Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Det var kjedelig da :troest::klemmer:

Godt du greier å være positiv :)

Som Imli sier så har pp4 vært lykkepp-en for mange her inne ;) Krysser fingrene!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei :hallo:

Da er vel EL like om hjørnet. Har kjøpt EL test og trodde ærlig talt at den skullle gi utslag i dag allerede, men nei... Da bør den hvertfall komme i morgen. Har målt siden søndag. Dessuten tvinger jeg i meg grapejuice morgen og ettermiddag.

Så denne gangen har jeg gjort forberedelser føler jeg :jepp:

Ellers går det greit. Tenker jo mye på graviditet, men tar ikke overhand lengre sånn som det har gjort enkelte dager tidligere. :)

Håper dere andre har det bra.

**Drysse babystøv på dere**

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Da er vel EL like om hjørnet. Har kjøpt EL test og trodde ærleg talt at den skullle gi utslag i dag allereie, men nei... Da bør den hvertfall komme i morgo. Har målt siden søndag. Dessuten tvinger jeg i meg grapejuice morgen og ettermiddag.

Så denne gangen har jeg gjort forberedelser føler eg :jepp:

Ellers går det greit. Tenker jo mye på graviditet, men tar ikkje overhand lengre sånn som det har gjort enkelte dager tidligere. :)

Håper dere andre har det bra.

**Drysse babystøv på dere**

Hvilke el-tester kjøpte du? Det kan være litt trøblete å finne el første gangene, iallfall syntes jeg det.

Høres ut som du har gjort det du kan nå, så det blir spennende! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til videre!!! Så håper vi virkelig at du klaffer denne gangen!! Sender deg noen gooode tanker!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!!

Hvilke el-tester kjøpte du? Det kan være litt trøblete å finne el første gangene, iallfall syntes jeg det.

Høres ut som du har gjort det du kan nå, så det blir spennende! :-D

Har kjøpt CB. Hva mener du med at den er trøblete å finne?? Jeg er nemlig litt frustrert her, fpr den var negativ i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!

Har kjøpt CB. Hva mener du med at den er trøblete å finne?? Jeg er nemlig litt frustrert her, fpr den var negativ i dag også...

Digital? I såfall er de iallfall veldig enkle å tolke :)

Hvilken syklusdag er du på? Det jeg mener er at det er enklere å finne el når man har prøvd noen ganger, for da vet man ofte ca hvilken dag man har el. Jeg er ikke noe god til å forklare :sjenert:

Har du testet mange dager nå da? Jeg måtte iallfall teste i fire- fem dager før jeg fant el de første gangene. Vanskelig å si akkurat hvilken dag du har el.

Masse, masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital? I såfall er de iallfall veldig enkle å tolke :)

Hvilken syklusdag er du på? Det jeg mener er at det er enklere å finne el når man har prøvd noen ganger, for da vet man ofte ca hvilken dag man har el. Jeg er ikke noe god til å forklare :sjenert:

Har du testet mange dager nå da? Jeg måtte iallfall teste i fire- fem dager før jeg fant el de første gangene. Vanskelig å si akkurat hvilken dag du har el.

Masse, masse lykke til! :)

Jeg har digital ja:) Jeg har testet siden søndag. Jeg visste at det var altfor tidlig, men jeg var litt usikker siden dette var første gangen. Er på dag 14 i syklusen nå, så det er kanskje ikke noe stress enda? Har bare en test igjen, så det er litt kjipt om jeg må kjøpe ny pakke men...

Får håpe at testen i morgen viser stigning:)

Det spiller vil ingen rolle når på døgnet man tester forresten?

Takk for hjelp og svar, Knøttet:)

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har digital ja:) Jeg har testet siden søndag. Jeg visste at det var altfor tidlig, men eg var litt usikker siden dette var første gongen. Er på dag 14 i syklusen nå, så det er kanskje ikke noe stress enda? Har bare ein test igjen, så det er litt kjipt om jeg må kjøpe ny pakke men...

Får håpe at testen i morgen viser stigning:)

Det spiller vil ingen rolle når på døgnet man tester forresten?

Takk for hjelp og svar, Knøttet:)

De digitale el-testen er geniale :)

Det er ikke noe stress enda, nei, jeg tror jeg hadde el på dag 15 eller 16, hvis jeg ikke husker helt feil. Det kommer jo an på hvor lange sykluser du har.

Det spiller vel ikke noen stor rolle når man tester, men tror det anbefales å teste på ettermiddagen en gang, og ca samme tiden hver dag. Ikke at jeg var så veeldig nøye på det der :sjenert:

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA, i dag kom det positiv EL-test :hoppe:

Det ver deilig å se:)

Da er det helg i heimen. Heilt topp!

Så bra! :-D

Da er det bare å :humpe::sengekos:

:tommelsmil::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA, i dag kom det positiv EL-test :hoppe:

Det ver deilig å se:)

Da er det helg i heimen. Heilt topp!

Da er det bare å kjøre på! :-D Er visst EL her og, så kanskje... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det kom positivt på EL-testen! Jeg testet også ut EL-tester før prøverør, men jeg fikk ikke utslag etter å ha tatt tester i 14 dager, så da ga jeg opp.. I samme periode fant jo spesialisten eggløsning hos meg, så det var ganske teit at jeg ikke fant det selv. Men det er jo kjempeflott at du fikk positivt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var deilig å se stigningen på El- testen. Den kom noen dager seinere enn forventa.

Nå har vi jobbet godt med saka i helgen :lur: og det blir spennende fremover:)

Alle tanker og stress har heldigvis roet seg, og jeg har kommet over de fleste av de mørke tankane. Deilig :)

Nå er det snart senga på denne frua her.

Takk til dere som blåser støvet av dagboka mi her inne. :)

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk plutselig så vanvittig vonde stikkninger i magen i ettermiddag. Det var som om det brant i hele mageregionen i ca 5-10 min før det la seg som murringer i nedre del av magen. Aldri hatt det før...Skikkelig ekkelt og mannen ble bekymret....

Mente jeg hadde lest noe om festesmerter her inne, så jeg måtte sjekke.Det er visst flere som har kjent det, men da har det vært en uke (+/-) etter EL, og jeg er jo bare 4-5 dager etter. Hmmm...

Var sikkert noe annet, men nå er det loggført her inne hvertfall :)

Blir jo kjent med kroppen på en ny måte når man er prøver jo=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...