Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Hei hå!

Takk Knøttet. Vi hadde en deilig og rolig helg hjemme :)

Jeg er så utrolig sulten om dagen. Synes jeg ikke gjør annet enn å spise jeg. Har prøvd å spise så sunt jeg kan, men i går begynte jeg å få lyst på farlige ting som potetgull og andre salte og syrlige ting. Sånn har det vært på jobb i dag også :sjenert: Har klart å styre unna mesteparten da, men sniker i meg litt usunt også :sjenert: Men som jeg sier til mannen: JEG ER GRAVID :fnise:

Håper tiden går fort fremover og at Nurket holder seg på plass slik at jeg fortelle det til hele verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hå!

Takk Knøttet. Vi hadde en deilig og rolig helg hjemme :)

Jeg er så utrolig sulten om dagen. Synes jeg ikke gjør annet enn å spise jeg. Har prøvd å spise så sunt jeg kan, men i går begynte jeg å få lyst på farlige ting som potetgull og andre salte og syrlige ting. Sånn har det vært på jobb i dag også :sjenert: Har klart å styre unna mesteparten da, men sniker i meg litt usunt også :sjenert: Men som jeg sier til mannen: JEG ER GRAVID :fnise:

Håper tiden går fort fremover og at Nurket holder seg på plass slik at jeg fortelle det til hele verden :fnise:

:) Nurket gjør nok det :) Det er nemlig stoor sjans for at det skal gå bra med oss!

Selv om det er vanskelig å tro på dette mirakelet. Synes det er det jeg, et kjempestort mirakel :)

Åhh som jeg kjenner meg igjen når det gjelder maten.. Uff, har lagt til meg et godt energi-inntak. Freja melkesjokolade er bedre enn mye annet her i verden. Dessverre er den ikke sunn akkurat.

Har prøvd druer, det funker faktisk greit som nødløsning :)

Snaart er du over kneika og kan fortelle det til hele verden! Tenk så fort 7 uker går da! Ikke engang 7 hele uker må du vente. Det kommer til å gå så fort!

Jeg prøver å overse at jeg er gravid. Liksom glemme det... Kanskje tiden går raskere da.

Ønsker deg en kjempefin kveld! NÅ starter det fine på dagen (etter jobb, hehe :)).

Hilsen Alvilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Takk Knøttet. Vi hadde en deilig og rolig helg hjemme :)

Jeg er så utrolig sulten om dagen. Synes jeg ikke gjør annet enn å spise jeg. Har prøvd å spise så sunt jeg kan, men i går begynte jeg å få lyst på farlige ting som potetgull og andre salte og syrlige ting. Sånn har det vært på jobb i dag også :sjenert: Har klart å styre unna mesteparten da, men sniker i meg litt usunt også :sjenert: Men som jeg sier til mannen: JEG ER GRAVID :fnise:

Håper tiden går fort fremover og at Nurket holder seg på plass slik at jeg fortelle det til hele verden :fnise:

:fnise: Kjenner til den sulten! Slik har jeg vært siden jeg ble gravid og er det enda... Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig slapp og føler meg dårlig. Bra du prøver å spise sunt, jeg vet at det ikke er så lett! Her ble det alt for mye boller, brus og andre usunne ting i starten... :sjenert: Men litt usunt må gå bra, bare du spiser sunt ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med knøttet litt usunt er helt ok, så lenge du ikke erstatter det med din vanlige måltid :) Spiser du en sunn middag med masse grønt så kan du unne deg en liten sjokolade etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spiren! :)

Slev har jeg termin 6.oktober, men får nok babyen i slutten av september pga planlagt ks. Dette er mitt 2.barn, så hvis du lurer på noe er det bare å spørre. Ikke at jeg er noen ekspert, men husker selv hvor overveldende det var spesielt i starten med mange ting man lurer på og bekymrer seg over.

Hvordan er formen din? Ønsker deg veldig lykke til på ferden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nurket gjør nok det :) Det er nemlig stoor sjans for at det skal gå bra med oss!

Selv om det er vanskelig å tro på dette mirakelet. Synes det er det jeg, et kjempestort mirakel

Åhh som jeg kjenner meg igjen når det gjelder maten.. Uff, har lagt til meg et godt energi-inntak. Freja melkesjokolade er bedre enn mye annet her i verden. Dessverre er den ikke sunn akkurat.

