Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Så artig!! :-D

Hvordan kjennes det ut?

Det kjennes nesten ut som at mange små bobbler popper omtrent samtidig. Men du kjenner at det ikke er luft også. I dag har h*n vært veldig aktiv. Utrolig hærlig å kjenne at det er liv der :rødme:

Kan tenke meg det var stort å se den lille. Gleder meg masse til Ul i Januar selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...morro :)

Jordmor sa at jeg sikkert hadde kjent noe men ikke skjønner at det er det. Og i morrest kom jeg til å tenke på det fordi det kjentes ut som det romlet i den nederste delen av magen, helt helt der nede lissom. Men jeg er jo ikke sikker da :) Så jeg venter på ett skikkelig tegn på at det virkerlig er babyen. Er jo litt tidlig å kjenne så mye for meg også egentlig, men etter nyttår håper jeg på kanskje at det skjer noe som jeg kjenner og skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om jeg har kjent noe, og jordmor sa det var vanlig for førstegangsfødende å først kjenne noe i uke 18... Håper jeg kjenner noe som jeg skjønner hva er i løpet av jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-D

Godt nytt år alle sammen. Tenk at om et halvt år har de fleste av oss blitt mamma. Blir en spennende vår.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk det :) er kjempe spennende. Må si at jeg gleder meg veldig. (gruer meg og litt, til fødselen) En liten en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt skummelt :) Dette blir andre gang for meg, og synes det er mer skremmende denne gangen. Av en eller annen merkelig grunn.

Men det er jo mest spennende! Magen har blitt kjempestor. Ser ut som jeg gjorde i 7.mnd. sist. Merkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

I dag var jeg på UL, og for en fantastisk opplevelse. Både jeg og samboer ble helt satt ut...gikk litt mer opp for oss nå at vi faktisk får en baby sammen :hjerter_rundt:

Vi venter en gutt, 99 % sikkert :babygutt::hjerter: Fikk med oss 5 skrytebilder hjem av gullklumpen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på UL, og for en fantastisk opplevelse. Både jeg og samboer ble helt satt ut...gikk litt mer opp for oss nå at vi faktisk får en baby sammen :hjerter_rundt:

Vi venter en gutt, 99 % sikkert :babygutt::hjerter: Fikk med oss 5 skrytebilder hjem av gullklumpen vår :)

Så herlig!! :rødme:

Gleder meg til vi skal igjen også, og så blir det moro med bilder! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
I dag var jeg på UL, og for en fantastisk opplevelse. Både jeg og samboer ble helt satt ut...gikk litt mer opp for oss nå at vi faktisk får en baby sammen :hjerter_rundt:

Vi venter en gutt, 99 % sikkert :babygutt::hjerter: Fikk med oss 5 skrytebilder hjem av gullklumpen vår :)

Må være utrolig spessielt å få se den lille :rødme:

Skal den 15 januar vi, gleder oss til det ja. Også blir det bilde av banet til mamma i gave, som hadde bursdag nettop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på UL, og for en fantastisk opplevelse. Både jeg og samboer ble helt satt ut...gikk litt mer opp for oss nå at vi faktisk får en baby sammen :hjerter_rundt:

Vi venter en gutt, 99 % sikkert :babygutt::hjerter: Fikk med oss 5 skrytebilder hjem av gullklumpen vår :)

Å så herlig å være på ultralyd. Gleder meg noe innmari til det er vår tur, men bare en uke igjen da :-D

Jeg også regner med at det går litt mer opp for en da, selv om jeg allerede har sett illle nurk på ultralyd...

Morsomt å få vite kjønnet. Stort mer sikker enn det der skal det vel godt gjøres å være.

Gratulerer med en liten gutt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Så herlig!! :rødme:

Gleder meg til vi skal igjen også, og så blir det moro med bilder! :-D

Jeg var på UL i uke 6 og 9 også pga blødninger, og det var helt utrolig hvor mye gutten hadde vokst siden da. Helt herlig! :hjerte:

Må være utrolig spessielt å få se den lille :rødme:

Skal den 15 januar vi, gleder oss til det ja. Også blir det bilde av banet til mamma i gave, som hadde bursdag nettop :)

15. januar er ikke lenge til, skjønner at du gleder deg. Jeg smilte i hele går. Er så godt å vite at han er frisk og fin.

Å så herlig å være på ultralyd. Gleder meg noe innmari til det er vår tur, men bare en uke igjen da :-D

Jeg også regner med at det går litt mer opp for en da, selv om jeg allerede har sett illle nurk på ultralyd...

Morsomt å få vite kjønnet. Stort mer sikker enn det der skal det vel godt gjøres å være.

Gratulerer med en liten gutt :blomst:

Takk :rødme: Er så stolt at jeg nesten sprekker :fnise:

Både jeg og samboer hadde håpet på å få vite kjønn, så det var jo artig at legen så det klart og tydelig med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de gjør det når vi skal også. Veldig spent. Hadde vært litt moro å kjøpt noen klær eller lignende som passet kjønnet...

Nå har vi fått to pappesker med klær da. Så blir det en gutt er vi godt utstyrt :ler: Men mye som kan brukes uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på UL,jordmora brukte god tid på å finne ut hva det var,men hun var jaggu ikke heeelt sikker.Men hun trodde at det var en gutt.Da får vi mest sannsynlig gutt nr2.Alt var bra med gullet og terminen ble flyttet fra 03 juni til 31 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å ha vært der da... Litt synd at jordmor var så usikker da. Men når dere har en gutt fra før så bærer vel uansett det dere har en del preg av det...

Godt at alt var bra, og godt termin ble flyttet den veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer inn her og sier hei. Er førstagangsgravid og har brukt lang tid på å venne meg til tanken, selv om det er planlagt og vi har pratet om det i et par år. Har blødd mye og liksom ikke helt turt å innse at det faktisk kommer til å gå bra.

Etter ultralyden forige uke har jeg slappet av betraktelig, og tørr endelig fortelle folk om det. Foreldre fikk ikke vite før jeg var nesten 16 uker på vei, og de fleste venner fikk vite det da vi hadde fest her like før jul. Nå klarer jeg endelig å si det til alle.

Det hjelper jo også at jeg nå kjenner bevegelse daglig. Er morsomt, men fortsatt uforståelig.

Ellers har jeg vært veldig kvalm siden ca uke 13, men det virker som det begynner å gå over nå. Er bare utrolig slapp.

Skal bli gøy å følge dere andres svangerskap og skravle med folk som er kommet like langt. Håper alle føler seg friske og raske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :velkommen: hit Kara W.

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av at det er uvirkelig å være gravid. Har ikke vent meg helt til tanken jeg heller, selv om jeg så en liten krabat når jeg hadde passert 12 uker... Nå begynner magen å vokse, så tydeligvis noe på gang :-D

Gleder meg veldig til ultralyd på tordagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd i morgen og er spente. Håper alt er bra:)

Kjenner mye spark denne gangen. FØrste gangen kjente jeg dt ikke før godt over 20 uke, Nå har jeg kjendt det i ca fire uker :) Godt å vite at den rører seg :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...