Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

:vinke: dere

nå begynner jo flere og flere av oss å bikke halvveis i svangerskapet. Er alt bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

To dager igjen så er jeg halvveis :juhu:

Går stort sett greit med meg. Ryggen begynner og bli litt kranglete men eller er alt bra.

Jenta inni magen er aktiv og gir meg tegn på sin eksistens flere ganger om dagen :rødme:

Hadde min første kynner for ett par dager siden også. Var bare tilfeldig at jeg merket det. Magen var stein hard da jeg kjente på den men kjente ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er stort sett bra her også, men jeg plages med ryggen da... Og med en lite samarbeidsvillig arbeidsgiver må jeg gå sykmeldt resten av svangerskapet :S

Er forresten ny her inne, så hei til alle sammen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Liss :)

*sutre sutre syte syte*

Nå er det 12 timer og 40 min til ul. Og jeg har vondt i magen og vil ikke sove! Jeg er sååå spent :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Liss :)

*sutre sutre syte syte*

Nå er det 12 timer og 40 min til ul. Og jeg har vondt i magen og vil ikke sove! Jeg er sååå spent :jepp:

Ååååh, jeg kjenner den følelsen, var på ultralyd på fredag, og hadde det akkurat likedan natta før!

Masse lykke til :) :)

Må få høre hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lissmor81

Velkommen hit. Kjedelig å bli sykemeldt da, når det kunne vært tilrettelagt... Er ikke alltid like samarbeidsvillige disse arbeidsgiverene. (Begynner å skjønne at jeg har det veldig bra...)

Her er også formen veldig bra stort sett. Hadde halsbrann for første gang forrige uke. Ufyselige greier, men har heldigvis sluppet etterpå.

Ellers har jeg lite plager. Har bestilt 3D ultralyd i mars. Gleder meg veldig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, flere enn meg som gleder seg ja :hoppe: om litt over en time kjører vi!

Så spennende da jente79, hvor mye er det det koster? jeg vurderer å ta det litt senere hvis vi ikke får se kjønn i dag. Jeg er jo så spent så jeg klarer ikke vente helt til den er ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 koster det der vi skal.

Vi er jo ganske sikre på kjønnet, men har lyst til å hilse på mageboeren igjen likevel. Er jo så lenge til juni ;)

Lykke til i dag, Amalie_85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten gutt, akkurat som jeg trodde! :-D :hoppe: :juhu:

Han lå og tok seg til tærne, og suttet på hånda si, lille mirakelet vårt :rødme:

Ble satt tre dager fremover også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lissmor81

Velkommen hit. Kjedelig å bli sykemeldt da, når det kunne vært tilrettelagt... Er ikke alltid like samarbeidsvillige disse arbeidsgiverene. (Begynner å skjønne at jeg har det veldig bra...)

Her er også formen veldig bra stort sett. Hadde halsbrann for første gang forrige uke. Ufyselige greier, men har heldigvis sluppet etterpå.

Ellers har jeg lite plager. Har bestilt 3D ultralyd i mars. Gleder meg veldig :hoppe:

Hei hei:)

Ja, det var en skikkelig nedtur å bli sykmeldt... Det passet visst ikke sjefen at jeg skulle bli gravid nå, så jeg har ikke blitt veldig pent behandlet de siste månedene.... :tristbla:

Men men, nå har jeg skjønt at jeg bare må se framover og glede meg over resten av svangerskapet :)

3D-ultralyd høres så spennende ut, hadde vært gøy å prøve det... :jepp: Har hørt at du får med bildene på CD eller noe slikt, stemmer det??

Det er en liten gutt, akkurat som jeg trodde! :-D :hoppe: :juhu:

Han lå og tok seg til tærne, og suttet på hånda si, lille mirakelet vårt :rødme:

Ble satt tre dager fremover også! :-D

Så artig :):):):) Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan enkelte kan oppføre seg. Man kan jo ikke styre livet etter sjefen heller...

Ja, får vel med noen bilder på fotopapir og både bilder og videosnutter på CD.