Har prøvd druer, det funker faktisk greit som nødløsning

Snaart er du over kneika og kan fortelle det til hele verden! Tenk så fort 7 uker går da! Ikke engang 7 hele uker må du vente. Det kommer til å gå så fort!

Jeg prøver å overse at jeg er gravid. Liksom glemme det... Kanskje tiden går raskere da.

Ønsker deg en kjempefin kveld! NÅ starter det fine på dagen (etter jobb, hehe ).

Hilsen Alvilde

Hei du!

Ja, må jo begynne å tro at dette går bra etterhvert. HURRA :rødme:

Druer går det litt av her også. Nam nam!!

Har du ikke dagbok, Alvilde? Har lett etter deg :)

Kjenner til den sulten! Slik har jeg vært siden jeg ble gravid og er det enda... Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig slapp og føler meg dårlig. Bra du prøver å spise sunt, jeg vet at det ikke er så lett! Her ble det alt for mye boller, brus og andre usunne ting i starten... :sjenert: Men litt usunt må gå bra, bare du spiser sunt ellers

:jepp: Det er sant. Har ikke så dårlig samvittighet mtp egen kropp, men nå er vi jo to :sukk: Men så blir nok Nurket veldig søtt da :jepp:

Enig med knøttet litt usunt er helt ok, så lenge du ikke erstatter det med din vanlige måltid Spiser du en sunn middag med masse grønt så kan du unne deg en liten sjokolade etterpå :)

Det er sant. Også prøver jeg å spise kakaosjokolade i stedet for de veldig søte typene :)

Gratulerer så masse med spiren! :)

Slev har jeg termin 6.oktober, men får nok babyen i slutten av september pga planlagt ks. Dette er mitt 2.barn, så hvis du lurer på noe er det bare å spørre. Ikke at jeg er noen ekspert, men husker selv hvor overveldende det var spesielt i starten med mange ting man lurer på og bekymrer seg over.

Hvordan er formen din? Ønsker deg veldig lykke til på ferden!

Så hyggelig med et nytt ansikt! Gøy å høre om flere høst-nurk her inne :) Å, så flott å ha noen å spørre. Det er alltid mange spørsmål man har når det er noe nytt og ukjent som skjer. :jepp: Så takk for hjelpsomheten din. Jeg kommer nok til å benytte meg av den etterhvert :)

Innom og titter. Håper både du og spiren har det bra. :)

Takk Middis! :klemmer:

I dag er jeg for første gang hjemme fra jobb pga graviditeten. Er så fryktelig svimmel. Var ustø da jeg sto opp. Spiste ei skive for å få opp blodsukkeret og se om det hjalp, men da eg pussa tennene etterpå hadde jeg vanskelig for å fokusere skikkelig. Da var det bare å ringe jobb.... :sjenert: Har alltid dårlig samvittighet når jeg ikke er på jobb, men men... Sånn er det vel for de fleste. Kan jo ikke akkurat styre det heller. Så dagen i dag blir tilbragt heime på sofaen.

Det positive er at jeg føler meg litt ekstra gravid da :fnise:

Ha en fin dag jenter!

**for mange smil... ta bort:( ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre i løpet av dagen da :)

Kanskje du skulle tatt en tur til legen å målt blodtrykk osv?.... Det er jo ikke vanlig kost og gå rundt å være svimmel :)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre i løpet av dagen da :)

Kanskje du skulle tatt en tur til legen å målt blodtrykk osv?.... Det er jo ikke vanlig kost og gå rundt å være svimmel :)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Takk, Sim.

Jeg leste at det er vanlig med svimmelhet jeg så jeg har ikke tenkt mer på det. Skal uansett til legen til torsdag så da kan jeg jo nevne det for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Jeg har også vært litt svimmel i svangerskapet. Det er jo vanlig. Kan være du har litt lavt blodtrykk. Det finner du jo utav hos legen :jepp:

Hvor langt er du på vei nå?

