Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 uker! :hoppe:

Du er akkurat på dagen 3 uker kortere på vei enn meg du, hehe!! For jeg var 14+0 i går :)

Endret av Lassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, flickor :kyss: Dere er nå søte!

Fytti, det blir lenge til jeg skal spise biff igjen... Hadde laget deilig middag i går: stekt biff, en mix av litt paprika, bacon og løk + ovnsstekte botetbåter og hjemmelaget soppsaus :sikle: Var skikkelig godt. Men magen var ganske tom, og biff var hardt å fordøye, så har flydd på do i natt - rimelig oppblåst ja :fise:

I dag er formen bedre. Etter deilig frokost, dro jeg til ei venninne, og så en liten tur til byen. Fikk kjøpt nytt fotoalbum og et kjede - fornøyd med det :banantroll: Var ganske slapp, har jo ikke luftet kroppen på noen dager nå, så etter et par timer på farta var det nok. To skiver med ost og sofaen en halvtime var da helt :tommelopp:

I kveld lagde vi no skikkelig godt: Delte opp kyllingfileter som vi marinerte med olje, salt, pepper og timian (skulle egentlig hatt hvitløk også, men tok ikke sjansen med denne magen nei :riste: ). Så laget vi en "GREIE"- i magel av et bedre ord- bestående av tomater, olje, løk og vårløk som bare ble avkjølt.

Så hadde vi stekt kylling, denne tomat-mixen og rømme i tortillalefser :sikle: Var kjempegodt, og jeg har vært i TOPPform etterpå :hoppe: Har vært superdigg! Har ikke følt meg sånn på leeenge :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den formen den formen.. Her går det opp og ned for hver dag. Mye kommer selvfølgelig an på hva jeg spiser da.. Lyst brød er ikke å anbefale; det samme gjelder tung mat. Men hos oss spiser vi det vi har, og jeg tar selv følgende av det. Disse er som regel oppblåst mage og av og til dårlig nattesøvn :sukk:

Men, men - absolutt til å leve med! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Drømte at jeg fødte en gutt i natt. Han var ute på 15 minutter, og det var en smertefri fødsel. Så sånn har jeg planlagt at fødselen skal forløpe :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Drømte at jeg fødte en gutt i natt. Han var ute på 15 minutter, og det var en smertefri fødsel. Så sånn har jeg planlagt at fødselen skal forløpe :fnise:

:hoho: Slik fødsel vil jeg også ha! *bestille med engang* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller meg også sporenstreks en sånn fødsel! :fnise:

Hørtes godt ut med kylling og "greie" i tortillalefser - mulig jeg må herme en av dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er sånne fødsler vi skal ha hele gjengen :fnise:

Bare herme, Lillith. Jeg synes det var veldig godt :Nikke:

Å, i dag har jeg vært kvalm hele dagen. Hadde en superhektisk dag i går, så tror det er det som slet på kroppen. Gikk rundt med pose og vannflaske på jobb deler av dagen i dag. :spy: Kom heldigvis ikke noe da. Er veldig trangspydd av meg....

Har sovet litt nå etter middag, så det ser ut til å hjelpe :smilbla:

Ellers er det ikke så mye nytt å melde fra heimen. Feirer at vi fikk igjen masse penger på skatten :juhu: Passer veeeldig bra. Blir jo en del baby-utgifter fremover :hoppe:

:shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj snart 12 uker jo! :-D

Huff, kjedelig med den dårlige formen :troest: Lønner seg nok å ikke slite seg ut ja, jeg har blitt dårlig de gangene jeg har gjort for mye...

Godt du ikke spydde, eller ville du heller gjort det og blitt ferdig med det? Jeg er også veldig trangspydd av meg for tida, jeg var så sinnsykt dårlig sist jeg tok fly, men greide ikke å få ut noen ting... Tror ikke jeg kan spy lengre etter den uka jeg hadde med svangerskapskvalme :sjenert:

Greier du å drikke vann når du er kvalm? Det nytter ikke her, må ha noe med smak på- helst cola. Håper formen er bedre nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere fikk igjen masse på skatten! Det kommer godt med framover det nå. Vi fikk ikke igjen så veldig mye, men det blir iallfall barnevogn av de pengene om ikke annet :ler:

Føler med deg med kvalmen. Jeg blir også ekstra dårlig om jeg er litt for "ivrig" og gjør litt for mye. Så det er lurt å ta det litt med ro, tror jeg.

Knøttet - jeg klarer ikke drikke rent vann når jeg er så kvalm. Blir mye Imsdal med pære og ingefær iallfall :) Men de sier jo at ingefær skal hjelpe, så, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med mye igjen på skatten :) Det meste av mitt overskudd vil nok gå vekk til babyting ja :rødme:

Jeg kjenner igjen kvalmen forresten.. I ny jobb etter jul, prøvde jeg mitt beste for å skjule kvalmen og det at jeg kastet opp stadig vekk. Ikke alltid like lett, men måtte bare :sjenert: Men nå er ting myyye bedre! Så forhåpentligvis vil det nok bli bedre for deg også etterhvert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj snart 12 uker jo! :-D

Huff, kjedelig med den dårlige formen :troest: Lønner seg nok å ikke slite seg ut ja, jeg har blitt dårlig de gangene jeg har gjort for mye...