Tror det blir bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig :):):):) Når har du termin da?

:jepp:

Legetermin/menstermin er 30.juni og ultralydtermin er 27.juni, altså bryllupsdatoen vår, og bursdagen min! :-D

Skal gutten deres hete Oliver? Det er kjempefint navn, det har vi også vurdert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Legetermin/menstermin er 30.juni og ultralydtermin er 27.juni, altså bryllupsdatoen vår, og bursdagen min! :-D

Skal gutten deres hete Oliver? Det er kjempefint navn, det har vi også vurdert :jepp:

Ja, det blir en liten oliver her :) Jeg fikk "overtalt" sambo, han ville egentlig ha et annet guttenavn.... Men etter at vi inngikk et kompromiss på både jente- og guttenavn, fikk jeg viljen min :fnise:

I dag har jeg sovet, spist meg fordervet, og ligget langflat på sofaen og i senga... Har ikke energi til noen verdens ting :Gjesp:

Prøvde å gå en tur med samboeren her en kveld, men da streika ryggen totalt etterpå :S

Men jo da.... Humøret er på topp!! :danse::husarbeid::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir en liten oliver her :) Jeg fikk "overtalt" sambo, han ville egentlig ha et annet guttenavn.... Men etter at vi inngikk et kompromiss på både jente- og guttenavn, fikk jeg viljen min :fnise:

I dag har jeg sovet, spist meg fordervet, og ligget langflat på sofaen og i senga... Har ikke energi til noen verdens ting :Gjesp:

Prøvde å gå en tur med samboeren her en kveld, men da streika ryggen totalt etterpå :S

Men jo da.... Humøret er på topp!! :danse::husarbeid::klaske:

:Nikke: Kjempefint navn! :)

Hehe, du merker trøttheten du også, ja ;) Du er absolutt ikke alene, det tror jeg flere her inne er enig med deg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også liker navnet Oliver, men mannen er ikke enig gitt...

Er i grunn mange navn vi ikke er enig i... :sjenert:

Jeg har heldigvis ingen problemer med ryggen. Men har en rar følelse øverst i beinet mot hofta... Håper jeg bare har vridd det feil, men litt redd for at det er noe annet...

Fungerer ikke noe særlig å sitte lenge i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker navnet Oliver, men mannen er ikke enig gitt...

Er i grunn mange navn vi ikke er enig i... :sjenert:

:Nikke: Slik har vi det også, men bare den ene veien. Jeg har foreslått mange fine guttenavn, men mannen forkaster det ene etter det andre. Han derimot har ikke foreslått noen jeg ikke liker. Merkelig egentlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har egentlig noen alternativer nå som er ganske like. Men jeg liker mitt best og han sitt...

Får se hva vi ender med... Ikke bare enkelt det med navn...

Mannen min påstår at mange av navnene jeg liker er puse navn. Han vil ha noe mer tøft... :fnise:

Kanskje derfor det var enklere med jentenavn. Nå skal han jo ha en tøff gutt, og tøffe gutter kan visst ikke hete mye av det jeg liker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har egentlig noen alternativer nå som er ganske like. Men jeg liker mitt best og han sitt...

Får se hva vi ender med... Ikke bare enkelt det med navn...

Mannen min påstår at mange av navnene jeg liker er puse navn. Han vil ha noe mer tøft... :fnise:

Kanskje derfor det var enklere med jentenavn. Nå skal han jo ha en tøff gutt, og tøffe gutter kan visst ikke hete mye av det jeg liker... :sjenert:

Hehe, samme holdninga har samboeren min hatt... Jeg hadde jo sååååå lyst på sebastian, men det kom IKKE på tale!!! :roll:

Nå har jeg vært og fått aromaterapibehandling. Det var så utrooooolig godt, anbefales på det sterkeste!!! :jepp::jepp::jepp:

De bruker egne oljer på oss gravide, de "vanlige" er vel litt for sterke.

Godt å skjemme bort seg selv litt innimellom, synes jeg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...