Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så koselig. Oktober er en fin mnd å ha bursdag i :jepp:

Hehe... Har allerede tenkt på at nurket kommer til å være sint over å ha bursdag så sent på året jeg men.... :fnise: Hvis alt går bra, så er det jo hyggelig å se frem til noe i høstmørket også:)

Gratulerer så masse **Emma** :hoppe:

Takk, snille!!

Gratulerer!!

Morsomt å ha noen å slå følge sammen med :)

Vi har termin nokså likt.... :) Jippi! :hjerter_rundt:

Lykke til med din "første" uke med stoooor glede og spire i magen!

Å, så hyggelig å ha noen andre oktober-mammaer her også. Er veldig, veldig rart asså....

Gratulerer! :hoppe: :juhu: :danser:

Så herlig! :-D

Jeg fikk også klaff den måneden jeg begynte med elektroniske CB-el-tester ;)

Ja, CB- test og grapejuice gjorde visst susen :)

:hoppe:

Gratulerer så masse!! Så utrolig gøy at dere lyktes så fort!!

:hoppe:

Takk vennen :klemmer: Håper alt er bra med deg.

---------------------------

---------------------------

puh.....

Må si jeg syns at det er vanskelig å omgås familie og venner uten å kunne rope ut min største glede. Men mannen vil være her når foreldra våre får vite det, så vi må vente 3 uker til. Det skal gå bra så lenge jeg ikke har altfor mye kontakt - blir med andre ord skikkelig sosial og hyggelig de neste ukene :fnise:

Det er for en god sak da hvertfall.

Takk for hyggelige gratlasjoner, jenter. Veldig deilig å kunne har noen som gleder seg sammen med en :klemmer:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å ikke si noe til slekt og venner, nei. Jeg fortalte det til bestevenninna dagen etter at vi fant det ut, og foreldrene mine noen uker senere, vi ventet til de var på besøk hos oss. Første uka var det litt godt at ikke så mange visste om det, vår lille hemmelighet på en måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe:

Gratulerer!!!!!

Jeg hadde en bra følelse at du er gravid og jeg hadde rett :)

Du er gravid! :gravid:

Jeg har bursdag i oktober og jeg er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det?

og hvordan føler du deg :)

Har du fortalt det til noen ennå?

Åhh, dette er såå spennende! :jepp:

Ønsker deg en fin og avslappende kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å ikke si noe til slekt og venner, nei. Jeg fortalte det til bestevenninna dagen etter at vi fant det ut, og foreldrene mine noen uker senere, vi ventet til de var på besøk hos oss. Første uka var det litt godt at ikke så mange visste om det, vår lille hemmelighet på en måte ;)

Ja, holder kortene til brystet en stund til vi. Foreldrene våre er de første som får vite noe, og vi ser dem ikke på en stund enda.

:hoppe::hoppe:

Gratulerer!!!!!

Jeg hadde en bra følelse at du er gravid og jeg hadde rett :)

Du er gravid! :gravid:

Jeg har bursdag i oktober og jeg er fornøyd med det :)

:klemmer:

GRATULERER!!!

Såååå hyggelig nyhet å lese en mandagmorgen!!!! :)

Håper alt er bra med deg! :)

STOOR :klemmer:

:klemmer: Takk takk. Her er alt veldig bra :)

Hvordan går det?

og hvordan føler du deg :)

Har du fortalt det til noen ennå?

Åhh, dette er såå spennende! :jepp:

Ønsker deg en fin og avslappende kveld :)

Hei!

Her går det bra. Føler meg stort sett i knallform. Har hatt litt "menssmerter" i dag, og noe kvalme, men veldig lite så det kan holde seg sånn fremover :jepp:

Nei, har ikke sagt noe til noen enda. Men skal love deg at det ikke er lett.

Så moro at du også er på vei:) Hvis alt går etter planen så har jeg termin bare 4 dager før deg :fnise:

Veldig spennende dette her ja.

Jeg skal holde dere litt mer oppdatert fremover. Har vært uten internett de siste dagene så det har vore stille fra min kant i det siste.

