Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått en del rare gaver.....

De to styggeste må være

1: en rosa, gul, orange, blå og grønn strikkegenser med dusker nede rundt hele. Duskene var i alle disse forskjellige fargene og spredd i et rart mønster. GRUSOM

2: En lysestake av en blomst i glass, meget godt malt, og typisk Nille. Denne gikk uheldigvis (:) ) i gulvet

Fra en kjæreste fikk jeg en timer-stikkontakt!! (men den er praktisk den, for all del....)

En annen kjæreste ga meg en avlang presang, kjentes ut som en dildo utenpå papiret, og jeg pakket opp i mildt sagt skremmende spenning i familiebesøket vi hadde. Heldigvis var det ingen dildo, men en lommelykt!!!! :ler:

En annen gang hadde meg og min familie fått i oss litt vel for mye rødvin før vi begynte å pakke opp. Og vi lo av enkelte rare presanger (ikke "stygg" latter, men hadde det veldig morsomt for å si det sånn), og en av de siste gavene til meg var en helt enkelt svart strømpebukse. Jeg hadde store forventninger til denne gaven, og siden vi hadde ledd og ledd gjennom store deler av pakkeåpningen, tok denne kaken. Jeg lo faktisk så mye at jeg tisset på meg! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første jula vi var kjærester og jeg hadde litt for store forhåpninger til gaven(var veldig ung da)Jeg fikk 2 modellbiler.Hans favoritt,en Lamborghini og min favorittbil,en Jaguar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lagre i innlegg*

ler så jeg nesten griner her, ekornhistorien tar kaka :ler:

fikk en grønn vibrator formet som en grønn kålorm av en kompis og ei venninne for et par år siden.

joda, fint tenkt da jeg var singel på den tiden men den er grønn, har øyne, ben og SMILER :overrasket:

(det er grenser for hva jeg ønsker oppi du vet hva, grensa går ved en orm som gliser mot deg)

den liggert fortsatt i uåpnet forpakning for å si det slik

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av min aller første kjæreste fikk jeg en minimal g-streng med masse sølvglitter på (jeg likte forsåvidt denslags da...) og en "diamantring" - i plast... Der og da syntes jeg egentlig det var et søtt forsøk på å kjøpe noe fint, visste jo at han hadde veldig dårlig med penger, men herregud som jeg har ledd av det i ettertid.

Forøvrig ga jeg sikkert ham noe som var minst like teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Fikk en gang boka L av Erlend Loe av en eks. Boka var bra de, men det morsomme med gaven var at han og kompisene hadde snakka sammen om hva de skulle kjøpe til kjærestene sine. Vi var 5 damer som fikk den samme boka av de forskjellige guttene i vennegjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gang boka L av Erlend Loe av en eks. Boka var bra de, men det morsomme med gaven var at han og kompisene hadde snakka sammen om hva de skulle kjøpe til kjærestene sine. Vi var 5 damer som fikk den samme boka av de forskjellige guttene i vennegjengen.

:hoho: Nydelig. De var sikkert kjempefornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd!

Jeg har dessverre ingen avsindig historie, men samboeren min presterte å gi meg en uffattelig kjedelig og upersonlig gave den første bursdagen jeg hadde i forholdet vårt (det hele var rimelig ferskt). Han og en annen kompis av meg hadde spleiset på en cd... Skikkelig bra innsats i den fasen man skulle tro man var villig til å legge litt ned i imponere! Jeg gav ham heldigvis ikke opp, og han er drømmekjæresten uansett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Mye her som tar kaka. :skratte:

Må bare abbonere på tråden, og nevne noe jeg fikk hos ei tante til jul for to-tre år siden.

Det var en pengepung/sminkepung eller ett eller annet. En pung i alle fall. Tingen med den var at den var dekket med perler, og var lyseblå med et lyserosa hjerte på! Hvis man har sett meg en gang, innser man at det IKKE er en gave jeg kommer til å bruke!!

Og ikke nok med det: året etter fikk jeg en lignende pung, bare at denne var rød, men skinnende paljetter på! Fortsatt veeeeeldig langt fra meg og min smak. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir takknemlig og glad for gavene jeg har fått av mine kjære, men for å bidra i tråden kan jeg fortelle om en min mor fikk av sin kjæreste.

Det var jul, og jeg og mine voksne søsken var hjemme hos min mor og hennes nye kjæreste og feiret den. Da vi skulle pakke opp gavene sa mors kjæreste at hun ikke måtte åpne gaven foran oss "ungene", men vente til senere, så hun la den til siden.

Sent på natt lå jeg på sengen i annen etaje og leste en bok jeg hadde fått, da stillheten ble brutt av et rasende utbrudd nedenfra med påfølgende krangling.

Neste morgen fant jeg et nydelig undertøysett i søppeldunken på badet. Dyrt merke kjøpt i utlandet, sexye detaljer og en lekker farge. Jeg skjønte raskt at det var dette mors kjæreste hadde gitt henne.

