Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tristbla:

:filer:

:gråte:

Huff, jeg har blitt sykemeldt ut uka..... :tristbla: Jeg bare gråter og har dårlig samvittighet... Men en del av meg er lettet også, for nå kan kroppen endelig slappe av.....

Også hjelper det at det var legen som tok avgjørelsen og at jeg ikke spurte selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med Roma-tur! Misunner dere :sjenert:;)

Godt du er sykemeldt da, så får du slappet av :troest:

Ikke ha dårlig samvittighet for det da, du trenger det og så må du passe på lillebaby nå vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du ikke gråte over.. Det er viktig å lytte til legen og etter dagboken din å dømme fra de siste dagene er nok ro og hvile noe det beste for deg nå :Nikke:

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma,

Ikke ha dårlig samvittghet for at du er sykemeldt :). Formen bestemmer litt nå... du kan ikke gjøre så mye med hverken trøttheten eller kvalmen. Bortsett fra å vile... Du skal bare vite at det vil gi seg :klem:. Og at du snart vil få alle superkreftene dine tilbake.

Har selv vært sykemeldt og er det delvis ennå. Kroppen er jo heeelt utslitt om dagen... Men, det er nok helt normalt :smile:.

Og du.. Vi skal på kjærestetur samtidlig vi :fnise:. Skal bli deilig med en skikkelig vårtur!

ha en flott dag, og gooood bedring!

Alvilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert bra, så får kroppen hvilt seg :) God-bedring-klem til deg :klem1:

Takk takk, Reka. Kroppen er nok veldig takknemlig :klem:

Så herlig med Roma-tur! Misunner dere :sjenert:;)

Godt du er sykemeldt da, så får du slappet av :troest:

Ikke ha dårlig samvittighet for det da, du trenger det og så må du passe på lillebaby nå vet du :klem:

Ja, skal bli kjempedeilig med noen dager utenlands. Har aldri vært i byen, så jeg gleder meg veldig.

Det er sant. Legen sa at kroppen fungerer annerledes når man er gravid, og at det eneste smarte var å ta det rolig.

:klem:

Takk, baby :klem:

Det skal du ikke gråte over.. Det er viktig å lytte til legen og etter dagboken din å dømme fra de siste dagene er nok ro og hvile noe det beste for deg nå :Nikke:

Masse :klemmer:

Ja, Sim. Lille Nurk styrer kroppen min om dagen, så h*n er nok fornød der nede :ler: Ellers må jeg si at det er en liten lettelse for meg selv også. Har vært veldig sliten, og jeg har mange dager slitt med å komme meg gjennom dagene...

:klem:

Hei Emma,

Ikke ha dårlig samvittghet for at du er sykemeldt :). Formen bestemmer litt nå... du kan ikke gjøre så mye med hverken trøttheten eller kvalmen. Bortsett fra å vile... Du skal bare vite at det vil gi seg :klem:. Og at du snart vil få alle superkreftene dine tilbake.

Har selv vært sykemeldt og er det delvis ennå. Kroppen er jo heeelt utslitt om dagen... Men, det er nok helt normalt :smile:.

Og du.. Vi skal på kjærestetur samtidlig vi :fnise:. Skal bli deilig med en skikkelig vårtur!

ha en flott dag, og gooood bedring!

Alvilde

Nei, jeg har besgynt å forstå at det nok var lurt av legen på å insistere på å sykemelde meg. Men det satt langt inne - er ei sta jente ja :fnise:

Oj, skal dere også på tur? Hvor går ferden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, girls!! :hallo:

Å, fytti.. Trodde aldri jeg skulle bli så glad for sykemeldingen som jeg var i går. Sov dårlig natt til i går (også), og vet 5-tiden startet det :roll: Opp og :spy:

Så var det en gang i timen utover dagen+diare.... Og jeg som er trangspydd :overrasket: Kan si det sånn at det var jeg ikke i går!

Så det eneste jeg orket i går var å :sove: og :spy: . Orket hverken å se på tv eller slå på dataen. Rimelig støl i magen i dag ja!

I tillegg har jeg blitt forkjøla!

I dag er alt så meget bedre. Har nettopp fått meg en 2 1/2 times blund - deilig :fnise: Og selv om jeg er forkjølet og har løs mage, har jeg sluttet å spy, og har klart å spise en del loff:)

Det var en kort oppdatering herfra. Nå skal jeg rydde litt før mannen kommer hjem.

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har besgynt å forstå at det nok var lurt av legen på å insistere på å sykemelde meg. Men det satt langt inne - er ei sta jente ja :fnise:

Oj, skal dere også på tur? Hvor går ferden?

Vi skal til Amsterdam :danse:

Har du vært der?