Kan du ikke få deg en ticker - jeg liker å ha oversikt over folk! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du føler deg så svimmel, men du kan trøste deg med at det er veldig vanlig. Hvis du skal ta blodprøve når du skal til legen på torsdag så sjekker de nok om jernlagerene dine og blodprosenten din er okay, for det er sannsynligvis derfor. Jeg var jo kjempesvimmel en liten periode, håper du slipper det for jeg var så svimmel at alt gikk rundt, og jeg ble kvalm og skikkelig dårlig. Er fortsatt litt svimmel, men bare om jeg stresser for mye eller f.eks snur meg i senga. Helt vanlig er det iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Jeg har også vært litt svimmel i svangerskapet. Det er jo vanlig. Kan være du har litt lavt blodtrykk. Det finner du jo utav hos legen :jepp:

Hvor langt er du på vei nå?

Kan du ikke få deg en ticker - jeg liker å ha oversikt over folk! ;)

:klemmer:

Jeg er 5+5 i dag. Jo, får meg gjerne en ticker. Hvordan gjør jeg det?

Det er ganske vanlig å være svimmel i svangerskapet har jeg hørt!

Men god bedring uansett!!

:klem:

Takk takk. Ikke noe alvorlig. Men uvant. Mye bedre i dag :)

Kjedelig at du føler deg så svimmel, men du kan trøste deg med at det er veldig vanlig. Hvis du skal ta blodprøve når du skal til legen på torsdag så sjekker de nok om jernlagerene dine og blodprosenten din er okay, for det er sannsynligvis derfor. Jeg var jo kjempesvimmel en liten periode, håper du slipper det for jeg var så svimmel at alt gikk rundt, og jeg ble kvalm og skikkelig dårlig. Er fortsatt litt svimmel, men bare om jeg stresser for mye eller f.eks snur meg i senga. Helt vanlig er det iallfall! :)

Takk for gode tips. Det var ubehagelig da det sto på, men det roet seg utover dagen. Er bra igjen i dag :)

Må forte meg for å rekke jobb i tide her. Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+5 i dag. Jo, får meg gjerne en ticker. Hvordan gjør jeg det?

Trykk på en ticker du liker, da kommer du til sidene der du lager den aktuelle tickeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også svimmel så tidlig. Det ga seg fort heldigvis, men en dag var helt ekstrem husker jeg. Håper det går over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de siste dagene har jeg begynt å se på navn. Skal legge ut lista mi her etterhvert, har bare så mye å gjøre her i heimen før jeg sovner så det får bli en annen dag :)

Kjenner at kroppen blir fortere sliten om dagen. Blir fortere sliten av å gå til jobb, gå opp trapper, etc. Men men..

I kveld har jeg kjent at ting er på gang i magen. Om det er livmoren som vokser eller hva det er vet jeg ikke, men det er litt ubehagelig til tider. Rundt IKM var det mest på v. side, men nå har det forflytta seg over til høyre.

Jaja.. sånn var det hos meg ein onsdagskveld. Gleder meg allereie til helg og fri :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er merkelig med de stikningene og rumlingene som kommer og går gjennom ukene. Men jeg har hittil tolket alle "smerter" i magen som helt naturlige da de er en del av svangerskapet. Og det er jo gøy å kjenne at ting skjer! :-D

Vi begynte også å tenke på navn veldig tidlig.. Og det tar en stund å før man er enige! Vi har ikke blitt enige om noe ennå... :sjenert:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok livmora som vokser, ja, hvis du kjenner sånne stikninger og ubehag. Har jeg hørt ;)

Luringen :lur:

Ja, det er merkelig med de stikningene og rumlingene som kommer og går gjennom ukene. Men jeg har hittil tolket alle "smerter" i magen som helt naturlige da de er en del av svangerskapet. Og det er jo gøy å kjenne at ting skjer! :-D

Vi begynte også å tenke på navn veldig tidlig.. Og det tar en stund å før man er enige! Vi har ikke blitt enige om noe ennå... :sjenert:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Takk Sim. :klemmer:

Har vært hos legen i dag, og han mente jeg har termin 26.okt.

Unnfangelsen finner sted omkring: 1. februar 2008

Hjertet begynner å slå: 26. februar 2008

Antatt termindato: 26. oktober 2008

HJERTET BANKER :rødme:

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at hjertet banker! :-D

Er du fortsatt kvitt svimmelheten? Håper virkelig det, det er ubehagelig!

Koselig at dere har begynt å tenke på navn, spennende at du vil legge ut liste :) Har du eller mannen noen følelse på om det er jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...