Haken var bare at min mor er en meget stor og fyldig kvinne, mens dette undertøyssettet var en bitteliten string i str. 36 og en BH i 75C. Snakk om å trampe i salaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to glass fra kondomeriet som var formet som Adam og Eva, og en kopp fra samme butikk med to djevler som "hadde seg" i forskjellige stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havets konge

Nå har det seg slik at jeg er svært takknemlig for det meste jeg har fått siden jeg er en svært høflig og veloppdragen gutt, men på selveste julaften for ti år siden, den gang jeg var tolv presterte min mor (under det jeg velger å tro var sterk påvirkning fra min autoritære stefar - med bart) å gi meg et par ski og et par skistaver. Utvilsomt en veldig fin og dyr gave til veldig mange guttebarn i den alderen, men hun kunne lik så greit latt være å kjøpt noe og gitt pengene til Russland. Helt siden jeg har hatt føtter har hun prøvd å satt ski på dem til tross for mine stadige protester både i og utenfor løypa. Det eneste jeg likte med ski var at de var brennbare. Å gi meg ski var det samme som å marsjere inn i synagogen med fullt SS-kostyme og synge en Wagner opera. Å gi meg ski var det samme som å si "Jeg er ikke glad i deg og jeg bryr meg ikke om hva du føler". Jeg ble selvsagt veldig lei meg for denne "gaven". For jeg visste jo at dette innebar utallige kjedelige og pinefulle turer til lett spredte iskalde snøhøl i nærområdet. Jeg husker ikke hva jeg ønsket meg den julen, men ski var det i alle fall ikke. Min mor blir ennå pinlig berørt hver gang jeg nevner denne julen.

Skriv ønskelister folkens, de finnes for en grunn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da mannen kom hjem fra England forrige helg, så hadde har kjøpt et par ting til meg. Jeg tenkte: "mmm, vin kanskje? Parfyme? Kanskje en bodylotion? Eller et smykke?"

Gavene lå oppi en pose, ikke innpakket. Den ene var en liten penis som man legger i vann, og så skal den vokse etter 72 timer. Den andre var en Jesus-figur med lealaust hode, sånn at hver gang jeg kommer borti den, så nikker den. "Nodding Jesus" het den visst.

:fnise:

Men til hans forsvar så må jeg si at han var på tur til Spania helga før, og da vanket det bodylotion, to flasker god rødvin og smarties til meg... :hjerter_rundt:

HAHAHAHAHA ! beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Dette fikk jeg fra svigermor da, men kjæresten min var med å plukke dem ut...

Fikk pose fra bianco, veldig lovende. Oppi der ligger det et par joggesko.

Lyserosa

Sånn lakk på tuppen a la steppesko

Rosa silke på sidene

gullstriper og gullskolisser

Jeg er IKKE en girliegirl, liker MØRKErosa, men hater alt som glitrer og har gull/sølv/metallisk i seg.

Jeg bruker 37 og disse var i 38. Prøvde dem og de passa til min store gru. Kjæresten min var sååå fornøyd med disse fantastiske skoene han hadde plukka ut. Jeg måtte si de var for store og får prøve meg med at de var utsolgt når jeg bytter.

I tillegg hadde hun bakt en kake som smakte smør. Hun er flink med bløtkaker, men denne sjokoladekaka smakte smør og bare smør. Jeg lo så jeg grein, for det var så typisk. Tror kjæresten min fremdeles er fornærma på mora sin vegne og han truer med å si det til henne når han er irritert på meg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett ukes opphold på RIDELEIR for barn og ungdom og en sjelden voksen!!!!!!!!!! :ler:

Greit nok jeg er glad i hester, men i en alder av 30 år, ble det bare for pinlig å humpe rundt på en ponni sammen med 14 barn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Konservativ Mann

Hart hørt om damer som har slått opp med typen etter å ha fått henholdsvis ergometersykkel og badevekt i julegave. Har dere noen kommentarer på det, damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart hørt om damer som har slått opp med typen etter å ha fått henholdsvis ergometersykkel og badevekt i julegave. Har dere noen kommentarer på det, damer?

Med mindre jeg hadde ønsket meg det, hadde jeg blitt dødelig fornærmet av å få en badevekt.Det går an å hinte på en mer hyggelig måte.Hvis forholdet hadde skrantet på forhånd kunne det blitt kroken på døra ja,men ellers så skal det litt mer til for å gjøre det slutt med kjæresten.

Min mor fikk ergometersykkel en jul,hun ønsket seg det og ble naturligvis glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kjempestor firkantet og tung julegave av kjæresten engang som jeg bakset med meg hjem til mine foreldre for å kunne åpne den på julekvelden der. Det var ikke verdt bryderiet for å si det slik, for i esken skjulte det seg en stor, fæl kontorstol!!! som ikke engang hadde et snev av god sittekomfort... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...