. Tror det er passe med to stykker... eller hva tror du?

Men usikker på dette med kakebaking, det eneste jeg vet er at jeg vil ha et overflødighetshorn eller hva det heter (kransekake opp ned som ligger) i tilegg til bryllupskaken som er i orden. Skal ha skjokoladekake med hvit sukkerpasta som bryllupskake, så da må vi vel kanskje ha noen kremkaker i tilegg og kanskje noen andre kaker også...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke engan hvor jeg skal bestille bryllupskaken enda...

Noen som har noen ideer? Noen gode bakere i Bergen??

Har organisert 3 stk til å apne gaver, men det er 3 stk som også er gjester.

I Danmark er det jo genialt. Der pakker alle gjesten gavene i cellofan, så alle kan se hva som er inni, men ingen trnger å pakke de ut...

SUPER LURT!!!

Hvilke papirer må sendes inn?

Har funnet prøving om ekteskap, forlovererklæring og endring av navn. Er det noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *marie*
Hvilke papirer må sendes inn?

Har funnet prøving om ekteskap, forlovererklæring og endring av navn. Er det noe mer?

Ikke noe mer som skal sendes inn nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke papirer må sendes inn?

Har funnet prøving om ekteskap, forlovererklæring og endring av navn. Er det noe mer?

E nåken papirer te, men bare hvis ein av dåkke har vært gift før :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E nåken papirer te, men bare hvis ein av dåkke har vært gift før :sjenert:

Ja hvilke er det da? Jeg har vært gift før, men ikke han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvilke er det da? Jeg har vært gift før, men ikke han....

De hette "Erklæring om skifte"

Du må ha underskrift av din eks på at alt økonomisk e ordna opp elle igang me å ordnas opp i itte skilsmissen (at fellesboet e skifta...)

Kjeresten min va gift for 12-13 år siden, så han trodde han slapp, men nope! Må få underskrift av eksen ja......Godt me har et okei forhold te henna, hu andra hadde aldri skreve onna :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...