Vi var i Roma for et år siden. Heelt fantastisk fin by! Og kjempefin for turister - man kan gå overalt. Trenger hverken buss eller taxi. Det er ikke en sånn diger by, selv om man skulle tro det. Veldig koselig, utrolig romantisk! Det er så mye å få med seg. Også mye fine butikker, om du våger deg inn i de "ekte" designbutikkene... Må jo nesten ta en titt. Selv gikk jeg fort ut igjen.... :rodme: De har alle slags mulige shoppingmuligheter om du liker det da. Men det viktigste av alt er stemningen. Og maten...

Mitt tips er å ikke planlegge for mye. Det behøver dere nesten ikke. Dere dumper borti det meste om dere bare tar en tur ut i gaten... (nesten da) Ahh, misunner dere som skal dit! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke noe gøy å være så dårlig! :klem:

Håper du snart blir bedre. Det er virkelig kjipt å ikke få i seg mat en gang :tristbla:.

God bedring! Bare slapp av og nyt solen gjennom vinduet. Nå er det vår og du er helt sikkert snart bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, håper du blir fort frisk.

IKKE ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :troest::klem: Det der hørtes helt forferdelig ut... Håper det hjelper å slappe av på sofaen og ta det med ro! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal til Amsterdam :danse:

Har du vært der?

Vi var i Roma for et år siden. Heelt fantastisk fin by! Og kjempefin for turister - man kan gå overalt. Trenger hverken buss eller taxi. Det er ikke en sånn diger by, selv om man skulle tro det. Veldig koselig, utrolig romantisk! Det er så mye å få med seg. Også mye fine butikker, om du våger deg inn i de "ekte" designbutikkene... Må jo nesten ta en titt. Selv gikk jeg fort ut igjen.... :rodme: De har alle slags mulige shoppingmuligheter om du liker det da. Men det viktigste av alt er stemningen. Og maten...

Mitt tips er å ikke planlegge for mye. Det behøver dere nesten ikke. Dere dumper borti det meste om dere bare tar en tur ut i gaten... (nesten da) Ahh, misunner dere som skal dit! :smile:

Nope :riste: Ikke vært i Amsterdam, bare mellomlandet der.

Åååå, når du sier sånne ting om Roma, gleder jeg meg enda mer til å dra. Blir så deilig å få være litt kjæreste med mannen igjen. Har bare dreid seg om gravidkroppen og sykdom her i det siste, så synes litt syne på han :love:

Uff ikke noe gøy å være så dårlig! :klem:

Håper du snart blir bedre. Det er virkelig kjipt å ikke få i seg mat en gang :tristbla:.

God bedring! Bare slapp av og nyt solen gjennom vinduet. Nå er det vår og du er helt sikkert snart bedre!

:klem:

Bedring på vei her :tommelsmil: I går orket jeg å sitte på utekafe en god stund med kaldt drikke. Heeelt fantastisk etter å ha vært innesperret siden mandag. Men orket ikke gå no særlig da. Var utslitt etter en tur på butikken. Men det kommer seg!

Fortsatt god bedring!!

Takk :rosasmil:

God bedring!! Lite som er så ille som å måtte spy hele tiden....

:klem:

Hehe.. ja, blir litt slitsomt når man ikke har noe å kaste opp til slutt. Men myyye bedre nå :smilbla:

God bedring, håper du blir fort frisk.

IKKE ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt.

:klemmer:

Takk :klem:

Uffda :troest::klem: Det der hørtes helt forferdelig ut... Håper det hjelper å slappe av på sofaen og ta det med ro! :klem:

:kose: Takk snille Knøttet. Sofaen har hjulpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen stadig stigende. Har sluttet å kaste opp, og har ikke diare mer :banantroll: Utrolig deilig! Men er ganske slapp enda da. Har ikke klart å spise no særlig, så kreftene har ikke helt kommet tilbake til kroppen enda. Men jeg drikker mye og spiser saftis, så snart håper jeg at matlysten også kommer tilbake :rosasmil:

I går var en fantastisk dag :sol: Satt på en kafe rett ved her vi bor og koste meg med iskald eplemost og sorbetis og blader i solveggen. Var ubeskrivelig godt å få litt luft igjen etter å ha vært inne i nesten 3 døgn :duskedame:

Senere i dag skal jeg til legen igjen. Da får vi se hva han sier om jobbing neste uke. Etter å ha vært syk denne uka, føler jeg meg litt pjusk. Men håper jo at jeg kommer i form igjen i helgen. Så vi får se hva som skjer...

Svigers kommer på besøk senere i dag og skal overnatte, så jeg får gjøre litt :husarbeid: her i heimen. Begynte så smått i går, men ble fort sliten, så får ta det i rolig tempo og ta gode ispauser underveis :is:

Gooood vårdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 13 uker! :klem:

Det er så deilig med disse dagene som har vært nå med :sol: Og det hjelper godt på humøret også! :Nikke:

Håper du får en flott helg med mye :is: -spising!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...