TAKK IGJEN FOR HYGGELIGE HILSENER :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"menssmerter" og kvalme er helt normalt, om enn plagsomt :troest: Kjedelig at du har vært uten internett, håper du har det fremover nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese! Fikk tårer i øynene selv når jeg leste om spenningen, trippingen, ventingen og overraskelsen ved å se en positiv test lyse mot deg :-D Gratulerer så mye! Skal bli spennendes

å følge deg framover :klem:

Takk for hilsen i boka forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"menssmerter" og kvalme er helt normalt, om enn plagsomt :troest:

Hehe... Ja, men jeg er likevel bare glad for at det er en spire der nede så da er det greit :fnise:

Så herlig å lese! Fikk tårer i øynene selv når jeg leste om spenningen, trippingen, ventingen og overraskelsen ved å se en positiv test lyse mot deg :-D Gratulerer så mye! Skal bli spennendes

å følge deg framover :klem:

Takk for hilsen i boka forresten :)

Å, søte du :) Det var hyggelig å lese.

Hei, og gratulerer SÅ masse!! :-D

Koselig lesing.

God fredag. :klemmer:

Takk du :goodbye:

Gratulerer så mye!

Takk :)

Må si det er litt skummelt at dagboka er flyttet til dette forumet. Er ganske nervøs for at Nurket skal miste taket. Men det begynner å synke inn at vi er gravide da :) Vi har enda ikke sagt noe til noen. Må holde tett et par uker til siden vi ønsker at de nærmeste skal få vite det først, men det er ikke lett nei :sukk: Skal til ei venninne i kveld og kommer sikkert til å bli tilbudt vin... Får finne på noe smart så lenge :lur:

Jeg har følt meg i super form på formiddagene i det siste, men blir litt sliten utpå dagen synes jeg. Litt småkvalm og trøtt. Synes det var tidlig å merke det, men det er kanskje normalt?

Ellers går det greit å spise sunt synes jeg. men det har blitt dårligere med trening. Har gått turer da, men blir sliten fort (har vært veldig forkjøla-syk også så det er kanskje derfor)... Håper jeg blir flikere til det. Pleier å gå mellom 30-60 min hver dag så jeg skal prøtve å fortsette med det. Begynner igjen til mandag :lur:

Nå skal jeg ta en liten stund på sofaen og samle krefter slik at jeg ikke sovner i sofaen til venninnen min kl 21 i kveld :fnise:

God fredagskveld alle sammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til gravid-dagbøkene :)

Hvor langt er du på vei nå?

5 uker i dag :) Ikke så langt da, men håpet om at Nurket skal klamre seg fast blir sterkere for hver dag her i heimen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket:

I natt drømte jeg at jeg ventet tvillinger!!!! HJELP!!! Drømte først at det ble sett 3 hjerter på ultralyd, så da trodde jeg at det ble trillinger. Men så visete det seg at det ene hjertet var mitt, så da ventert vi "bare" TO :hakeslepp:

Puh..... Var jo stresset og sliten da jeg våknet i dag :fnise:

Fikk laget mange gode, og ganske sunne brød i går. Deilig å ha på frysen. Er jo ikke sikkert at brødbakingen min blir like hyppig fremover, så greit å være føre var :lur:

Ellers var formen fin i går - og i dag også. Har sovet på dagen, og det ser ut til å ha hjulpet på kvalmen som har kommet snikende på ettermiddagene.

I dag skal vi lage god mat og kose oss hjemme.Og nyte at vi er gravide :love: Blir deilig :rødme:

God helg alle sammen!!!!

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Lassie ...?? Hvor er du?? :tristbla:

Hihi, du er nå søt da!

Jeg er her, jeg ;) Jeg bare er ikke så mye på nett om dagene.

Flott å høre at alt fortsatt er fint med deg, gleder meg masse til å følge deg fremover! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tror ikke det er for tidlig å føle seg sliten og kvalm, det er jo veldig individuelt og kan inntreffe veldig tidlig eller senere, alt etter som :) Det er bare å høre på kroppen din og hvile når du trenger det.

:fnise: Så morsomt med tvillingdrømmen ;)

Håper dere koste dere og nøt graviditeten i går, og fremover, så klart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...