Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Prøv Asker isteden du!

Men du har god fantasi, da :skratte:

:hoho: Der kan du se... Du får si i fra når du skal inn til byen på litt shopping og sånn da hvertfall :)

Veldig tidlig våken i dag. Våknet med mye luft i magen, og etter en vond drøm fikk jeg ikke sove igjen. I stedet ble jeg sulten og sitter nå i stua med en yoghurt og KG.

Senere i dag, etter å ha sovet mer, tenkte jeg å gå en tur til byen. Lurte på å gå innom Den Kule Mage en tur. Det kommer brylluper og konfirmasjoner som perler på ei snor, så jeg må nok investere i ny kjole. Er 15 uker på vei når første begivenhet skjer, så orker nok ikke å presse magen inn i bunad.

Sånne kjoler kan man la magen vokse i, sant? Den kommer til å passe mesteparten av svangerskapet?

Har falt for denne som jeg også vet at de har i flere farger på Den Kule Mage:

http://www.mamasita.no/products/skuselect....mp;pricebook=10

Kommer ikke til å kjøpe i dag. Jeg føler meg ikke såååå sikker på at nurket klorer seg helt fast, men samtidig er jeg litt redd for at utvalget skal begrense seg jo nærmere våren vi kommer. Vanskelig det der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilig kjole :Nikke:

Du skal se nurket klorer seg fast. Hvis ikke, blir du nok gravid igjen. Men det er jo kanskje greit å vente med å kjøpe.

Hvordan er det med kvalmen og sånt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe søt kjole, men prisen var litt stiv :)

Nå er jo moten sånn at det kommer mange kjoler som passer til gravide , så jeg tror ikke det blir et problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kjole :Nikke:

Du skal se nurket klorer seg fast. Hvis ikke, blir du nok gravid igjen. Men det er jo kanskje greit å vente med å kjøpe.

Hvordan er det med kvalmen og sånt nå da?

Jo, takk. Det ser i skrivende stund veldig bra ut. Har følt meg i fin form siden fredag kveld egentlig. Blir jo fortere sliten, og da blir jeg litt uggen også, men ikke sånn spy-kvalm :)

Kjempe søt kjole, men prisen var litt stiv :)

Nå er jo moten sånn at det kommer mange kjoler som passer til gravide , så jeg tror ikke det blir et problem :)

Det er sant. Kan jo se på HM og litt sånn etterpå også. :Nikke:

Viktigste er at jeg kommer til å føle meg fiiiin - selv når kiloene renner på :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Litt dyr, men... Misunner deg som har slike butikker i nærheten, jeg savner å ha godt utvalg i mammaklær! Hittil har jeg jo ikke hatt behov for annet enn bukser, men jeg skal i konfirmasjon til våren og da kan jeg garantert ikke bruke bunaden min som jeg brukte sist når jeg var konfirmant... :sjenert:

Tror forresten du har god tid enda på å kjøpe deg kjole, men det er jo typisk om du finner en du liker nå og så venter du med å kjøpe og så finner du den ikke igjen... Men du finner nok alltids en kjole! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men falt typisk for den ene kjolen da jeg var der i går da... :sjenert:

Huff... Jeg har vært i så fin form de siste dagene og det har vært så deilig. Men nå begynner jeg å lure på om Nurket ikke er der lenger :tristbla:

Kan man liksom oppleve så store forskjeller?

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå jeg.... På en måte vet jeg jo at det er like vanlig å ha symptomer som å ikke ha det, men så har det liksom blitt så veldig bra de siste dagene da.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Forsvant symptomene dine helt plutselig, og har du ikke noen symptomer igjen eller? Tror det er vanlig at symptomene kommer og går, de gjorde det hos meg i begynnelsen iallfall... Tror nok det ikke er noe galt, men er du veeldig bekymret så ta en telefon til legen din, selv om det ikke er noe h*n kan gjøre fra eller til så kan det iallfall gjøre deg mindre bekymret! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Var veldig kvalm på formiddagen fredag. Det avtok gradvis utover ettermiddagen. Lørdag var jeg i bedre form, men ble fort sliten. Søndag ble jeg enda bedre. Og det var jeg i går også. Perioder hvor jeg blir litt uggen da, men ikke direkte kvalm... Også er jeg oftere trøtt enn normalt.

Så det er jo noe igjen. Puppene er fremdeles ømme... Og luft i magen i perioder.

Har jo ikke hatt noen blødninger, så jeg burde vel kanskje være glad for at jeg er bedre og nyte dagene så lenge de varer? Blir bare litt bekymret :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst veldig vanlig at symptomene kommer og går, og du er jo ikke akkurat symptomløs heller, så prøv å slapp av! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig med noen symptomefrie dager tror jeg. Jeg hadde flere dager uten symptomer enn med så vidt jeg husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nyte tida nå så godt du kan! Alt er nok i orden skal du se.. Og så hjelper det å snakke med noen om det :) Jeg brukte mamma og ei venninne som er sykepleier som støttepersoner dersom jeg følte meg bekymret.. Kjæresten er også en veldig god støtte :love:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det høres helt normalt ut i mine ører, og du er jo ikke helt uten symptomer og som sagt er det vanlig med dager der symptomene kommer og går litt, det gjorde de iallfall med meg :) Så lenge du ikke har vondt eller blør så er det nok ikke noe galt, men jeg skjønner jo at du bekymrer deg, det gjorde jo jeg også... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du bekymrer deg, jeg bekymrer meg nok litt i meste laget innimellom... Men uansett om man bekymrer seg eller ikke så går det som det går.. Det er ikke større sjanse for verken det ene eller det andre om vi bekymrer oss, så jeg har omsider(!!) klart å senke skuldrene litt. Det er ikke noe jeg får gjort fra eller til uansett, dessverre. Så jeg må bare håpe på det beste.