Godt du ikke spydde, eller ville du heller gjort det og blitt ferdig med det? Jeg er også veldig trangspydd av meg for tida, jeg var så sinnsykt dårlig sist jeg tok fly, men greide ikke å få ut noen ting... Tror ikke jeg kan spy lengre etter den uka jeg hadde med svangerskapskvalme :sjenert:

Greier du å drikke vann når du er kvalm? Det nytter ikke her, må ha noe med smak på- helst cola. Håper formen er bedre nå! :)

Ja, klarte faktisk å drikke vann på onsdag. Har ikke klart det tidligere, men dette var kjøpevann som var skikkelig iskaldt, så det var godt.

Formen har vært veldig bra resten av uka, takk :)

Så flott at dere fikk igjen masse på skatten! Det kommer godt med framover det nå. Vi fikk ikke igjen så veldig mye, men det blir iallfall barnevogn av de pengene om ikke annet :ler:

Føler med deg med kvalmen. Jeg blir også ekstra dårlig om jeg er litt for "ivrig" og gjør litt for mye. Så det er lurt å ta det litt med ro, tror jeg.

Knøttet - jeg klarer ikke drikke rent vann når jeg er så kvalm. Blir mye Imsdal med pære og ingefær iallfall :) Men de sier jo at ingefær skal hjelpe, så, hehe..

Ja, var godt med penger tilbake altså. Svigers har allerede lovet oss vogn, så vi slipper den utgiften, men det er nok av andre ting å bruke penger på, så det var helt toppers at den overraskelsen kom i år :jepp:

Herlig med mye igjen på skatten :) Det meste av mitt overskudd vil nok gå vekk til babyting ja :rødme:

Jeg kjenner igjen kvalmen forresten.. I ny jobb etter jul, prøvde jeg mitt beste for å skjule kvalmen og det at jeg kastet opp stadig vekk. Ikke alltid like lett, men måtte bare :sjenert: Men nå er ting myyye bedre! Så forhåpentligvis vil det nok bli bedre for deg også etterhvert :klem:

Jada, jeg har egentlig vært i kjempeform de siste dagene. Er sjelden kvalm, men merker det når jeg tar i for hardt og har for lange dager... Så må prøve å ro ned enkelte dager... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 12+1 :hoppe:

Å, tenk at første trimester nærmer seg slutten. Helt utrolig :duskedame:

Lille Nurk vokser seg stor :gravid:

I dag har jeg vært heeelt kjørt.... Våknet 06.20 i går, var på jobb og dro direkte videre for å arrangere fest. Var hjemme litt over 23, og sovnet en time tidligere. Våknet kl. 8 i dag og fikk selvfølgelig ikke sove igjen.

Måtte dra og rydde etter festen i går, og da jeg var hjemme ved 15-tiden kapitulerte jeg på sofaen et par timer. :sove:

Blir lenge til neste gang jeg skal ha en sånn dag igjen ja!

Men jeg klarte å kamuflere Nurket godt i går da. Drakk vond, alkoholfri vin og Sprite light, så ingen som fattet mistanke :lur: Vil vente ei uke til jeg pga. jobbsituasjonen min...

Ellers drar vi til Roma om 3 ukers tid :danse: Blir fantastisk! Vi har snakket om å kjøpe første babyting der nede :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Drømte at jeg fødte en gutt i natt. Han var ute på 15 minutter, og det var en smertefri fødsel. Så sånn har jeg planlagt at fødselen skal forløpe :fnise:

Sånn fødsel vil jeg også ha! Og den nærmer seg med stormskritt... :sjenert:

Grattis med 12 uker, tida flyr!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du jo i din 13.uke allerede. :-D Herlig, gratulerer! :klemmer:

Sånn fødsel vil jeg også ha! Og den nærmer seg med stormskritt... :sjenert:

Grattis med 12 uker, tida flyr!!! :hoppe:

Takk snuppelurer :kyss:

Det er deilig å være over de magiske 12 ukene. Nå vet jo en del av venner og familie om det også, så dette begynner å bli mer reelt :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt boka "Svangerskapet uke for uke" på nettet. Har lånt den fra biblioteket, og synes den var bra, men har ikke funnet den i noen butikk. Men nå er den hvertfall på vei. Ellers fant jeg en bok på tilbud her om dagen som jeg måtte kjøpe. "Alt om barnet" het den. Kjekt å lese litt om stell, rutiner, etc. :)

Har vært ganske trøtt og småkvalm i dag også. Kroppen trenger nok så mye hvile som den kan få. Har vært på kafe og en liten rusletur med ei venninne, ellers har jeg holdt meg på sofaen og i senga. Har ikke sovet spesielt godt de siste dagene, så er litt trøtt...

Skulle ønske helga hadde en dag til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...