Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:legrine:

GRATULERER!!!!!

Jippi!! Så utrolig gøy, og så deilig å få vite at alt er i skjønneste orden med den lille prinsen! Gratulerer gratulerer!! :smile:

Ja, vi følger hverandre ganske godt da. Nesten samme termindato (jeg ligger noen få dager etter deg), og begge to skal få gutter - verdens flotteste dessuten... :fnise:

:babygutt::babygutt::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en gutt i magen! Jeg har selv en sønn fra før og venter nå gutt nr 2.

Men det aller viktigste er selvfølgelig å få vite at alt står bra til med den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener og gratulasjoner, folkens :bukke:

Har vært kjempekoselig etter vi har fått vite kjønnet synes jeg. Føler liksom at vi kan begynne å forberede oss mer, og at terminen nærmer seg :babygutt:

Var en tur hos foreldre og svigerforeldre i går. De synes også det var kjempemoro, og synes selvfølgelig også at den lille godklumpen på UL-bildene var verdens skjønneste - det er jo rett og slett besteforeldrenes jobb :fnise:

Nå skal jeg snart på jobb. Jobber 50% enda. Skal til legen igjen i morgen, og regner med at jeg fortsetter som jeg gjør nå i halv stilling. Funker bra synes jeg. Har jo blitt en del mer jobbing enn de 50 da, men det har vært litt spesielt denne uka. Neste uke blir nok roligere :rosasmil:

Ha en fin onsdag alle sammen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk=)

I dag har ikke formen vært så bra. Sto og fylte vann på ei flaske da kvalmen slo over meg. FIkk med meg en pose av en kollega, og løp til toalettet. Rakk heldigvis frem så jeg slapp å spy i posen :spy:

Jeg måtte bare presse meg til å være på jobb resten av dage. GIkk greit det, litt sliten og småuggen, og det var godt da mannen endelig kom og hentet meg i ny bil :tommelopp: Veldig fornøyd så langt asså.

Må få kjøpt sånn gravid-bilsele. Er det prisforskjeller og ulike typer av sånt?

Burde få kjøpt flere mammabukser også. Magen eser, og i går oppdaget jeg at navlen min ikke er så dyp som den pleier lengre :fnise:

Jaja... Resten av ettermiddagen ser ganske sløv ut. Må gjøre litt mer jobb, spise og ligge på sofaen.Burde egentlig få gjort litt husarbeid her, men får se om kreftene kommer litt mer tilbake først.

Har en del nye bøker her, så kanskje jeg slår meg til ro på sofaen med en av dem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Uff, kvalme er noe herk! Håper du er bedre nå :)

Du må iallfall kose deg og sløve på sofaen resten av kvelden! Høres ut som en goood plan ;):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uff, kvalme er noe herk! Håper du er bedre nå :)

Du må iallfall kose deg og sløve på sofaen resten av kvelden! Høres ut som en goood plan ;):tommelsmil:

:klemmer: Takk Knøttet

Ække no vits med sånn belte ;)

Ikke?!?! Hmmmm... Trodde det var viktig jeg.... ?

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

Æsj, jeg er hjemme i dag. Hadde jo fullt program på jobb i dag, men kvalmen var der allerede da jeg sto opp. Etter å ha spist et par skiver ble det bare verre :sukk: Har ikke kastet opp da, men det har nok vært fordi jeg har holdt meg i ro.

Innmari kjipt å måtte avlyse alle dagens planer da, men enda kjipere å sitte i møter og måtte løpe ut for å kaste opp...

Er innmari forkjølet om dagen, mistet stemmen i går og hoster og er tett i nesa, så jeg vet ikke om kvalmen kan ha sammenheng med det.

Jaja,.. Går nok over snart. I dag blir det å holde sofaen sammen med lillegutt i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme/oppkast og ordentlig forkjølelse høres ut som en svært dårlig kombinasjon. Du gjør nok rett i å ligge på sofaen.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snupper. Kvalmen kommer og går litt her. Nå har jeg klart å få gjort litt rent på soverommet. Nå trengs det derimot litt tid på sofaen igjen :)

Selv om jeg har litt plager med kvalme, bekkenet enkelte dager og sånne ting, føler jeg meg så utrolig heldig. Både i går og i dag har det kommet sånne bølger av takknemlighet over meg.

Jeg er så heldig som har en frisk liten guttebaby i magen, en mann jeg har det helt topp med, et deilig hjem og en skjønn familie :rødme:

Også er jeg veldig glad for at jeg bor i dette landet og kan være hjemme med meg selv og magen uten å tape hele inntekten min.

Kunne jo ikke hatt det bedre :rosasmil:

Snakket forresten med mamma i går. Hun hadde vært på babyklær-salg og røsket med seg litt av hvert. Blir spennende å se hva hun har kjøpt. Det var typisk nok mest jenteklær der da, men hun hadde visst klart å få shoppet litt likevel. Dessuten skal hun til Praha, London og rundt i Europa før lillegutt kommer, så jeg kan tenke meg at lillegutt kommer til å ha det han trenger når han blir født :jepp: Og jeg som ikke skulle ha en borskjemt unge. Nå er han skjemt bort lenge før han har sett lys i denne verden :ler:

Nå skal jeg ligge her på sofaen og lese litt før jeg skal til legen. Blir spennende å se hva vekta stopper på i dag. Sist gang (for et par uker siden) viste den +0,5kg fra uke 7 til uke 17. Gikk ned over 2kg innimellom der, men Romaturen gjorde nok susen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå!

