Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Wow! Skal dere flytte? Ny leilighet, ny jobb, ny by.. ? alt det der? eller kjenner dere stedet fra før? Har du jobb da..?

mange sprørsmål fra meg! Ha ha :fnise: Men for et spennende og stort prosjekt dere har fremfor dere! Lykke til! :smile:

Og... gratulerer med 22 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Åj, her skjer det mye! :overrasket:

Gratulerer så mye med ny jobb til mannen! :-D

Skal dere flytte langt eller? Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her skjer det mye om dagen. Holder på med visninger på leiligheten, pakker litt, har ferie og ser etter nye bolig. Så det er lite KG om dagen ja.

Men lillegutt i magen sparker og beveger seg mye og det er helt skjønt. Helt forelsket jeg :hjerter_rundt:

Formen min har vært fin i det siste. For ei uke siden slet jeg veldig med løs mage i 5 døgn, men nå som jeg får sovet og slappet mer av, går det mye bedre :rosasmil: Hvile er tydeligvis den beste medisin for meg.

Beklager så mye at jeg er så fraværende her jenter, men håper det går bra med dere. Tenk at Knøttet har fått gullgutten sin :hoppe:

Må rusle inn i senga snart jeg. Kjempetrøtt her.

Snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salg av leilighet? Tror nesten alle jeg har snakket med for tiden sliter med å få solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salg av leilighet? Tror nesten alle jeg har snakket med for tiden sliter med å få solgt...

Puh, vet ikke helt. Hvis noe skjer, så braker det vel løs i morgen allerede... Visningene er over hvertfall... :hår:

Men atte, skal dere flytte hjem?

:Nikke: Jepp, we are....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, så spennende at visningen er over! :popcorn:

Godt formen din er bedre :) Det er så utrolig slitsomt å være i dårlig form :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

Her er en liten oppdatering. De blir det få av om dagen.

Leiligheten ble ikke solgt, så vi må vente en måneds tid så prøver vi igjen da. Men vi har flyttet en del hjem til foreldrene mine, hvor vi nå i praksis bor. De har kjellerleilighet med egen kjøkkenkrok og bad, så dette skal nok gå bra. Nå er gamlingene på ferie, så vi har huset for oss selv :)

I dag har jeg sittet mye i telefonen for å endre fødested, få UL i uke 32 her, osv, osv. Kjedelig, men veldig greit å få på plass.

Godgutten sparker og herjer i magen mange ganger om dagen :rødme: Er bare kjempedeilig...

De siste dagene har vi vært på båttur med svigers i strålende vær. Var kjempedeilig å få litt sol på kroppen. Vanligvis bader jeg nesten ikke, men kroppstemperaturen er nok høyere nå som jeg er gravid, for jeg badet nesten mer enn de andre - har ikke skjedd før :ler:

I dag og i morgen skjer det ikke så mye. Skal prøve å komme litt p åplass i leiligheten her, og på onsdag drar vi til Sverige for å kjøpe vogn. Gleder meg :jepp:

Ellers synes jeg det er litt dumt at vi ikke har mulighet til å innrede og gjøre klart et barnerom da. Håper vi finner drømmehuset så fort som mulig. Akkurat nå er det ingen som frister ute til salgs, men det kommer nok. Får prøve å være positiv :)

Må ringe NAV for å få svar på en del spørsmål jeg, Skall prøve å la høre fra meg om ikke så lenge igjen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med en liten oppdatering fra deg igjen! :)

Hvorfor skal du ha UL igjen i uke 32? Noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. :)

Fint med en oppdatering. Virker som at alt er bra. Får håpe på leilighetssalg og huskjøp i nærmeste framtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vanskelig å få solgt for tiden... Mange som synes det er for dyrt og renta for høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønte egentlig ikke helt grunnen til UL nr 2 selv egentlig. Men da vi var på UL i uke 18, sa jordmor at morkaka lå litt nede og bak men at den kom til å dra seg opp ettersom magen vokste. Hun sa at dette var normalt og at jeg kom til å kunne føde på normalt vis. Men så sa hun at jeg pga dette kunne velge om jeg ville ha en UL nr 2. Og det ville jeg jo selvfølgelig=)

Nå skal jeg ut og gå en lengre tur. Det er asfalt hele veien, så jeg håper rompa og bekkenet holder seg i form. Da jeg var på båttur med svigers lå jeg hardt litt første natta, og hadde supervondt i hoftene.... De neste nettene fikk jeg en ekstra madrass oppå, noe som hjalp betraktelig=)

Men kjenner at kroppen trenger litt mosjon nå, så skal bli godt å bevege seg. Er litt usikkert med regn her, men satser på at det går bra. Mannen er på trening, så jeg skal sitte på med han hjem.

Skulle gjerne hatt en firbent turkamerat da, men jeg får ta til takke med iPoden så lenge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, da skjønner jeg. Da skal du på ny UL sånn som jeg skal fordi de sjekker at morkaka har flyttet seg slik at vi kan føde på normalt vis.

Sist jeg hadde UL hadde ikke min flyttet seg, men jeg skal på den morkake-sjekken den 12.august, og hvis den ikke har flyttet seg til da så blir det planlagt keisersnitt. For morkaka kan ikke komme ut først når man føder ;) Så det er derfor du får en ny UL også.

(Men din morkake lå tydeligvis ikke så langt nede som min ettersom du kunne bestemme selv om du ville ha en ekstra UL pga det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig at dere ikke fikk solgt huset/leiligheten (ammetåke...) men det ordner seg nok snart!

Håper dere finner det perfekte bosted snart også da, så dere får kommet litt mer i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Alt vell, takk :) har deilige dager hvor jeg for det meste er ved sjøen og nyter sommer og sol med mann og familie:) Fremdeles ikke funnet hus, men jeg håper det dukker opp i aug.

Nå må jeg komme meg ut på vannet -beste stedet å være i denne varmen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisa sier det er vanskelig å selge boliger for tiden, men dere leter kanskje en plass med ferre boliger og mindre boligmarked?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det lenge siden jeg hadde vært innom!!! :dåne:

Har jo skjedd MYE hos dere siste tida!!!

Håper det ordner seg med salg av leiligheten snart og at dere får tak i eget hus! Har du jobb på den nye plassen dere har flyttet, eller....?

Hvordan var det å kjøpe vogn i sverige? I forhold til kjøpsgaranti og sånn... Hvilken vogn kjøpte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...