Det er jo virkeligheten. Men jeg har brukt MANGE uker på å komme meg hit altså, hehe, så jeg skjønner veldig godt om du ikke klarer å tenke sånn på en-to-tre.

Men vettu - dette går bra!! Det skal gå bra med oss!! :) Vi skal bli oktobermamma'er, punktum! ;)

Håper du får en fin-fin påske!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst veldig vanlig at symptomene kommer og går, og du er jo ikke akkurat symptomløs heller, så prøv å slapp av! :klemmer:

Takk, takk. Alt går så meget bedre nå :)

Er vanlig med noen symptomefrie dager tror jeg. Jeg hadde flere dager uten symptomer enn med så vidt jeg husker...

Ja, har jo hatt flere dager uten symptomer enn med. Så det skal jeg klare å nyyyte fremover :)

Du får nyte tida nå så godt du kan! Alt er nok i orden skal du se.. Og så hjelper det å snakke med noen om det :) Jeg brukte mamma og ei venninne som er sykepleier som støttepersoner dersom jeg følte meg bekymret.. Kjæresten er også en veldig god støtte :love:

:klem:

Takk, mannen har vært kjempegod :love:

Så lenge du ikke har veldig vondt i magen og har ikke blødninger så tror jeg det går bra :)

God Påske :)

Alt bra her :)

:troest: Det høres helt normalt ut i mine ører, og du er jo ikke helt uten symptomer og som sagt er det vanlig med dager der symptomene kommer og går litt, det gjorde de iallfall med meg :) Så lenge du ikke har vondt eller blør så er det nok ikke noe galt, men jeg skjønner jo at du bekymrer deg, det gjorde jo jeg også... :sjenert:

Huff, ja. Jeg skulle ikke bli en sånn gravid tåpe som engstet seg for hver minste ting, men... Jaja.. sånn kan det gå :fnise:

Skjønner godt at du bekymrer deg, jeg bekymrer meg nok litt i meste laget innimellom... Men uansett om man bekymrer seg eller ikke så går det som det går.. Det er ikke større sjanse for verken det ene eller det andre om vi bekymrer oss, så jeg har omsider(!!) klart å senke skuldrene litt. Det er ikke noe jeg får gjort fra eller til uansett, dessverre. Så jeg må bare håpe på det beste.

Det er jo virkeligheten. Men jeg har brukt MANGE uker på å komme meg hit altså, hehe, så jeg skjønner veldig godt om du ikke klarer å tenke sånn på en-to-tre.

Men vettu - dette går bra!! Det skal gå bra med oss!! :) Vi skal bli oktobermamma'er, punktum! ;)

Håper du får en fin-fin påske!!

:klem:

YES, det skal vi :hoppe:

Kjempefin kjole!!!!!!!!! Løp og kjøp ;-)

Allerede gjort :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så et lite hjerte som slo i går :rødme: Er heeelt forelsket :rødme:

Våknet i går tidlig kl. 07.30 og gikk på do. Blod på papiret :grine: Lyserødt blod som absolutt IKKE skulle være der. Var egentlig ganske rolig i begynnelsen, for det var ikke noe klumper eller mørk farge, og jeg vet jo at mange opplever det. Ringte lengevakta og hørte hva jeg skulle gjøre. Siden jeg ikke hadde magesmerter, skulle jeg ikke komme inn.

Var grusomt å ikke vite noe, så da begynte panikken å komme... Ringte venninnen min som er lege, og hun sa at det ikke var farlig, men at hun kunne ta en UL om jeg ville. Snakket med mannen, og han ville at jeg skulle ta en UL. Tror han ble ganske redd... Så da gjorde jeg det da.

Så en liten kropp på drøye 19mm med et lite hjerte som banket til meg :rødme: Var VELDIG beroligende, og nå nyter vi påsken i ro og mak :)

Jeg skulle jo IKKE bli en hysterisk gravid og jeg skulle IKKE være borte fra jobben. Vel vel.... Sånn ble det ikke :fnise:

Så da... Siden det så så bra ut i går, kommer jeg til å beholde kjolen jeg kjøpte (deponerte på) før jeg dro på påskeferie :lur: Kjøpte den i en petroleumsblå farge. Også var laget under knall turkis sånn at det ble et flott skinn i den :) Veldig fornøyd nå asså :jepp:

Så sånn er det hos meg om dagen... Ellers går dagene i ett, men jeg kommer sterkere tilbake. GOD PÅSKE JENTER :goodbye:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig at du så hjertet til den lille! :hjerte: :rødme:

Godt du ble tatt på alvor, jeg vet hvordan det der er... Man får panikk og tenker det verste... Da kan dere jo bare nyte påsken i visshet om at den lille har det kjempebra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at alt var bra på UL da. Når man ser et bankende hjerte på UL går det som regel bra har jeg hørt ;)

Kos deg videre i påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med tidlig UL da, og få se det bankende hjertet! :rødme:

Blir nok enda mer virkelig da, når man får se det på "ordentlig"...

Ha en strålende flott langfredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...