Gå til innhold

1+1=3


**Emma**

Anbefalte innlegg

Nei da, du er ikke teit :)

Følger spent med....og krysser fingrene for deg :) jeg trenger ikke å krysse fingrene for meg nå så jeg har ekstra mye styrke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er spent og at du tenker mye på det, er utrolig vanskelig å la være! Men nå er det jo ikke mange dagene igjen før IKM, og da får du jo i hvertfall et svar. Har syntes de to ukene mellom EL og IKM har vært utrolig lange de to siste gangene, og vi har ikke engang prøvd skikkelig! ...det kommer til å bli ille etter neste EL ;)

Krysser fingre for :babysmokk: i magen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å takke for all støtten fra dere som har vært innom. Takk takk:) Veldig, veldig hyggelig av dere.

Nå har tårene tørket... Kommer nok noen til når mannen kommer hjem, men...

Jeg fikk litt farget utflod i dag, og har veldig vondt i korsryggen (hatt det et par dager nå), derfor tror jeg nok dessverre ikke at det har klaffet... Men jeg vet ikke helt sikkert da, men håpet jeg hadde har nok forsvunnet.

Da ser det ut til at jeg kan ta meg et glass vin eller to i julen... Hadde håpet på en alkoholfri jul, men da er det hvertfall lettere å skjule for omkretsen :lur: Må prøve å se det positive i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det er ikke sikkert at TR er i anmarsj likevel... Krysser fingrene for deg! :-D

Bra du klarer å se det positive i det, om det ikke klaffer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Det er sikkert ekstra trist siden det er Jul. Jeg tenkte i fjor i Juletiden at jeg har lyst til å være gravid og ha alkoholfri jul og nyttår neste år, men så ble det ikke sånn. Jeg prøver å ikke tenke på det og ta det som det er.

Men det er jo fortsatt litt håp :)

Uansett hvordan det er så ønsker jeg deg riktig god Jul!!! :klemmer:

Kos deg i Jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GODT NYTTÅR Emma!!!!! Vi får håpe at 2008 er babyåret for oss begge, og alle de andre som er prøvere her inne!!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venner!! GODT NYTT ÅR til dere også :Hehe:

Ja, får håpe at dette er babyåret.

Jeg har vært litt nedfor i det siste egentlig. Begynte å få troen på at det skulle være en liten spire i magen, men den gang ei. Dessuten føler jeg at alle rundt oss blir gravide. Og det veldig lett...

Men nå skal jeg psyke meg opp. Vi er nå i PP3, og håper at alle gode ting er tre :Nikke: Mannen er supersøt. Han ble jo også veldig lei seg da det ikke klaffet i PP2, men hadde jobben med å trøste meg i tillegg :sjenert: Får være litt ekstra, ekstra snill mot ham fremover.

EL er i neste uke antakeligvis. Vurderer å kjøpe EL-tester, men tror jeg skal vente til evt PP4. Får snakke med mannen om det.

Nå er hverdagen tilbake her i heimen etter en deilig jul. Skal få gjort unna en del husmorting her i dag og være litt flink :husarbeid:

Får prøve å oppdatere meg i deres dagbøker litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest::klem:

Håper humøret er bedre nå, og at du har fått psyket deg opp. Det er ekkelt å gå rundt og være nedfor, jeg var slik før jeg også... :sjenert:

Fint du har en så snill mann som engasjerer seg så mye, og som trøster deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år og masse lykke til i PP3 :)

Takk, Glammy :klemmer:

Godt nytt år! Og lykke til i pp3 :)

Takker :goodbye:

Stemmer i med de andre her; bedre lykke neste gang!

Takk, imlimor!!

:troest::klem:

Håper humøret er bedre nå, og at du har fått psyket deg opp. Det er ekkelt å gå rundt og være nedfor, jeg var slik før jeg også... :sjenert:

Fint du har en så snill mann som engasjerer seg så mye, og som trøster deg :)

Takk takk, Knøttet.

----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------

Formen kom seg heldigvis igjen. Har vel nettopp hatt EL, og jobbet med saken i det siste for å si det sånn :lur:

Dersom det ikke klaffer nå i PP3 så kommer jeg til å kjøpe EL-tester neste periode. Blir jo helt utslitt av all denne jobbingen :fnise: Neida, men jeg kjenner det jo ikke når jeg har EL, så for å kontrollere at de faktisk er der kan jo en test være greit. Er det spesielle typer som anbefales?

Skulle gjerne skrevet litt i dagbøkene deres, men er på vei ut nå, så jeg får bli litt flinkere etterhvert. Som dere vet, så vil jeg ikke stresse meg selv opp ved å være daglig på forumet, så dere får unnskylde meg. Dersom det skulle klaffe, blir jeg nok en hyppigere gjest her inne :)

Maasse lykke til til dere andre som trenger litt babystøv her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...