Håper virkelig den kvalmen gir seg, heldigvis pleier den å komme sånn periodevis :Nikke:.

Når det gjelder det beltet så har det null-niks-nada å si for sikkerheten din eller barnets ved en evt kollisjon. Det er kun for komforten sin skyld.

Jeg har fint klart meg uten begge gangene og det til og med i en frontkollisjon hvor begge bilene ble kondemnert. Pass bare på at du har midjebeltet under magen :)

Håper alt gikk fint hos legen, regner med at sykmeldingen din blir økt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig med den kvalmen, men det er mye bedre å være hjemme og ikke kaste opp fordi du tar det med ro, enn å være på jobb og i møter og kaste opp... Du trenger nok å ta det litt med ro, virker det som. Godt kvalmen ikke er så ille lengre, selv om det er ille nok at den kommer og går da...

Hvordan gikk det hos legen?

Så bra du får masse babyklær før lillegutten kommer!

God helg, og god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

Vi har kjøpt det gravidbeltet som heter BeSafe eller no. Kostet under 400,-. Noen sier det ikke er nødvendig, andre syns det er viktig. Om det hjelper vet jeg ikke, men vi har ikke tenkt til å fundere på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Håper virkelig den kvalmen gir seg, heldigvis pleier den å komme sånn periodevis :Nikke:.

Når det gjelder det beltet så har det null-niks-nada å si for sikkerheten din eller barnets ved en evt kollisjon. Det er kun for komforten sin skyld.

Jeg har fint klart meg uten begge gangene og det til og med i en frontkollisjon hvor begge bilene ble kondemnert. Pass bare på at du har midjebeltet under magen :)

Håper alt gikk fint hos legen, regner med at sykmeldingen din blir økt ;)

Jada, skal være i 50% stilling videre :Nikke:

Kvalmen har roet seg igjen. Kommer liksom i perioder som du sier. Rart det der...

Hmmm... Blir ikke riktig klok på det der med bilbelter jeg. Folk sier så forskjellig. Men det ser definitivt mer behagelig ut da, så får se hva jeg gjør med den saken...

:vinke:

Kjedelig med den kvalmen, men det er mye bedre å være hjemme og ikke kaste opp fordi du tar det med ro, enn å være på jobb og i møter og kaste opp... Du trenger nok å ta det litt med ro, virker det som. Godt kvalmen ikke er så ille lengre, selv om det er ille nok at den kommer og går da...

Hvordan gikk det hos legen?

Så bra du får masse babyklær før lillegutten kommer!

God helg, og god bedring! :klem:

Gikk bra hos legen. Hadde ikke lagt på meg noe siden sist, faktisk gått ned 200 gram, men forige gang jeg veide meg hadde jeg nettopp stappet i meg 3 brødskiver rett før :fnise:

Håper kvalmen gir seg snart!!

Masse god helg, kos deg i finværet! :klem:

Takk takk. God helg til deg også :)

Vi har kjøpt det gravidbeltet som heter BeSafe eller no. Kostet under 400,-. Noen sier det ikke er nødvendig, andre syns det er viktig. Om det hjelper vet jeg ikke, men vi har ikke tenkt til å fundere på det. ;)

Nei, som jeg skrev til Murmel så forstår jeg ikke helt om det er nødvendig eller ikke. Men det ser helt klart mer behagelig ut da. Nå som vi har fått den nye bilen blir det nok litt ekstra kjøring fremover, så da er komforten viktig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

Som sagt gikk det greit hos legen på torsdag. Var en superrask time egentlig. Jeg veide meg og fikk videre sm. Dett var dett :)

I går var jeg en tur i byen etter jobb. Var på Gina Tricot og HM og fikk kjøpt meg noen topper og kjoler som det er plass til magen i :tommelopp: Det var deilig. Det ble en del nytt. Er så deilig å gå i tunikar og kjoler man kan ha en tights under, luftig og godt i dette finværet. Så nå er utvalget litt større når jeg ser inn i klesskapet :rosasmil:

Ellers var vi på utkafe til midnatt i går. Var rimelig trøtt da jeg la meg ja. Hadde jo vært på bena siden kl. 07.00 med en del kvalmeperioder på formiddagen.

I dag har jeg også vært på en rask bytur før vi kom oss av sted på stranda. Var der helt til kl 19 i kveld- superdigg :sol:

Fant en sånn superfin stoff-dings med lommer til å henge over stellebordet forresten. Glemte selvfølgelig å sjekke prisen, men skal gjøre det til mandag. Prøvde å surfe litt på nettet nå i kveld, men fant ikke noen liknenede :klø:

Nå skal jeg mekke meg litt mat til meg selv og lillegutt før jeg skal sløve litt på sofaen og ta en tidlig kveld med Jo Nesbø-boka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med liten gutt i magen. :) Kjedelig med kvalme som kommer og går. Håper det går helt over.

Noe bilbelte til gravide har ikke jeg heller. Tenkte på å kjøpe det, men det ble med tanken, og nå gidder jeg ikke. :) Er så mye annet å bruke pengene på.

Ha en fin kveld videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...